Deze vraag slaat toch helemaal nergens op...in welke post van mij vat jij dit zo op?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet, nogmaals dan:Jjij gelooft stellig dat een intelligent iemand op latere leeftijd het niveau van zidane kan evenaren mits hij over een beter stel hersens beschikt?
Deze post:quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef rednajt het volgende:
[..]
Deze vraag slaat toch helemaal nergens op...in welke post van mij vat jij dit zo op?
Het heeft met hersens, uitzonderlijke coordinatie, lichamelijke kwaliteiten...inzicht, leiderschapskwaliteiten, persoonlijkheid die tot een hoog nivo is ontwikkeld....een heleboel factoren dus....en dan heb je een voetballer als Zidane of een Cruijff...cruijff was lichamelijk niet eens een sterke voetballer...gewoon een spillepoot die door zijn intelligentie tot de wereldtop heeft geschopt....
Nog steeds heb je geen accurate beschrijving gegeven van de invloed van de hersenen met betrekking tot het goed kunnen voetballen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef rednajt het volgende:
[..]
dat is een vooroordeel wat niet bewezen is....
Zidane voetbalde nooit met zijn benen met maar met zijn bovenkamer...hij zag dingen op het veld die andere niet zagen....waarom niet? omdat hij waarschijnlijk op een hoger denknivo zat dan andere voetballers op het veld-..
Moeten we het ook over Cruijff gaan hebben.....die zijn lagere school geloof ik net heeft afgemaakt?
Ik heb net een deel van het interview gezien in Studio Sport, daarin zegt Zidane "ik had liever een klap voor mijn bek gekregen" (i.p.v. zijn moeder en zus te beledigen), dat is heel wat anders dan hier staat geschreven...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef rednajt het volgende:
Zidane heeft geen spijt van zijn kopstoot
12/7/2006 20:15
Eindelijk sprak Zinedine Zidane. De ster van de Franse ploeg liet zich zondag gaan in de WK-finale en gaf tegenstander Marco Materazzi een harde kopstoot tegen de borst. Woensdagavond verklaarde hij op de Franse televisie waarom hij door het lint ging.
Om acht uur woensdagavond deed Zizou zijn verhaal op Canal+. De 34-jarige middenvelder begon met het aanbieden van zijn verontschuldigingen voor de kopstoot die hij de Italiaanse verdediger had gegeven. 'Het is een gebaar dat niet hoort. Het is gezien door miljoenen kinderen. Aan hen en aan hun opvoeders bied ik mijn excuses aan.'
Vervolgens herinnerde Zidane aan de toedracht. 'Ik heb nooit problemen gehad met wie dan ook van de Italiaanse ploeg, niet voor en niet tijdens de wedstrijd. Materazzi inbegrepen.' Totdat Materazzi zijn shirt vast pakte. 'Ik heb hem gezegd daarmee te stoppen. Ik heb hem verteld dat als hij het zou willen, ik na afloop van de match van shirt zou ruilen.'
'Toen sprak hij erg harde woorden, woorden die gemener zijn dan gebaren. Ja, over mijn moeder en mijn zus. Hij zei dingen die mij het diepst raakten. Ernstige dingen, die hij bleef herhalen: een keer, twee keer, drie keer. Ik had hem beter een klap tegen zijn bek kunnen geven.' Wat Materazzi precies zei, wilde de winnaar van de Gouden Bal niet zeggen: 'Het was erg persoonlijk.'
Zidane voegde daaraan toe dat hij geen spijt heeft van zijn daad, ook al was dat de laatste actie in zijn voetballoopbaan én greep hij mede daardoor naast een tweede wereldtitel. 'Ik heb geen spijt van mijn actie omdat ik dan alleen maar toe zou geven dat hij gelijk had om zoiets te zeggen. Hij had helemaal geen gelijk. Men praat alleen maar over de reactie, maar niet over de provocatie. De schuldige is hij die provoceert. Maar het is niet goed te praten. Daarvoor excuseer ik me
Ik weet het zeker....Materazzi mag van mij zijn been breken het komende seizoen ..echt he zo een teringleier die kut italiaan![]()
Precies, dat soort reacties snap ik dus ook niet. Dan heeft excuses maken ook geen zin. Dat hij volledig achter die actie staat zegt dan wel weer iets over zijn niveau en intelligentie. Die is blijkbaar toch niet zo hoog als sommigen hier durven te beweren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het punt is dat Zidane een KOPSTOOT heeft gegeven en dat het hem niet spijt.
Waardeloze reactie van Zidane vind ik.
Waarom kijk je niet naar jezelf. Je post vol met taal en spelfouten (ja ik begin hier weer over, moet ie zich maar niet laagdunkend over een topvoetballer uitlaten). Wie ben jij dan? Je gaat totaal niet inhoudelijk in op vragen, en je hebt een plaat voor je kop. Dat maakt jou een kutlijer en wat mij betreft mag jij je nek breken het komende seizoen, stakker!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef rednajt het volgende:
Ik weet het zeker....Materazzi mag van mij zijn been breken het komende seizoen ..echt he zo een teringleier die kut italiaan![]()
En dat brengt je op een ban. Ik ben ten eerste duidelijk genoeg geweest en ten tweede ga je niet zo schelden op een forum.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar jezelf. Je post vol met taal en spelfouten (ja ik begin hier weer over, moet ie zich maar niet laagdunkend over een topvoetballer uitlaten). Wie ben jij dan? Je gaat totaal niet inhoudelijk in op vragen, en je hebt een plaat voor je kop. Dat maakt jou een kutlijer en wat mij betreft mag jij je nek breken het komende seizoen, stakker!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:47 schreef SpiceP het volgende:
[..]
ondertussen doet hij hetzelfde, hypocriet !!
Ik zie van die andere gast geen doodsverwensing staan.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie van die andere gast geen doodsverwensing staan.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef rednajt het volgende:
Mijn inziens gunt hij de medemens weinig goeds...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
leer jij je bek is te houden als je geen gelijk kan krijgen![]()
Sinds wanneer is Zidane een FOK!user? Ik geloof dat jij lang genoeg op FOK! meeloopt om te wetenhoe de regels in elkaar steken. En daarbij is deze discussie gesloten, bans worden niet besproken op het forum. De persoon die een ban heeft kan mailen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Mijn inziens gunt hij de medemens weinig goeds...
Goede vraag, waarschijnlijk omdat hij op het hoofd meer pijn zelf zou ervaren, op de borst voel je haast niks van.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Skazminko het volgende:
Waarom kopt hij hem eigenlijk op de borst.![]()
Ga dan voor de neus als het zo erg was.
zei zidane dat? Of zeg jij dat TS?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:49 schreef rednajt het volgende:
Zidane heeft geen spijt van zijn kopstoot
blaba
Dus toegeven dat je moeder en zus hoeren zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef qonmann het volgende:
Het minste wat ie kon doen was spijt te betuigen.
Zelf dat was teveel gevraagd van de arrogante Zidane.
Hij begrijpt blijkbaar niet dat het geven van een kopstoot NOOIT gerechtvaardigd is.
Jammer.
Zidane is in ieder geval een grotere voetballer dan het hele Italiaanse elftal flikkertjes bij elkaar. Noem me 1 Italiaanse speler van de afgelopen 20 jaar die Zidane kan evenaren!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus jij gelooft stellig dat een intelligent iemand op latere leeftijd het niveau van zidane kan evenaren mits hij over een beter stel hersens beschikt?
simpele ziel. Jezelf zo laten opnaaien door zo'n opmerking is voor Tokkies. Een weldenkend mens staat mijlenver boven dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
Dus toegeven dat je moeder en zus hoeren zijn?
NOOIT!
Dat jij een mietje bent, Zidane is dat niet.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
NOOIT!
Dus jij hebt geen eergevoel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:38 schreef kollie het volgende:
[..]
simpele ziel. Jezelf zo laten opnaaien door zo'n opmerking is voor Tokkies. Een weldenkend mens staat mijlenver boven dat soort opmerkingen.
Nee,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
NOOIT!
Je weet toch niet wat er gezegd is ofwel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen eergevoel?
Niet reageren op zo'n belediging die 3x gezegd wordt is voor lompe boeren die over zich heen laten lopen..
Zidane stapte nu als morele winnaar van het veld af bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:
[..]
Niet reageren op zo'n belediging die 3x gezegd wordt is voor lompe boeren die over zich heen laten lopen..
Zoals ik al zei sta ik boven dat soort opmerkingen. Geweld gebruiken is een teken van zwakte.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:
[..]
een KOPSTOOT uitdelen is atijd fout.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
NOOIT!
ik ben liever winnaar met wereldcup denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zidane stapte nu als morele winnaar van het veld af bedoel je?
Dus een wereldcupje gaat voor jouw zelfrespect? Wat moet jij een kutleven hebben zeg, als een wereldcup hoger in het vaandel staat dan je eigen eer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben liever winnaar met wereldcup denk ik
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Silven het volgende:
RESPECT VOOR ZIDANE
aha, dus jij bent ook zo'n simpele ziel die er gelijk op los mept.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus een wereldcupje gaat voor jouw zelfrespect? Wat moet jij een kutleven hebben zeg, als een wereldcup hoger in het vaandel staat dan je eigen eer.
Dat je het koppig of dom kunt noemen maar dat hij goed van zich af heeft gebeten, wat ik ook zou doen als iemand mijn moeder/zus zou beledigen. Daarnaast zou mijn eigen eer daarbij voorrang krijgen voor een wereldcup, jammer dan voor mijn medespelers.quote:
Ik ben totaal geen vechtersbaas, ik ben zelf nog nooit ook maar betrokken geweest bij een vechtpartijtje. Ik zeg alleen dat mijn eer voor een beker zou gaan. Maar we kunnen natuurlijk nogsteeds enkel speculeren over wat er precies gezegd is tegen zidane.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:51 schreef kollie het volgende:
[..]
aha, dus jij bent ook zo'n simpele ziel die er gelijk op los mept.
Daar zit een kern van waarheid in, maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat wat Zidane gedaan heeft onbegrijpelijk of lomp is. Het verhaal heeft altijd twee kanten hé? Hij zal niet de enige zijn die zo een reactie had gegeven over een dergelijke belediging die iemands moeder of zus betreft, onprofessioneel of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
jongens....
denk je nou dat materazzi inzit over die stomme kopstoot, deed 'm waarschijnlijk nieteens pijn
maar hij heeft wel een wereldbeker.. Zidane heeft de rest van z'n leven een kutgevoel bij deze finale
nee dan heb je jezelf echt eer aan gedaan
makkelijke tegenstanders zouden jullie zijn als je dit normaal vindt: scheld gewoon drie keer je moeder uit, krijg een kopstoot en hup, eruit ga je
daar moet je tegen kunnen, vooral op dit niveau, vooral in een wk-finale 10 min voor het einde
Het had inderdaad iets subtieler gemogen, zeker in je laatste inter, maar Materazzi verdiende zeker wel een pakje slaag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
het is gewoon zonde voor iemand als Zidane om zo z'n carriere te moeten afsluiten, hiermee beloon je alleen maar het gedrag van Materazzi..
Achja, ieder zijn mening erover he. Daar zullen we het dan maar bij laten, ik ben niet zo'n flame-type.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef DrDentz het volgende:
ben ik het niet mee eens maarja.. dan maar geen consensus
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
NOOIT!
Bravoquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:20 schreef qonmann het volgende:
Het minste wat ie kon doen was spijt te betuigen.
Zelf dat was teveel gevraagd van de arrogante Zidane.
Hij begrijpt blijkbaar niet dat het geven van een kopstoot NOOIT gerechtvaardigd is.
Jammer.
Nee , Zidane is een stoere jongen die heel veel heeft berijkt met zijn kopstoot Nést ce pas?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Marseille het volgende:
[..]
NOOIT!
Machootjes met hun 'eergevoel': gewoonlijk een mooi schaamlapje om hun agressieve en gewelddadige neigingen mee goed te pratenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Marseille het volgende:
Inderdaad. Ondanks het merkwaardige idee van sommigen dat Zidane hier als (morele) winnaar uit is gekomen, heeft hij er in werkelijkheid niets mee bereikt, behalve wat gejuich om de 'eer' die hij zogenaamd verdedigd heeft. Wat is dat voor slappe 'eer' als die blijkbaar al in gevaar komt als iemand wat roept?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef DrDentz het volgende:
jongens....
denk je nou dat materazzi inzit over die stomme kopstoot, deed 'm waarschijnlijk nieteens pijn
maar hij heeft wel een wereldbeker.. Zidane heeft de rest van z'n leven een kutgevoel bij deze finale
nee dan heb je jezelf echt eer aan gedaan
makkelijke tegenstanders zouden jullie zijn als je dit normaal vindt: scheld gewoon drie keer je moeder uit, krijg een kopstoot en hup, eruit ga je
daar moet je tegen kunnen, vooral op dit niveau, vooral in een wk-finale 10 min voor het einde
Maar dat is dus het hele punt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn die zo een reactie had gegeven over een dergelijke belediging die iemands moeder of zus betreft, onprofessioneel of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |