Dat betaal je op een terrasje op Scheveningen ook niet. Daar betaal je 3,50.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
¤2,70 = gewoon pure pwnage.. Dat betaal je bij een concert nog niet eens.
nee, DH heef tgeen hangketenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Als dat de criteria zijn, dan is Den Haag dus een kutdorp.
Nou is er voor die stelling best wat te zeggen, maar over het algemeen wordt Den Haag toch als stad beschouwd.
Jawel, hoor. Misschien niet in het centrum, maar ze zijn er zeker wel (Duindorp, Moerwijk, Laak, ...)quote:
Krasnapolskyquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Op de dam op het terras. Ik weet niet meer precies hoe het heet maar naast de Bijenkorf.
Ik, als wereldvreemde Amsterdammer ben me aan het voorbereiden op mijn weekendje Finland dat morgen begintquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef donald_dick het volgende:
ik gaat me klaarmaken voor 5daysoff
Veel, 5 euro per 40 CL ofzo..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost een biertje in Finland?
Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Veel, 5 euro per 40 CL ofzo..
Lekker belangrijk.
Nee, waar leid je dat aan af?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.
aha, een latente homo grap! wat leukquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.
Zegt iemand met een roze buurt in z'n stad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef donald_dick het volgende:
aha, een latente homo grap! wat leuk![]()
je verward amsterdam met tilburg...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zegt iemand met een roze buurt in z'n stad.
Mja, vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
het boeit me gewoon niet dat het 5 euro kost.... Zal niet beginnen over dat Amsterdammers gewoon rijk zijn.
Grammatica, student.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef donald_dick het volgende:
je verward amsterdam met tilburg...
vervelend he, toegeven dat je het mis hebtquote:
Geen idee, ik heb het nog nooit hoeven doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef donald_dick het volgende:
vervelend he, toegeven dat je het mis hebt
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vanHeineken
zou ik er ook maar een paar lusten.
Ik drink NU ook Grolsch hoor, maar omdat een bedrijf er toevallig zit wil niets zeggen natuurlijk. Als Grolsch morgen (net als bijv Eindhovens trots Philips) besluit naar Amsterdam te verhuizen, is het dan opeens kutbier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
In blinde tests komen de zoete biertjes er vaak als lekkerst uit...
Geef mij (als Enschede'er) maarGrolsch
.
Ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik drink NU ook Grolsch hoor, maar omdat een bedrijf er toevallig zit wil niets zeggen natuurlijk. Als Grolsch morgen (net als bijv Eindhovens trots Philips) besluit naar Amsterdam te verhuizen, is het dan opeens kutbier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |