Doeiquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, ik voel me achtergesteld en overweeg mijn blauwe kleurtje aan de wilgen te hangen.
en jij mij blij gemaakt met en gebraden mus die van het dak gevallen is....quote:
Maar jij zit natuurlijk ook niet in FOK/FOTquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kreeg niet eens een management topic![]()
't was maar een garpjequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:05 schreef prupke het volgende:
[..]
en jij mij blij gemaakt met en gebraden mus die van het dak gevallen is....
* prupke stampvoetend en al jankend op de grond ligt omdat ze niet blauw is
Yepquote:
quote:
Ja, ik ookquote:feli, toffe keuze, kijken hoe lang jullie het volhouden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
't was maar een garpje
[afbeelding]
Jaquote:
quote:En sharkiegefeli en veel succes...ook met elkaar trouwens
![]()
Ik heb ff wat bouwtekeningetjes gemaakt, maar dat zit elkaar verder toch niet in de weg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil jij je arm ff eruit halen, er staan hordes breezah sletjes te wachten voor een plekkie en de condooms zijn vers
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ff wat bouwtekeningetjes gemaakt, maar dat zit elkaar verder toch niet in de weg?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:40 schreef Ynske het volgende:
Enneh An, succes met je job
wel snel toevoegen aan t wedstrijd topic he
Het mag, voor deze keerquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef RonaldV het volgende:
Credit where credit is due:
de [afbeelding] -smiley komt geheel voor rekening van Dr_Flash. Voor de post in MED hebben we die schaamteloos gejat.
Fles, hij is te leuk, sorry.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef eL. het volgende:
Maar goed, zo makkelijk komt Shark niet onder mijn quote vandaan :
[..].
En An ook gefeliciteerd natuurlijk.
danny weet (nog) van niks. Hij staat op mijn server.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mag, voor deze keer
Alleen was het beter geweest als Danny zich een keer zou schamen voor zulke vrijpostigheden. Of zo.
En daar kom je nu mee afquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
ha freud was al thuis dusprima gosert die Freud
, had FOT mod moeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |