't stond op de kaartquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat Euro cafe ofzo. Heb ik ook wel eens gezeten, maar kan me niet indenken dat het toen 5 euro per biertje was....
Je zal wel getild zijn.
onnodig slecht sarcasmequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal om. Sterker nog, geef je adres en ik trek morgen nog bij je in. Bertha de koe raken we wel ergens kwijt!![]()
OK, nou reden genoeg om meteen weg te gaan dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
't stond op de kaart![]()
En terugtrakteren deed ik ook zeker, maar elders![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
't stond op de kaart![]()
En terugtrakteren deed ik ook zeker, maar elders![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hahaha![]()
"Beetje saai hier of niet? Kom we gaan naar Arie's Knakencafé!"
![]()
Voor welke club ben je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
hee heatwave, ik ben geband in VBLdoe daar eens wat aan
alleen domme idioten geven nooit toequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit hoeven doen..
Maar vertel eens, als ervaringsdeskundige?
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheitenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Grolsch ben ik geen fan van. Droge mond krijg je er van. Af en toe in combinatie met koppijn. Hertog Jan vind ik lekker bier![]()
stikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zo, ff lekker weer de stad Breda in geweest vandaag !! Eens een keertje niet achter de bar maar er voor .. stik gezellig hier ..
De volgende dag dan ja..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheiten
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grolsch is poepbier, 2 flesjes drinken, 3 keer scheiten
En welke vette party's zijn er hier vanavond?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ben net terug van een te vet feest![]()
daarna nog een lekkere afterparty
Amsterdam![]()
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
En welke vette party's zijn er hier vanavond?
De site ziet er iig vet uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!
Goeie reden om het weekend lekker in helsinki door te brengenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naast de normale dingen is amsterdam nu in het teken van 5 days off!
Just my opinionquote:
uuhm naar dat soort feestjes ga ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Just my opinion. Maar als ik die gastjes zie in hun halve broeken, TE bloot shirtje, ketting om, oorbel in, en dan het liefst de zonnebril in het haar, dan kan ik dat toch echt niet anders zien....
Maar have fun hoor.
Toen ik in het Krasnapolsky sliep kreeg ik gratis drankquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:49 schreef Fokkedop het volgende:
Nog even over de 5 euro bier (stormloop hierzo)
Dat was niet het Krasnapolsky.
Maar echt pal naast de bijenkorf en dat is echt niet de Krasnapolsky.
Buiten dat, ok we keken niet naar de prijzen en gingen gewoon zitten, maar hey, ik werd getrakteerd
Laat me raden, jij bent zeker nooit eerder buiten de grenzen van Staphorst geweest?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, kom ik zo in de randstad, stap uit de trein. Gelijk 10000x zo veel junks, alto's en zwervers, en die stank die je te gemoed komt. En toen ben ik weer terug gegaan![]()
Mja, dat heb je als er 1000x zo veel mensen wonen als op Urk he...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, kom ik zo in de randstad, stap uit de trein. Gelijk 10000x zo veel junks, alto's en zwervers, en die stank die je te gemoed komt. En toen ben ik weer terug gegaan![]()
Tuurlijk, en als dan blijkt dat je zowel in Nederland als in Finland niet aan de vrouw komt kun je het daarna nog altijd in de bush-bush van donker-Afrika proberen he....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie reden om het weekend lekker in helsinki door te brengen.
Nichterige dens meuk.
Ik werd al gewaarschuwd door mijn Finse gastvrouw dat ik waarschijnlijk achtervolgd ga worden door hordes Finse vrouwen die die Finse rednecks zat zijn (letterlijk vertaald).
Huis ze!
Dat hadden we 400 jaar geleden al met duitsland moeten ruilen tegen een paar bratwursten ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah nee Staphorst of Urk woon ik gelukkig niet, zijn van die gristendorpen onder de rook van de randstad. Ik woon in friesland![]()
Ik zal niet verkondigen dat de randstad het paradijs is, maar man Frieslandquote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah nee Staphorst of Urk woon ik gelukkig niet, zijn van die gristendorpen onder de rook van de randstad. Ik woon in friesland![]()
nee, maar friesland mag meebetalen aan de randstadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Haha, net alsof jullie ooit het zeggenschap over friesland hadden![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:44 schreef Nyx96 het volgende:
Amsterdam.
Wat een zelfingenomen wereldvreemde weikels wonen daar. Ik wil er niet dood worden gevonden. Geef mij maar de bloemetjes en kalfjes in de wei en de geur van het bos en het gier.
Staphorst onder de rook van de Randstad? Weet je überhaupt waar het ligt?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |