Waar wil je toestemming voor geven, dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
En mijn girokwartaalkrediet van de PB dan?
Ik heb daarvoor dacht ik geen toestemming gegeven.
Dat ligt maar net aan hoe je met je woonquote zit.(dat zou je moeten weten als je op een bank werkt)quote:Op zondag 16 juli 2006 00:19 schreef Lips het volgende:
Ik lees hier dat veel mensen gewoon een hyp krijgen met ergens een krediet. Dat geloof ik natuurlijk meteenmaar er zijn wel veel hypotheekverstrekkers die willen dat je bij passering van de akte geen krediet hebt.
In mijn functie hoef ik dat niet te wetenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan hoe je met je woonquote zit.(dat zou je moeten weten als je op een bank werkt)
Als jij op basis van jouw inkomen de hypotheek én het krediet kan dragen volgens de normen van de hypotheekverstrekker hoef je niet je krediet afgelost te hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:26 schreef Lips het volgende:
[..]
In mijn functie hoef ik dat niet te weten
Is ook ergens wel logisch ja! Dan zal het er wel aan liggen dat ik in een redelijk arme gemeente werk. De meeste klanten van die bank kunnen net een hypotheek krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij op basis van jouw inkomen de hypotheek én het krediet kan dragen volgens de normen van de hypotheekverstrekker hoef je niet je krediet afgelost te hebben.
Begrijp je het nou echt niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:49 schreef Dromer het volgende:
Het blijft alleen het eigen straatje schoonvegen (van de hypotheekverstrekker) aangezien het niet bepaald voor eigen goedwil van de hypotheeknemer is als deze meteen weer een nieuw krediet aan kan vragen...
Weet iemand dit?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
En mijn girokwartaalkrediet van de PB dan?
Ik heb daarvoor dacht ik geen toestemming gegeven.
Ik had dan ook al gevraagd: waar wil je toestemming voor geven dan? (aangezien het een productvoorwaarde is, het is geen kwestie van toestemming geven, bij elk krediet wordt dat vastgelegd in Tiel)quote:
Ik snap je vraag niet....quote:
Ik heb ook een girokwartaalkrediet van 250 euro bij de postbank.quote:
Alle vormen van kredieten worden geregistreerd. Maar zolang je geen achterstanden hebt maakt dat niet uit.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:26 schreef WD het volgende:
[..]
Ik heb ook een girokwartaalkrediet van 250 euro bij de postbank.
En eigenlijk zit ik hier ook helemaal niet op te wachten.
Overigens kan je het eenvoudig opzeggen door in te loggen op MijnPostbank.nl
Ga naar rekeningen raadplegen, en klik in het menu aan de rechterkant op Girokwartaalkrediet opzeggen.
De vraag is dus: Wordt hiervan melding gemaakt bij BKR?
Als dat zo is dan kan dat dus gevolgen hebben voor je hypotheek etc.
Nee, alleen kredieten van 500 euro of hoger die langer dan 3 maanden lopen worden geregistreerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:26 schreef WD het volgende:
De vraag is dus: Wordt hiervan melding gemaakt bij BKR?
Als dat zo is dan kan dat dus gevolgen hebben voor je hypotheek etc.
Niet helemaal juist. Zo wordt bijvoorbeeld het girokwartaalkrediet niet geregistreerd. Ook hypotheken en studieschulden worden niet geregistreerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Alle vormen van kredieten worden geregistreerd.
Kredieten op betaalrekening pas vanaf ¤ 500 ja, oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Zo wordt bijvoorbeeld het girokwartaalkrediet niet geregistreerd. Ook hypotheken en studieschulden worden niet geregistreerd.
Tja.. als jij zo lomp doet mag ik jou ook ff hardstikke dom noemen.. mod of niet...quote:Op zondag 16 juli 2006 11:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Begrijp je het nou echt niet?
Wat kan een hypotheekverstrekker er aan doen als de klant na het afsluiten van zijn hypotheek, een krediet aanvraagt? Word eens wakker, je doet je username teveel eer aan.
Dat is natuurlijk onzin. Geen enkele hypotheekverstrekker kan zijn klanten verbieden andere kredieten af te sluiten, maar de verstrekker kan wel het risico zo ver mogelijk beperken.quote:Dan kunnen ze al die eisen toch net zo goed NIET stellen?
In welke mate wordt dan dan beperkt? Als je kredieten (waar je op dat moment geen gebruik van maakt) alleen maar af moet zeggen, daarna de hypotheek kunt krijgen en daarna gewoon weer kunt verkrijgen?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Geen enkele hypotheekverstrekker kan zijn klanten verbieden andere kredieten af te sluiten, maar de verstrekker kan wel het risico zo ver mogelijk beperken.
Thanx!, da's een duidelijk antwoord.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Zo wordt bijvoorbeeld het girokwartaalkrediet niet geregistreerd. Ook hypotheken en studieschulden worden niet geregistreerd.
zie feedbackquote:Op zondag 16 juli 2006 19:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. als jij zo lomp doet mag ik jou ook ff hardstikke dom noemen.. mod of niet...
Als wat jij nu stelt klopt: wat heeft het dan voor NUT!!! Dan kunnen ze al die eisen toch net zo goed NIET stellen? Dat is toch wat ik me telkens afvraag? Jij zoekt alleen een 'schuldvraag' en dat boeit me nou net totaal niet! Het gaat me om de volkomen nutteloosheid... (enige wat ik dus kan bedenken is 'het eigen straatje schoonvegen; als je dat niet snapt.. doe eens wat research naar die uitdrukking)
zucht.. wat ben jij dommmmmmmmmm
(ja.. ik kan ook dom en ongenuaneerd reageren.. net als jij)
GSM-abo's daarentegen weer wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |