Vind ze beide niet echt mooi maar van de functies weet ik niet veel af, wil zelf een LG Chocolate phone halen. Die vind ik erg mooi alleen is aardig duur. Misschien ook wat voor jou.quote:
Ja, die zijn tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:40 schreef 14.gif het volgende:
goedkope kuttelefoons
koop gewoon een Sony Ericsson W810i ofzoiets, samsung zou ik sowieso afraden
-edit-oh kut, ik zit in PUB.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
Mijn vader heeft nu een Sharp GX29 of zo, ook wel een tof ding opzich
Oplossing van de eeuw:quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:39 schreef CcCcCharmed het volgende:
Samsung E350= 130,-
LG= 100,-
niet echt heel duur voor een mobiel maar ik vind ze duur genoeg
En vind die samsung alles behalve goedkoop er uit zien
smaken verschillen he
wat een onzin, een abbo nemen om een duur toestel te krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Oplossing van de eeuw:
ABBONEMENT.
waarbij je uiteindelijk 4x zoveel voor een telefoon neerlegtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Oplossing van de eeuw:
ABBONEMENT.
Pwned.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat een onzin, een abbo nemen om een duur toestel te krijgen![]()
D600 heeft goede camera.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef dborhem het volgende:
Ik mag pas op 30-12-2007 een nieuw toestel kiezen van T-Mob,maar ik kijk nu al naar een nieuwe.
De Samsung slidetoestellen vind ik mooi,maar er moet wel een goede camera opzitten,erg belangrijk voor mij.
Nokia is eigenlijk favoriet om de simpelheid van de menu's en de mogelijkheden,maar niks staat vast
Klopt,was ook een van mijn eerste keuzes,maar dan valt er gister weer zo'n folder in de bus en vind ik weer een Nokia met 3.2 camera (zucht)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:40 schreef demonseeker14 het volgende:
D600 heeft goede camera.
Dan pak je het heul niet slim aan....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarbij je uiteindelijk 4x zoveel voor een telefoon neerlegt
Nee, beter een goedkoop abonnementje en toch een telefoon gratisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee idd, veel abo kosten betalen is niet slim![]()
het nieuwste model nokia krijg je niet met een goedkoop abo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, beter een goedkoop abonnementje en toch een telefoon gratis
N91 incluis 2 jaar 25 euro per maandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het nieuwste model nokia krijg je niet met een goedkoop abo.![]()
En? Oh wacht.... jij denkt dat dit duurder is dan een telefoon los kopen, zonder abo....quote:
ja op den duur is het goedkoper aangezien ik zelf langer dan 2 jaar met een toestel doe. mijn afschrijving is dus lager.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En? Oh wacht.... jij denkt dat dit duurder is dan een telefoon los kopen, zonder abo....
Knock Knock![]()
Succes.... ik moet bellen... wacht dat is niet gratisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja op den duur is het goedkoper aangezien ik zelf langer dan 2 jaar met een toestel doe. mijn afschrijving is dus lager.
inderdaad, hij kost nu meer dan 600 euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Succes.... ik moet bellen... wacht dat is niet gratis
En ik verkoop mijn telefoon weer na 2 jaar.... en dat is ook geld, waardoor mijn afschrijving ook geen 2 jaar is...
En BTW deze telefoon kost los.....meer dan 600 euro
Je punt is?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
inderdaad, hij kost nu meer dan 600 euro.
maar over een half jaar nog maar 500
en over een jaar nog maar 350
en over 1.5 jaarnog maar 200
en over 2 jaar nog maar 100 euro
oja...
ja en die telefoon krijg je dus geen reet meer voor als jij hem na 2 jaar wilt verkopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je punt is?
Het ging Paris Hiltonom een nieuw model van Nokia.... dat voorbeeld heb ik gegeven
eensch. heb ik ook, misschien geen 10MP camera, maar hij is stevig gemaakt en je kan er mee bellen & sms'en. dat is voor mij genoeg.quote:
En dan nog ben ik goedkoper uit.... en BTW 200 euro na 2 jaar vind ik niet bepaald geen reet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en die telefoon krijg je dus geen reet meer voor als jij hem na 2 jaar wilt verkopen![]()
dat was het punt.
Zoals ik ook al heb aangetoond dus... maar dat wil er bij sommige user slecht in...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:17 schreef wouter1988 het volgende:
Abbonement kan zeker wel goedkoper zijn !!
Betaal nu 25 euro in de maand (1 jarig) + 69 euro voor de telefoon.
Het gaat om de Sony Ericson K800i (winkelprijs rond de 400 euro)
12*25=300+69=369 euro. Goedkoper dan los toestel (waarbij de extra kosten van je prepaid-kaarten er nog bijkomen)
Krijg hierbij ook nog een geheugenkaartje van 512mb (50 euro)
@ TS: Kijk anders ff op kelkoo.nl daar kun je alle prepaid toestellen vergelijken qua prijs
nee, je verdraaid de zaken weer eens. ik heb aangegeven langer met een telefoon te doen. maar goed laat maar, je iq is te laag om ook maar iets van een boekhouding te snappen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals ik ook al heb aangetoond dus... maar dat wil er bij sommige user slecht in...
Nope, jij zei dat het duur was om een nieuwe mobiel te kopen en de ander reageerde dat het dus voordeliger is als je een abbo neemt zodat je dat telefoon praktisch gratis krijgt. Na die 2 jaar kan je je contract verlengen of een nieuwe aangaan en weer een leuke toestel uitkiezen, waarom zou je dat niet doen mits het goedkoop is/blijft?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, je verdraaid de zaken weer eens. ik heb aangegeven langer met een telefoon te doen. maar goed laat maar, je iq is te laag om ook maar iets van een boekhouding te snappen.![]()
Ja klopt jongen... je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, je verdraaid de zaken weer eens. ik heb aangegeven langer met een telefoon te doen. maar goed laat maar, je iq is te laag om ook maar iets van een boekhouding te snappen.![]()
ja ik moet perse een Prepaid nemen van me moeder en dan heeft ze nog het liefst een van Tmobile, dus dan heb je niet zo veel keus meer hahaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind ze eerlijk gezegd beide een beetje karig. Dat soort phones kon je 3 jaar geleden ook al kopen. Heb je een prepaid kaart ofzo?
Er bestaan geen telefoons met goede camera's.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef dborhem het volgende:
De Samsung slidetoestellen vind ik mooi,maar er moet wel een goede camera opzitten,erg belangrijk voor mij.
Dat hangt er af wat goed genoeg is voor de persoon in kwestie....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:01 schreef eBay het volgende:
[..]
Er bestaan geen telefoons met goede camera's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |