Gezien...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Zwaffel het volgende:
sjeen zou jij even je mail willen bekijken? je fok mail that is
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van jou droom ik niet... heb wel wat lekkerders om over te dromen
quote:
Volgens mij kunnen jullie alletwee wel op de persoon spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef Sjeen het volgende:
Iets beters dan op de persoon spelen kun je niet?
As soon as I know, you will know it tooquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan wacht ik even af. Ik ga zo te bed,zou je me het uitsluitsel kunnen mailen?
thank you! ik had von ook al gemailt trouwensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
As soon as I know, you will know it too![]()
Nee, helaasquote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is er hier ook ergens een kleine vraagjes topic ofzo? Ik heb gisteren een eenzijdig brommerongeval gehad en wil weten wat mijn kansen zijn als ik de gemeente erover schrijf/ schadevergoeding eis/ proces aanspan.
Ik vind het nl. niet echt de moeite waard om er een apart topic voor te maken.
Dan wordt het een centraal topic en ik denk niet dat daar dan veel in gepost gaat worden. Dan gaan er allerlei dingen door elkaar lopen en sommige problemen zijn gewoon beter af in een apart topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is dat kleine vraagjes topic niet een ideetje dan?
Bron.quote:Vanaf 1 oktober 2006 hoeft u niet meer te protesteren tegen ontslag om in aanmerking te komen voor een WW-uitkering. Als u instemt met uw ontslag, of als u zich daarbij neerlegt, heeft dat geen gevolgen voor uw WW-uitkering. Voor die tijd toetste het UWV of u door uw eigen schuld werkloos was geworden: 'verwijtbaar werkloos'.
Al gedaanquote:Op donderdag 2 november 2006 12:32 schreef Jordy-B het volgende:
Hoi, kan iemand in/achter deze post even de link naar het nieuwe topic plaatsen?
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
Het nieuwe topic is [Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21 (nummer 934950)
En het nieuwe topic mag even centraal gemaakt worden...
Bij voorbaat dank!
Zie de reactie van NJ.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie de reactie van NJ.
Topic is stukgemaakt... (nee, niet door mij)
Ik ook niet... ik ga even vragen of iemand er naar wil kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef Oversight het volgende:ik kan de reacties na deze post niet lezen?
make-up en identificatie
quote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik ga even vragen of iemand er naar wil kijken![]()
Tijdelijke fix... als je het aantal reactie op 300/305 zet, dan kun je ze wel lezen. Voor de permanente fix wacht ik nog op antwoordquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tijdelijke fix... als je het aantal reactie op 300/305 zet, dan kun je ze wel lezen. Voor de permanente fix wacht ik nog op antwoord
quote:Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tijdelijke fix... als je het aantal reactie op 300/305 zet, dan kun je ze wel lezen. Voor de permanente fix wacht ik niet langer...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Chokeme het volgende:
Five_horizons, wat een botte lul ben jij zeg.
Volgens mij ben jij de enige die dan niet begrijpt dat *elk* huiswerktopic in WGR gesloten wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Chokeme het volgende:
Five_horizons, wat een botte lul ben jij zeg. Mijn topic was toch goed ? Kun je niet gewoon normaal zeggen wat er aan mankeert zonder zo semi-stoer/bijdehant meteen een slotje erop te gooien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |