vorige deeltjesquote:Hij werd al verwacht, maar zal volgende maand in Genève voor het eerst gepresenteerd worden: de smart forfour Brabus. De 1,5-liter motor heeft een forse vermogensinjectie gehad tot maar liefst 130 kW/177 pk.
Het hoge vermogen werd bereikt door montage van een turbocompressor. In combinatie met het relatief lage gewicht van 1090 kg staat dit garant voor sportieve prestaties. Zo wordt de sprint van 0 naar 100 km/h in 6,9 seconden afgewerkt, de topsnelheid bedraagt 221 km/h. De maximum koppel heeft een maximum waarde van 230 Nm.
Standaard is de forfour Brabus uitgerust met onder meer airco, ESP, navigatiesysteem, een panoramisch glazen dak, elektrische ramen voor en achter en verwarmde en elektrisch verstelbare buitenspiegels. Aan de buitenkant is ook te zien dat we niet met zo maar een forfour te maken hebben. Lichtmetalen velgen (17-inch), een verlaagd sportonderstel, een grotere voorspoiler, verchroomde dubbele uitlaten, een achterspoiler en zijskirts benadrukken de sportieve prestaties. De forfour Brabus is verder herkenbaar aan het gaas in de grille. Verder heeft de auto nog enkele typische Brabus-accessoires zoals leren sportstoelen met stoelverwarming, een met leer bekleed stuur en speciale Brabus-meters.
De smart forfour Brabus is vanaf 28 februari te bestellen voor 33.500 euro. De eerste exemplaren worden vanaf mei geleverd.
Wil je me ALSJEBLIEFT niet meer zo gigantisch aan het lachen maken als ik aan het werk benquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me begeleid een paar geestelijk gehandicapten persoonlijk met het bijbrengen van wat alle daagse handelingen enzo.
Nou komt hij vorige bij één van z'n clienten (35 jaar) heeft hij zijn vlaamse reus van een centimeter of 50 helemaal aan snot geslagen op de muur omdat hij hem in het jaar dat hij hem nu zelf heeft hem nog steeds niet uit zichzelf pootjes geeft![]()
Het was 1 groot bloedbad, die gozer er helemaal kapot van dat zijn konijn dood is (gek wel na 20x tegen de muur maaien)
[afbeelding]
Het is Jelger btwquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je me ALSJEBLIEFT niet meer zo gigantisch aan het lachen maken als ik aan het werk ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ga je niet menen?quote:
Ja het is echt een gruweldaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen?![]()
![]()
Ik zie z'n reactie ook helemaal voor me![]()
Het lijkt me echt fucking meesterlijk om een gehandicapte te zien janken nadat hij net 50 centimeter levend vlees aan puin heeft getrapt
[disclaimer]Ja ik ben een sadist ja[/disclaimer]
Vage humor heb jequote:
Ongekendquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het is echt een gruweldaadOok gewoon echt niet snappen dat hij het niet zal overleven
[afbeelding]
Ook een olifant kan doodquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OngekendDie beesten zijn ook fucking groot man
Inderdaad. Ik zal even een demonstratie geven.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal even een demonstratie geven.
* Hugsterr mept je tegen een muur.
quote:
Ik wil jou baanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef ThaFreak het volgende:
ben helemaaaaaaal KAPUT
collega was hier zo rond 0230 met de A6 en konden we vertrekken!
heenweg hebben we gelijk de cruisecontrol op 200 gezet en met een lekkere rustige autobahn ging het zo lekker vlotpaar keer nog gestopt om wat nicotine tot ons te nemen en wat koffie/broodjes te verorberen
Daar aangekomen stond de A8 al helemaal klaar, gepoetst, volgetankt, vol met luchtverfrissers.....
Eerste maar eens wat gaan eten daar, currywurst, patat en harde broodjes was dus het standaard recept daardaarna nog even wat rondgelopen en op de testtrack te hebben gekeken werdt het tijd om weer heen te gaan
![]()
Terugweg maar iets zachter gereden alhoewel we wel even getopt hebben beide lopen zo rond de 250 waar de A6 er net onderblijft terwijl die niet harder kan en de A8 in de begrenser knalt.....
Terug in nl de A8 in hengelo afgedropt, collega terug naar amsterdam met de A6 en dat was me VRIJE DAG![]()
* ThaFreak slapen/chillen enz enz![]()
dat zuigt dan wel, kun je beter wat koeler weer bij gebruikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil jou baan
* Alexxxxx heeft voor de tweede dag op rij gif gespoten, dus met dit weer een dikke overall en handschoenen aan![]()
ja was wel lachen, ben alleen helemaal kapot......quote:
in de zon knalt de hitte er best nog wel inquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben vanmorgen voor't laatst buiten geweest... Is het echt zo warm dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |