Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Veel, 5 euro per 40 CL ofzo..
Lekker belangrijk.

Nee, waar leid je dat aan af?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.

aha, een latente homo grap! wat leukquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, jij uit Amsterdam drinkt zeker cock(!)tails.

Zegt iemand met een roze buurt in z'n stad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef donald_dick het volgende:
aha, een latente homo grap! wat leuk![]()

je verward amsterdam met tilburg...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zegt iemand met een roze buurt in z'n stad.

Mja, vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
het boeit me gewoon niet dat het 5 euro kost.... Zal niet beginnen over dat Amsterdammers gewoon rijk zijn.

Grammatica, student.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef donald_dick het volgende:
je verward amsterdam met tilburg...

vervelend he, toegeven dat je het mis hebtquote:

Geen idee, ik heb het nog nooit hoeven doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef donald_dick het volgende:
vervelend he, toegeven dat je het mis hebt

quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vanHeineken
zou ik er ook maar een paar lusten.

Ik drink NU ook Grolsch hoor, maar omdat een bedrijf er toevallig zit wil niets zeggen natuurlijk. Als Grolsch morgen (net als bijv Eindhovens trots Philips) besluit naar Amsterdam te verhuizen, is het dan opeens kutbier?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
In blinde tests komen de zoete biertjes er vaak als lekkerst uit...
Geef mij (als Enschede'er) maarGrolsch
.

Ja!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik drink NU ook Grolsch hoor, maar omdat een bedrijf er toevallig zit wil niets zeggen natuurlijk. Als Grolsch morgen (net als bijv Eindhovens trots Philips) besluit naar Amsterdam te verhuizen, is het dan opeens kutbier?

ja, en dat proef jequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja!.
Grolsch gebruikt namelijk bronwater uitEnschede
.

Echt weer iets voor een Amsterdammer om zoiets te roepen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef HeatWave het volgende:
ja, en dat proef je.
Spa is ook ZOVEEL lekkerder dan kraanwater.
quote:In ieder geval beschikt Enschede wel over één ding dat voor Grolsch onontbeerlijk is: het juiste bronwater. De brouwerij liet een leiding van 6,7 kilometer aanleggen om de toevoer van het bronwater veilig te stellen. 'De basisbron blijft dus hetzelfde en dat is heel belangrijk voor de smaak van ons bier.' Harry Hoytink wijst de leiding aan die de brouwerij binnenkomt aan de kant van de snelweg.

Grolsch ben ik geen fan van. Droge mond krijg je er van. Af en toe in combinatie met koppijn. Hertog Jan vind ik lekker bierquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
In blinde tests komen de zoete biertjes er vaak als lekkerst uit...
Geef mij (als Enschede'er) maarGrolsch
.

Kan je nagaan hoe stom ze zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, en voor een marketingpraatje laat men een bijna 7 km lange speciale leiding aanleggen van roestvast stalen pijpen geïsoleerd met PIR?

Wordt allemaal begroot onder het kopje 'Zending'.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig maakt Grolsch bijna NOOIT reclame.
Ik zal mijn Grolsch tafeltjes en lampen en andere Grolsch artikelen maar wegdoen.

Ik heb toch het liefst Guinnessquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wordt allemaal begroot onder het kopje 'Zending'.
Onderontwikkelde bier-gebieden, barbaren die denken dat het soort water niet uitmaakt, etc etc.

Ik dacht dat Amsterdammers wel spraken van boeren-zuinigheid? Geen 5 euro over hebben voor een biertje etc?quote:

Zal wel een Amsterdamse manager zitten danquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amsterdammers wel spraken van boeren-zuinigheid? Geen 5 euro over hebben voor een biertje etc?

Knap hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
En zie hoe een Provinciaal zelfs een kut-KLB-topic weet om te turnen tot eenbier-topic
.

Hehehequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
En zie hoe een Provinciaal zelfs een kut-KLB-topic weet om te turnen tot eenbier-topic
.

ja hoe heet die tent ook alweer? vriend van me heeft daar gewerkt. is ook voornamelikj voor toeristen, is echt schandalig duur. maarja als je dat ervoor gaat betalen dan is het je eigen foutquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Fokkedop het volgende:
Nog even over de 5 euro bier (stormloop hierzo)
Dat was niet het Krasnapolsky.
Maar echt pal naast de bijenkorf en dat is echt niet de Krasnapolsky.
Buiten dat, ok we keken niet naar de prijzen en gingen gewoon zitten, maar hey, ik werd getrakteerd

getrakteerd worden = terug trakteren .. toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Fokkedop het volgende:
Nog even over de 5 euro bier (stormloop hierzo)
Dat was niet het Krasnapolsky.
Maar echt pal naast de bijenkorf en dat is echt niet de Krasnapolsky.
Buiten dat, ok we keken niet naar de prijzen en gingen gewoon zitten, maar hey, ik werd getrakteerd

hahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nooooo daar is evil 'ik wil niet carbid knallen' jimjim weer![]()
![]()

Oh, dat Euro cafe ofzo. Heb ik ook wel eens gezeten, maar kan me niet indenken dat het toen 5 euro per biertje was....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja hoe heet die tent ook alweer? vriend van me heeft daar gewerkt. is ook voornamelikj voor toeristen, is echt schandalig duur. maarja als je dat ervoor gaat betalen dan is het je eigen fout

of het 5 euro is weet ik niet, maar iig meer dan 3,50quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat Euro cafe ofzo. Heb ik ook wel eens gezeten, maar kan me niet indenken dat het toen 5 euro per biertje was....
Je zal wel getild zijn.

Nee, ik ben helemaal om. Sterker nog, geef je adres en ik trek morgen nog bij je in. Bertha de koe raken we wel ergens kwijt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er nog goede anti-amsterdam opmerkingen gemaakt waar op gereageerd moet worden?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |