't stond op de kaartquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat Euro cafe ofzo. Heb ik ook wel eens gezeten, maar kan me niet indenken dat het toen 5 euro per biertje was....
Je zal wel getild zijn.
onnodig slecht sarcasmequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal om. Sterker nog, geef je adres en ik trek morgen nog bij je in. Bertha de koe raken we wel ergens kwijt!![]()
OK, nou reden genoeg om meteen weg te gaan dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
't stond op de kaart![]()
En terugtrakteren deed ik ook zeker, maar elders![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
't stond op de kaart![]()
En terugtrakteren deed ik ook zeker, maar elders![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hahaha![]()
"Beetje saai hier of niet? Kom we gaan naar Arie's Knakencafé!"
![]()
Voor welke club ben je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
hee heatwave, ik ben geband in VBLdoe daar eens wat aan
alleen domme idioten geven nooit toequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit hoeven doen..
Maar vertel eens, als ervaringsdeskundige?
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheitenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Grolsch ben ik geen fan van. Droge mond krijg je er van. Af en toe in combinatie met koppijn. Hertog Jan vind ik lekker bier![]()
stikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zo, ff lekker weer de stad Breda in geweest vandaag !! Eens een keertje niet achter de bar maar er voor .. stik gezellig hier ..
De volgende dag dan ja..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheiten
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheiten
En welke vette party's zijn er hier vanavond?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ben net terug van een te vet feest![]()
daarna nog een lekkere afterparty
Amsterdam![]()
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
En welke vette party's zijn er hier vanavond?
De site ziet er iig vet uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!
Goeie reden om het weekend lekker in helsinki door te brengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!
Just my opinionquote:
uuhm naar dat soort feestjes ga ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Just my opinion. Maar als ik die gastjes zie in hun halve broeken, TE bloot shirtje, ketting om, oorbel in, en dan het liefst de zonnebril in het haar, dan kan ik dat toch echt niet anders zien....
Maar have fun hoor.
Toen ik in het Krasnapolsky sliep kreeg ik gratis drankquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Fokkedop het volgende:
Nog even over de 5 euro bier (stormloop hierzo)
Dat was niet het Krasnapolsky.
Maar echt pal naast de bijenkorf en dat is echt niet de Krasnapolsky.
Buiten dat, ok we keken niet naar de prijzen en gingen gewoon zitten, maar hey, ik werd getrakteerd
Laat me raden, jij bent zeker nooit eerder buiten de grenzen van Staphorst geweest?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, kom ik zo in de randstad, stap uit de trein. Gelijk 10000x zo veel junks, alto's en zwervers, en die stank die je te gemoed komt. En toen ben ik weer terug gegaan![]()
Mja, dat heb je als er 1000x zo veel mensen wonen als op Urk he...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, kom ik zo in de randstad, stap uit de trein. Gelijk 10000x zo veel junks, alto's en zwervers, en die stank die je te gemoed komt. En toen ben ik weer terug gegaan![]()
Tuurlijk, en als dan blijkt dat je zowel in Nederland als in Finland niet aan de vrouw komt kun je het daarna nog altijd in de bush-bush van donker-Afrika proberen he....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie reden om het weekend lekker in helsinki door te brengen.
Nichterige dens meuk.
Ik werd al gewaarschuwd door mijn Finse gastvrouw dat ik waarschijnlijk achtervolgd ga worden door hordes Finse vrouwen die die Finse rednecks zat zijn (letterlijk vertaald).
Huis ze!
Dat hadden we 400 jaar geleden al met duitsland moeten ruilen tegen een paar bratwursten ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah nee Staphorst of Urk woon ik gelukkig niet, zijn van die gristendorpen onder de rook van de randstad. Ik woon in friesland![]()
Ik zal niet verkondigen dat de randstad het paradijs is, maar man Frieslandquote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah nee Staphorst of Urk woon ik gelukkig niet, zijn van die gristendorpen onder de rook van de randstad. Ik woon in friesland![]()
nee, maar friesland mag meebetalen aan de randstadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, net alsof jullie ooit het zeggenschap over friesland hadden![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:44 schreef Nyx96 het volgende:
Amsterdam.
Wat een zelfingenomen wereldvreemde weikels wonen daar. Ik wil er niet dood worden gevonden. Geef mij maar de bloemetjes en kalfjes in de wei en de geur van het bos en het gier.
Staphorst onder de rook van de Randstad? Weet je überhaupt waar het ligt?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik dacht, laat ik het eens uitleggen.quote:
Ach, een geheugensteuntje, terecht of onterecht, kan geen kwaadquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:44 schreef Nyx96 het volgende:
Amsterdam.
Wat een zelfingenomen wereldvreemde weikels wonen daar. Ik wil er niet dood worden gevonden. Geef mij maar de bloemetjes en kalfjes in de wei en de geur van het bos en het gier.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
* na het donker over straat lopen. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
* na het donker bellend over straat lopen. Idem. De kans is groot aanwezig dat een zwarte schaduw jou telefoon uit de handen rukt
junks en zwervers die je een hotel aan willen smeren?quote:* stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen. En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
je gaat naar de verkeerde plekken.quote:* normale prijs voor drank in kroegen. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank.
quote:* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
klopt helaas wel.quote:* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
Het is Fok!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Vooral dat wereldvreemde. Wij maken hier idd echt NOOIT iets mee, er komt geen toerist niets....
Geen Amsterdam liefhebber, prima, maar lul niet zo randdebiel-achtig...
*Lelijk dialectquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
* gezelligheid is er niet. Tenzij je in een volksbuurt komt of woont
* wegen zouden is goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
* na het donker bellend over straat lopen. Idem. De kans is groot aanwezig dat een zwarte schaduw jou telefoon uit de handen rukt
* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen. En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef Intxaurraga het volgende:
*Trams die je sokken doormidden snijden
Het is juist zo aangenaam om zonder gedachten dolend door een stad te lopen. Zonder hinder van moordlustige tramchauffeurs.quote:
beetje een dom argument.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is juist zo aangenaam om zonder gedachten dolend door een stad te lopen. Zonder hinder van moordlustige tramchauffeurs.
Mensen die zo idioot schrijven zijn meteen niet serieus meer te nemen. Jammer van je lap tekst maar je telt nietquote:wegen zouden is goed moeten zijn
Precies. En nu gelijk ook van Duitsland af.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Daar is mee te leven, who needs boeren?
Ach, die hebben nog vliegvelden enzo..... als we ze nodig hebben vinden we ze welquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. En nu gelijk ook van Duitsland af.
Doodsverwensing, wat zijn ze toch agressief he, die niet Amsterdammersquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
Ik hoop dat er een paar dammen doorbreken
Doe jij de aanvraag achter de schermen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Doodsverwensing, wat zijn ze toch agressief he, die niet Amsterdammers.
Donequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe jij de aanvraag achter de schermen?
in kleine kutdorpjes is het zo gezellig dat iedereen zo binnen komt via de achterdeur terwijl je lekker ligt te krikken met je boerin/hond/kip/geitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
idd, dat krijg je met een grote stad. dat een klein kutdorp alleen een rijkstraatweg heeft die nog eens aangelegt is met kinderkopjes zodat je ingewanden naast je liggenquote:* wegen zouden is goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
ja. als boer heb je dat niet, daar heb je geen dekking. maar je moet wel oppassen dat je aardappelen niet gestolen wordenquote:* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
nee, als je een boerendorp binnerijdt wordt je meteen warm ontvangen. niemand wil met je spreken omdat je een buitenstaander bentquote:* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen. En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
ja, niet iedereen wil uit in een plaggenhut/dranklokaal/containerquote:* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
teveel boeren/onverstaanbare dialectenquote:* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
teveel boeren die denken dat ze het wel kunne oplossen. die polen inhuren omdat ze lekker goedkoop zijn. nederlands praten ze niet, maar ze willen wel voor 150 euro per maand in mijn hooiberg met ze 10en slapenquote:* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
ik denk dat de rode diesel naar je hoofd is gestegenquote:Amsterdam. Leuke stad om er een paar jaar te wonen of een dag er te zijn. Om er te wonen of werken, wat een pauperstad.![]()
Best gezellig hoor, in watergraafsmeer !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Amsterdam:
Och, dat is in veel andere plaatsen net zo. Heb je wel eens geprobeerd met de auto door Hilversum te rijden ?quote:* wegen zouden is eens goed moeten zijn. ALTIJD zijn ze aan het verbouwen binnen of buiten de stad.
Ach gut, een schaduwquote:* na het donker over straat lopen. Dat kan eigelijk eigenlijk niet. Zijn altijd wel ergens verdachte zwarte schaduwen die jou in de gaten houden
Ja, dat gebeurt me bijna elke avond !quote:* na het donker bellend over straat lopen. Idem. De kans is groot aanwezig dat een zwarte schaduw jou jouw telefoon uit de handen rukt
Het wordt op het ogenblik verbouwd ja, maar wat bedoel je met "altijd" ?quote:* een echt stationsplein. Dat heeft Amsterdam niet. Nee, zij moeten daar altijd verbouwen.
Nee nou wordt ie mooi, zwervers die willen dat ik in een hotel ga slapenquote:En als je naar buiten loopt, wordt je lastig gevallen door zwervers / junks of gasten die je graag in een hotel willen drukken voor een woekerprijs
Ik weet niet naar welke toko's jij toe gaat, maar waar ik kom zijn de prijzen normaal hoor.quote:* normale prijs voor drank in kroegen, ook dat kennen ze niet. Als je in een uitgaansgelegenheid bent, je betaalt of te veel entree of te veel voor je drank. Of je wordt geweigerd omdat je een kerel bent.
Er zijn er overal veel van hier - in verhouding tot jouw dorpquote:* teveel B-boys/girls, wiggers and wannabe's.
Niet zo veel last van moet ik zeggen, ook niet toen ik er tussen woonde in oost.quote:* teveel buitenlanders die zich niet aanpassen aan de nederlandse cultuur. Nee, mijn vrouw spreekt geen nederlands en ze voelt zich niet onderdrukt. Ja, ze moet wel een hoofddoek dragen.
zo, gefixtquote:Amsterdam. Leuke stad om er een paar jaar te wonen of een dag er te zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat jullie me lief vinden
De reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties op de reacties in dit opicquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |