Er zijn gewoon dvd's met ondertiteling van, hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:10 schreef Griffioen het volgende:
[..]
Mijn engels is helaas nogal bar slecht![]()
Lezen gaat nog, maar verstaan![]()
Zonder ondertiteling mis ik gewoon de helft en da's bij Lost dus een heleboel...
Nee, ik wacht wel, dan kijk ik lekker met ondertiteling en zonder frustatie![]()
Seizoen 2 is in Nederland al geweest, seizoen 3 is volgens mij in Amerika net bezig, of gaat binnenkort beginnen. Nederland zal zo ergens in februari of maart weer beginnen met uitzenden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon dvd's met ondertiteling van, hoor. En ik download gewoon iedere keer de Amerikaanse aflevering en dan staan er 2 dagen later ofzo Engelse of Nederlandse subs online.
Wanneer begint seizoen 2?
ok, ik zit idd op seizoen 3 te wachten, foutje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Seizoen 2 is in Nederland al geweest, seizoen 3 is volgens mij in Amerika net bezig, of gaat binnenkort beginnen. Nederland zal zo ergens in februari of maart weer beginnen met uitzenden.
Nou je kunt veel zeggen maar niet dat ze Lost niet uitzenden of er te lang mee wachten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef DJKoster het volgende:
Mijn reden: Ik ken de commerciële zenders, veel beloven en uiteindelijk niets uitzenden..
onzin, ze gaan lost echt wel uitzenden, misschien niet die 8 afleveringen voor de winter al, maar uiteindelijk toch wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef DJKoster het volgende:
Mijn reden: Ik ken de commerciële zenders, veel beloven en uiteindelijk niets uitzenden..
Heb ik al. 3x02 ook, vanavond weer lekker kijken. Nederland vind ik veel te traag reageren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:45 schreef IV_Xample het volgende:
wat ga je downloaden? seizoen 1 en 2?
hehehehe
Duh.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:53 schreef Xurk het volgende:
Uhm, lol?
Verwacht je dat Nederland maar één week achter op de VS loopt ofzo?
Waar ze filmen ligt zo'n 200 km van het epicenter af en ik las ergens dat de beving op 300 km afstand nog gevoeld kon worden. Ik denk dus wel dat ze getroffen zijn, misschien hebben ze geen schade door de aardbeving zelf, maar iig wel door het verbod om te bellen en de auto te gebruiken dat nu van kracht is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:25 schreef Arjan het volgende:
Zou de set van Lost nog getroffen zijn door de aardbeving van gisteren?
Jawel bij aflevering 5 nu...dus die vriend van je lultquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Sender_ het volgende:
Maarre in Amerika zijn ze toch ook nog niet begonnen met seizoen 3?
Ik hoorde van een vriend op de zwarte markt dat ie aan seizoen 8 kan komen in 2011quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Aventura het volgende:
Van seizoen 3 is afgelopen woensdag aflevering 5 uitgezonden in de USA. Dat van die vriend is dus bullshit
dat dacht ik inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Xurk het volgende:
@Slayage: NL zit al tijden in de breakEn als je per ongeluk dacht dat dit het VS-topic was, dit zitten ook al sinds deze week in de break
Welnee, seizoen 2 is in Amerika in mei afgelopen, in Nederland in juli. Ongeveer een half jaar geleden dus. Ik denk dat het in maart weer begint in Nederland.quote:Op zondag 31 december 2006 20:15 schreef mikezwet het volgende:
Volgens mij is het meer dan een jaar geleden inmiddels dat Lost in NL op de tv was...
Dat heeft er niks mee te maken, ze gaan pas in februari verder omdat ze dan in totaal maar één break hebben in plaats van 10 ofzo. Beetje afgekeken van 24, die hebben helemaal geen break.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:52 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik heb alles gedownload tot de (6e?) episode van het 3s en de eerstvolgende wordt in februari in Amerika uitgezonden. Hoorde dat de makers zelf ook niet precies weten hoe ze het moeten vervolgen en tijd nodig hebben om het verhaal uit te bouwen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef IV_Xample het volgende:
in nederland weet ik niet of ze een break gaan krijgen, zal vast wel
volgens mij is dat bij de vorige 2 seizoenen ook gebeurd toch?
Meteen de eerste afl. van seizoen 3 denk ik. Net5 heeft bij vorige seizoenen ook geen samenvattingen uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef DJKoster het volgende:
Vrijdag 2 maart dus![]()
Ik ben benieuwd wat en hoe laat ze het uit gaan zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |