abonnement Unibet Coolblue
pi_39772795
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dus jij hebt geen eergevoel?

Niet reageren op zo'n belediging die 3x gezegd wordt is voor lompe boeren die over zich heen laten lopen..
Zoals ik al zei sta ik boven dat soort opmerkingen. Geweld gebruiken is een teken van zwakte.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39772798
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dus toegeven dat je moeder en zus hoeren zijn?

NOOIT!

Dat jij een mietje bent, Zidane is dat niet.
een KOPSTOOT uitdelen is atijd fout.
Als iedere voetballer dat zou doen als hij zich beledigd voelt is het einde zoek.
Zidane had dat moeten inzien, in elk geval achteraf.
Zidane
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_39772822
De meester, Zizou
hi
pi_39772839
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Zidane stapte nu als morele winnaar van het veld af bedoel je?
ik ben liever winnaar met wereldcup denk ik
pi_39772841
RESPECT VOOR ZIDANE
pi_39772854
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ik ben liever winnaar met wereldcup denk ik
Dus een wereldcupje gaat voor jouw zelfrespect? Wat moet jij een kutleven hebben zeg, als een wereldcup hoger in het vaandel staat dan je eigen eer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 23:49:46 ]
pi_39772862
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Silven het volgende:
RESPECT VOOR ZIDANE
graag een toelichting.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39773002
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Silven het volgende:

[..]

Dus een wereldcupje gaat voor jouw zelfrespect? Wat moet jij een kutleven hebben zeg, als een wereldcup hoger in het vaandel staat dan je eigen eer.
aha, dus jij bent ook zo'n simpele ziel die er gelijk op los mept.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39773049
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef kollie het volgende:

[..]

graag een toelichting.
Dat je het koppig of dom kunt noemen maar dat hij goed van zich af heeft gebeten, wat ik ook zou doen als iemand mijn moeder/zus zou beledigen. Daarnaast zou mijn eigen eer daarbij voorrang krijgen voor een wereldcup, jammer dan voor mijn medespelers.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 23:54:51 ]
pi_39773081
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:51 schreef kollie het volgende:

[..]

aha, dus jij bent ook zo'n simpele ziel die er gelijk op los mept.
Ik ben totaal geen vechtersbaas, ik ben zelf nog nooit ook maar betrokken geweest bij een vechtpartijtje. Ik zeg alleen dat mijn eer voor een beker zou gaan. Maar we kunnen natuurlijk nogsteeds enkel speculeren over wat er precies gezegd is tegen zidane.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 23:55:33 ]
pi_39773121
jongens....
denk je nou dat materazzi inzit over die stomme kopstoot, deed 'm waarschijnlijk nieteens pijn
maar hij heeft wel een wereldbeker.. Zidane heeft de rest van z'n leven een kutgevoel bij deze finale
nee dan heb je jezelf echt eer aan gedaan
makkelijke tegenstanders zouden jullie zijn als je dit normaal vindt: scheld gewoon drie keer je moeder uit, krijg een kopstoot en hup, eruit ga je
daar moet je tegen kunnen, vooral op dit niveau, vooral in een wk-finale 10 min voor het einde
standaarddrinker
pi_39773184
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
jongens....
denk je nou dat materazzi inzit over die stomme kopstoot, deed 'm waarschijnlijk nieteens pijn
maar hij heeft wel een wereldbeker.. Zidane heeft de rest van z'n leven een kutgevoel bij deze finale
nee dan heb je jezelf echt eer aan gedaan
makkelijke tegenstanders zouden jullie zijn als je dit normaal vindt: scheld gewoon drie keer je moeder uit, krijg een kopstoot en hup, eruit ga je
daar moet je tegen kunnen, vooral op dit niveau, vooral in een wk-finale 10 min voor het einde
Daar zit een kern van waarheid in, maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat wat Zidane gedaan heeft onbegrijpelijk of lomp is. Het verhaal heeft altijd twee kanten hé? Hij zal niet de enige zijn die zo een reactie had gegeven over een dergelijke belediging die iemands moeder of zus betreft, onprofessioneel of niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 23:58:09 ]
pi_39773297
het is gewoon zonde voor iemand als Zidane om zo z'n carriere te moeten afsluiten, hiermee beloon je alleen maar het gedrag van Materazzi..
standaarddrinker
pi_39773400
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
het is gewoon zonde voor iemand als Zidane om zo z'n carriere te moeten afsluiten, hiermee beloon je alleen maar het gedrag van Materazzi..
Het had inderdaad iets subtieler gemogen, zeker in je laatste inter, maar Materazzi verdiende zeker wel een pakje slaag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2006 00:02:47 ]
pi_39773441
ben ik het niet mee eens maarja.. dan maar geen consensus
standaarddrinker
pi_39773700
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef DrDentz het volgende:
ben ik het niet mee eens maarja.. dan maar geen consensus
Achja, ieder zijn mening erover he. Daar zullen we het dan maar bij laten, ik ben niet zo'n flame-type.
pi_39783355
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dus toegeven dat je moeder en zus hoeren zijn?

NOOIT!

Dat jij een mietje bent, Zidane is dat niet.
pi_39784072
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef qonmann het volgende:
Het minste wat ie kon doen was spijt te betuigen.
Zelf dat was teveel gevraagd van de arrogante Zidane.

Hij begrijpt blijkbaar niet dat het geven van een kopstoot NOOIT gerechtvaardigd is.

Jammer.
Bravo
Eindelijk een duidelijke post.

Ik zat me rot te ergeren. Inplaats van een algemeen verwachte en volledig terrechte "mea Culpa" komt Zidane met een Lulverhaal en een Waarom. .

Msr Zidane m´ecoute.
Nooit , nooit never niemals , is geweld acceptabel.
Schelden doet niet pijn zei mijn moeder altijd . Wat heeft uw Moeder u in Godsnaam bijgebracht?
pi_39784116
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dus toegeven dat je moeder en zus hoeren zijn?

NOOIT!

Dat jij een mietje bent, Zidane is dat niet.
Nee , Zidane is een stoere jongen die heel veel heeft berijkt met zijn kopstoot Nést ce pas?
pi_39784368
Fransen zijn arrogant en Italianen zijn gaaf.

Zo.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39787991
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:
Dus jij hebt geen eergevoel?

Niet reageren op zo'n belediging die 3x gezegd wordt is voor lompe boeren die over zich heen laten lopen..
Machootjes met hun 'eergevoel': gewoonlijk een mooi schaamlapje om hun agressieve en gewelddadige neigingen mee goed te praten
pi_39788334
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
jongens....
denk je nou dat materazzi inzit over die stomme kopstoot, deed 'm waarschijnlijk nieteens pijn
maar hij heeft wel een wereldbeker.. Zidane heeft de rest van z'n leven een kutgevoel bij deze finale
nee dan heb je jezelf echt eer aan gedaan
makkelijke tegenstanders zouden jullie zijn als je dit normaal vindt: scheld gewoon drie keer je moeder uit, krijg een kopstoot en hup, eruit ga je
daar moet je tegen kunnen, vooral op dit niveau, vooral in een wk-finale 10 min voor het einde
Inderdaad. Ondanks het merkwaardige idee van sommigen dat Zidane hier als (morele) winnaar uit is gekomen, heeft hij er in werkelijkheid niets mee bereikt, behalve wat gejuich om de 'eer' die hij zogenaamd verdedigd heeft. Wat is dat voor slappe 'eer' als die blijkbaar al in gevaar komt als iemand wat roept?

Nee, heeft Zidane goed gedaan... Loopbaan afgesloten met een rode kaart in de WK finale, jezelf en je ploeg benadeeld en nog voor lange tijd bekend staan als de figuur die iemand anders een kopstoot gaf, terwijl hij ook alleen bekend had kunnen zijn als die fantastische voetballer. Duidelijk een geval van hoge (emotionele) intelligentie en diep inzicht (ook gezien die eerdere rode kaarten waarmee hij zo'n goed voorbeeld gaf 'aan de kinderen')
pi_39791002
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef Silven het volgende:

[..]

Hij zal niet de enige zijn die zo een reactie had gegeven over een dergelijke belediging die iemands moeder of zus betreft, onprofessioneel of niet.
Maar dat is dus het hele punt.
Ik geloof er geen zak van dat de 'beledigingen' van Materazzi zoveel erger zijn dan wat er doorgaans in Engeland, Zuid-Europa en Zuid-Amerika over en weer tussen spelers gedebiteerd wordt. Dat op zich zelf is een trieste situatie. Maar wat Materazzi deed is niet uniek, de reactie van Zidane daarop wel. Trouwens, gezien de normen en waarden die Zidane er, blijkens de TV-uitzending, op na houdt ("Ik had hem op zijn bek moeten slaan" ) is Zizou zelf ook geen lieverdje.

Als al Zidanes tegenstanders dat eerder hadden geweten zeg: je roept 3x iets over zijn moeder, hij gaat door het lint en hup, hij krijgt rood en je bent van hem af
pi_39791094
Ik vraag me af waarom er alleen van Zidane excuses worden verwacht. is het niet zo dat waar er twee vechten, er ook twee schuld hebben ? Of is die klootzak van een Materazzi nou ineens een onschuldig jochie die is neergekopt door die brute Fransman ? Als Zidane excuses moet maken, dan mag Materazzi het ook wel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_39792391
En toch blijven mensen die kopstoot goed praten. .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')