Ik wachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen als je thuis komt.
[..]
Open wel een topic [daar].
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ingestoken zelfs. Dat gaat wel erg ver. Had je niks in de gaten?
quote:
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was in US aan het lezen en ze werden boos op iemand die elke dag foto's postte ofzo.
Dus ik dacht "hmmm even iets blauws tussendoor, voordat de USmods kunnen opruimen".
En ik postte dus iets in de trant van "Helemaal niet erg dat jij elke dag foto's post.."
Ik was dus enkel ff snel langs de foto's gescrolled zonder echt goed te kijken..
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een jou niet onbekend persoon stelt net voor om een rookpauze in te lassen. Komt zo dus.
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.quote:
Doe ik net.quote:
thanx...groeten terugquote:
Niet op het zonneplein?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef Sanne het volgende:
Mag ik de groeten doen aan tante Annie op het Ananasplein?
Bedankt!
Daar heb ik geen tante.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dit is trouwens best wel een godsgruwelijk lekker ding.
Whehehe.quote:
Check. [daar] gereageerd. Goed planquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Topic staat [daar] trouwens.
Dit ter compensatie van het meermalig vergeten van die o zo belangrijke streepjes?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé réné.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |