abonnement Unibet Coolblue
pi_39766978
Nadat ik de afgelopen dagen in een roes heb geleefd van de overwinning heb ik natuurlijk al het nieuws op de voet gevolgd wat Zidane en Materazzi betreft.

Materazzi, het scheermes van de italiaanse competitie, de man die zich op het wk hoogstaand heeft voorgesteld aan het wereldwijde publiek, met prachtige onderscheppingen van de grootste voetbalhelden, maar tevens ook keiharde acties naar diezelfde fantastische voetballers.

Zidane, de held van Frankrijk, een pracht van een voetballer, Een fantastische voorzet, en een gezegend inzicht op het veld. Ook hier moeten we concluderen dat zelfs Achilles een hiel heeft, Zidane kan ook agressief uit de hoek komen, Zo heeft hij vaker een kopstoot uitgedeeld.

De wedstrijd was in de 2e verlenging, beide kampen kwamen niet aan scoren toe, en Frankrijk heeft een aantal nare dingen meegemaakt, Henry die gewisseld wordt, Zidane die de kopbal mist, en het gemak van uitverdedigen van de italianen. Italia heeft natuurlijk ook de nodige gevaarlijke aanvallen gehad en na 13 minuten de gelijkmaker al gescoord.

Doodmoe klemmen 2 spelers zich vast aan elkaar, Beiden hoopten ze op kans om hun team naar de overwinning te helpen, beide vechtend voor een plaats op het podium met de felbegeerde beker in de handen. Ze lopen weg en we spelen verder.

Nadat er een kleine 30 seconden is verstreken galmt de stem van de commentator door de speakers, BUFFON IS UIT ZIJN GOAL GELOPEN. Op dat moment volgen we de scheidsrechter rennend naar het doelgebied van buffon, iets daarvoor zien we materazzi kreunend op de grond liggen. Wat is hier gebeurt?

Buffon is intussen terug gerend naar materazzi en verteld het verhaal aan de scheidsrechter. De scheids kijkt versuft rond, denkend hoe hij dit heeft gemist en loopt naar de grensrechter. Ondertussen krijgt hij advies van meerdere officials en trekt een rode kaart voor de held van Frankrijk. Zidane heeft zijn glorie verspeeld...

De wedstrijd vervolgt en het publiek schreeuwt het uit bij elk balcontact voor de italianen, niet wetend wat voor een tafereel er vooraf is gegaan.

5-3 Italia heeft de cup gewonnen, Bij ons thuis is het feest. In frankrijk rouwt men. Frankrijk druipt af met een heel zuur gevoel, Waarom heeft Materazzi dit gedaan?
Heel de wereld vraagt zich af, Waarom heeft Materazzi dit uitgelokt, bij de buiten proporties komende Zidane?

Ik hoor geluiden dat Zidane zijn eer heeft verdedigt, Dat het geweldig is dat Zidane Materazzi te pakken heeft genomen. Heerlijk vinden we het, heerlijk om geweld te zien voor de "eer".

Eer, Wat is eer? Valt er eer te behalen als je iemand naar de grond slaat nadat er een belediging naar je hoofd is geworpen? Ik heb geen idee hoe het in de geesten van sommige mensen speelt, maar mijn inziens hoor je iemand uit te lachen als je beledigt wordt, vooral op een voetbal veld.

Zidane had moeten lachen naar materazzi: "Mijn moeder een hoer? Hahaha we zullen zwaaien als we zodra het winnende goal hebben gescoord stakker, dan zul je mij en mijn moeder je horen uitlachen!"

Geweld en voetbal lopen niet hand in hand. Beledigingen en voetbal lopen niet hand in hand.
Voetbal is een spel, waarin je iemand terugpakt middels de meest prachtig gemaakte, meest onmogelijk gemaakt, en meest verdiende goal ooit!

Italia van harte gefeliciteerd met de overwinning, Als italiaan vind ik het enorm spijtig voor Zidane en blijf ik Materazzi een klootzak vinden. Maar de cup is thuis!

Pizzakoppo!
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:41:05 #2
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_39767674
En toch vind ik het jammer dat Zidane nog zo netjes is gebleven. Immers had hij het beste Matarazzi tegen zijn kop moeten raken
World Wrestling Entertainment
pi_39767726
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef MeneerMuis het volgende:
En toch vind ik het jammer dat Zidane nog zo netjes is gebleven. Immers had hij het beste Matarazzi tegen zijn kop moeten raken
Dan had zidane bokser moeten worden, of materazzi moeten uitdagen voor een bokswedstrijd. Onthoud dat het voetbal is.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:42:41 #4
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_39767752
Eens met meneer Muis
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_39767862
Ik vind het jammer dat men direct Zidane gelooft.

We zullen het nooit weten wat er daadwerkelijk gezegd is.

Feit blijft dat Zidane zich gewoon niet heeft weten te gedragen op het veld en dan nu met een excuus de boel recht probeert te draaien.
pi_39767916
Dit is weer types een "uitleg" van een italiaan, zoals je die van een Fransman krijg dat Zidane zijn "eer" is aangetast. Ze zijn allebei fout geweest. Zowel Zizou al meneer Matarazzi.

Ze hadden allebei rood moeten krijgen. PUNT UIT.
pi_39768055
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:46 schreef winux het volgende:
Dit is weer types een "uitleg" van een italiaan, zoals je die van een Fransman krijg dat Zidane zijn "eer" is aangetast. Ze zijn allebei fout geweest. Zowel Zizou al meneer Matarazzi.

Ze hadden allebei rood moeten krijgen. PUNT UIT.
Je stelt dus in feite dat franzen agressiever in gesteld zijn dan italianen?
pi_39768081
Zidane is een loser.

Als je je zo simpel laat provoceren en het dan zo verneukt voor je ploeggenoten, voor jezelf en voor 50 miljoen landgenoten - wat een ONTZETTENDE kneus ben je dan

En nog triester zijn die types hier die het een opperbeste actie vinden, die zijn in hypocrisie gewoon niet te overtreffen
pi_39768317
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je stelt dus in feite dat franzen agressiever in gesteld zijn dan italianen?
Dat zijn jou woorden. Ik zeg dat ze allebei even schuldig zijn aan het feit dat Zidane een rode kaart heeft gekregen en dat Matterazi een kopstoot krijgt.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 21:59:36 #10
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39768426
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef winux het volgende:

[..]

Dat zijn jou woorden. Ik zeg dat ze allebei even schuldig zijn aan het feit dat Zidane een rode kaart heeft gekregen en dat Matterazi een kopstoot krijgt.
Zoals je kunt lezen, vind ik materazzi ook een hond. Maar een kopstoot hoort niet thuis op het veld, net zomin als beledigingen, helaas zijn die laatste een stuk moeilijker te traceren en enorm ingeburgert in het (engelse?) voetbal
pi_39768789
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zoals je kunt lezen, vind ik materazzi ook een hond. Maar een kopstoot hoort niet thuis op het veld, net zomin als beledigingen, helaas zijn die laatste een stuk moeilijker te traceren en enorm ingeburgert in het (engelse?) voetbal
Daarom vind ik ook dat Materazzi ook een rode kaart had moeten krijgen, en niet alleen zidane. Ik praat het niet goed van zidane. Maar wat Materazzi deed kan ook niet. Maar heel de wereld kijk zidane wel aan op zijn actie, omdat hij het opzichtig doet en niet als die mizierige kut hond achterbaks.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:09:54 #12
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_39768839
zidane
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:13:52 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39769011
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef winux het volgende:

[..]

Daarom vind ik ook dat Materazzi ook een rode kaart had moeten krijgen, en niet alleen zidane. Ik praat het niet goed van zidane. Maar wat Materazzi deed kan ook niet. Maar heel de wereld kijk zidane wel aan op zijn actie, omdat hij het opzichtig doet en niet als die mizierige kut hond achterbaks.
Vandaar ook dat zidane wraak had moeten nemen middels een geweldig goal vind je niet?
pi_39769175
al dat gezeik over zidane, het vertrek van vieira uit de wedstrijd was de echte aderlading voor Frankrijk
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:18:56 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39769230
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:17 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
al dat gezeik over zidane, het vertrek van vieira uit de wedstrijd was de echte aderlading voor Frankrijk
Wat als zidane een strafschop nam en trezequet niet?
pi_39769291
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef winux het volgende:

[..]

Daarom vind ik ook dat Materazzi ook een rode kaart had moeten krijgen, en niet alleen zidane. Ik praat het niet goed van zidane. Maar wat Materazzi deed kan ook niet. Maar heel de wereld kijk zidane wel aan op zijn actie, omdat hij het opzichtig doet en niet als die mizierige kut hond achterbaks.
Je doet net alsof Materazzi de enige speler is die provoceert.... Weet jij soms zeker dat Zidane niet ook smerige dingen heeft gezegd? Of andere Fransen en Italianen? Provoceren gebeurt aan de lopende band, niet alleen van Materazzi en niet alleen van Italianen. Het enige is dat die ONTZETTENDE loser Zidane zo reageert, waar anderen gewoon kalm blijven, zoals het een duurbetaalde prof betaamt.

Maar goed, dit:
quote:
mizierige kut hond
Zegt wel ongeveer hoe objectief je er tegen aan kijkt
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:21:49 #17
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39769355
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Cesarino het volgende:
Eens met meneer Muis
Ik eens met meneer Pizzakoppo
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:23:10 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39769422
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef Jorie het volgende:

[..]

Ik eens met meneer Pizzakoppo
Zal wel komen omdat we uit twente komen
pi_39769551
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat als zidane een strafschop nam en trezequet niet?
Trezeguet was dan gewoon een plaats opgeschoven denk ik.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:27:46 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39769630
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Trezeguet was dan gewoon een plaats opgeschoven denk ik.
Was een mogelijkheid idd, maar het zou de italianen in ieder geval een heel stuk minder zelfverzekerd maken, waardoor de foutfrequentie hoger zou liggen.
pi_39769722
er was nog een hele tijd te spelen hoor toen Vieira eruit ging. Was het misschien niet eens tot penalties gekomen.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Redactie Frontpage woensdag 12 juli 2006 @ 22:30:59 #22
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_39769771
Het blijft vreemd dat verbaal geweld erger gevonden wordt dan fysiek geweld.Als Zidane al niet gestopt was had ie voor deze belachelijke actie een levenslang verbod moeten krijgen.
Matarazzi is geen lieverdje. Maar dat heeft niets met deze actie te maken. Hij zei iets en krijgt een kopstoot terug. Hij had hem zelfs op zijn gezicht moeten krijgen, hoor je veel roepen.
Gaan we een aantal maanden in de toekomst. Iemand aegt iets op straat tegen een ander, en die reageert met een kopstoot, een zelfde als Zidane heeft gegeven, maar dan op de neus van de ander. Volle kracht, net als de held Zidane. Het gevolg is dat het slachtoffer zijn neus naar binnen geslagen wordt en sterft als gevolg van de interne bloedingen. En alle juichers voor Zidane spreken schande van deze laffe daad, huilen krokodillentranen en lopen gekwetst mee in een stille mars.
Zidane is een triest figuur die zijn woede niet kan controleren. Hij heeft in zijn carriere vele rode kaarten gekregen, 13 of 14, en vele waren niet voor onschuldige tiktjes, maar ongelofelijk groffe trappen (WK 1998), dingen die men normaal aan Materazzi toeschrijft. Zoveel kaarten voor een middenvelder, kun je nagaan als ie verdediger was geweest, dan was hij waarschijnlijk de Matarazzi van Frankrijk geweest.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:33:41 #23
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39769889
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zal wel komen omdat we uit twente komen
pi_39769918
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Het blijft vreemd dat verbaal geweld erger gevonden wordt dan fysiek geweld.Als Zidane al niet gestopt was had ie voor deze belachelijke actie een levenslang verbod moeten krijgen.
Matarazzi is geen lieverdje. Maar dat heeft niets met deze actie te maken. Hij zei iets en krijgt een kopstoot terug. Hij had hem zelfs op zijn gezicht moeten krijgen, hoor je veel roepen.
Gaan we een aantal maanden in de toekomst. Iemand aegt iets op straat tegen een ander, en die reageert met een kopstoot, een zelfde als Zidane heeft gegeven, maar dan op de neus van de ander. Volle kracht, net als de held Zidane. Het gevolg is dat het slachtoffer zijn neus naar binnen geslagen wordt en sterft als gevolg van de interne bloedingen. En alle juichers voor Zidane spreken schande van deze laffe daad, huilen krokodillentranen en lopen gekwetst mee in een stille mars.
Zidane is een triest figuur die zijn woede niet kan controleren. Hij heeft in zijn carriere vele rode kaarten gekregen, 13 of 14, en vele waren niet voor onschuldige tiktjes, maar ongelofelijk groffe trappen (WK 1998), dingen die men normaal aan Materazzi toeschrijft. Zoveel kaarten voor een middenvelder, kun je nagaan als ie verdediger was geweest, dan was hij waarschijnlijk de Matarazzi van Frankrijk geweest.
ja hoor Zidane heeft de kopstoot uitgevonden. wat zeg je? ja zidane is de duivel
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:43:08 #25
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770329
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

ja hoor Zidane heeft de kopstoot uitgevonden. wat zeg je? ja zidane is de duivel
Waarom vat je het zo persoonlijk op?
pi_39770400
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef Soul79 het volgende:
Zidane is een loser.

Als je je zo simpel laat provoceren en het dan zo verneukt voor je ploeggenoten, voor jezelf en voor 50 miljoen landgenoten - wat een ONTZETTENDE kneus ben je dan

En nog triester zijn die types hier die het een opperbeste actie vinden, die zijn in hypocrisie gewoon niet te overtreffen
Simpele provocatie? Dat zou ik eerder vinden als het om klootzak of iets dergelijks ging. Maar z'n moeder en zus zwaar beledigen is een provocatie waar bij ieder mens z'n bloed kan gaan koken. Z'n reactie is daarom wel te begrijpen en dan ben je GEEN kneus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 22:44:59 ]
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:45:36 #27
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770471
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Simpele provocatie? Dat zou ik eerder vinden als het om klootzak of iets dergelijks ging. Maar z'n moeder en zus zwaar beledigen is een provocatie waar bij ieder mens z'n bloed kan gaan koken. Z'n reactie is daarom wel te begrijpen en dan ben je GEEN kneus.
Een reactie op straat wellicht, op het veld moet je wraak nemen middels een goal.
pi_39770593
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een reactie op straat wellicht, op het veld moet je wraak nemen middels een goal.
We blijven mensen, waar we ons ook bevinden. Het is in eerste instantie een fout van Zidane, maar ik lees opeens reacties hier van dat hij opeens een idioot is bla bla, omdat hij zich niet kan inhouden? Iedereen heeft een grens.
pi_39770653
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waarom vat je het zo persoonlijk op?
waarom kom je tot die conclusie
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:49:56 #30
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770707
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

We blijven mensen, waar we ons ook bevinden. Het is in eerste instantie een fout van Zidane, maar ik lees opeens reacties hier van dat hij opeens een idioot is bla bla, omdat hij zich niet kan inhouden? Iedereen heeft een grens.
Iedereen heeft inderdaad een grens, voor mij is het persoonlijk beledigen van bijv. mijn moeder ook pijnlijk, maar niet zo erg dat ik fysiek zou toeslaan, ik zou harder mijn best doen te scoren!
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:50:25 #31
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770732
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

waarom kom je tot die conclusie
De mate van sarcasme in jouw post.
pi_39770817
omdat ik de post in de quotes vond uitblinken in domheid
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:53:45 #33
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770896
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
omdat ik de post in de quotes vond uitblinken in domheid
Probeer er dan inhoudelijk op in te gaan ok? Kom met argumenten!
pi_39770913
ga je me nou de les lezen?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:55:17 #35
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39770953
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:54 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ga je me nou de les lezen?
Als het nodig is wel, Ik zie liever niet dat dit topic verzand in slowchat, Dus zie ik graag tegenargumenten om een discussie goed op gang te houden!
pi_39770996
blaaskaak
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_39771060
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Simpele provocatie? Dat zou ik eerder vinden als het om klootzak of iets dergelijks ging. Maar z'n moeder en zus zwaar beledigen is een provocatie waar bij ieder mens z'n bloed kan gaan koken. Z'n reactie is daarom wel te begrijpen en dan ben je GEEN kneus.
Sorry hoor, hoe naief ben je nou?????

Gescheld over familieleden is (helaas) nu eenmaal schering en inslag op het voetbalveld, en echt niet alleen in Italië. Hijo de puta, puta madre enzo, begrijp je? Als iedereen bij zo'n provocatie net zo zou reageren als Zidane, zou praktische elke wedstrijd in Engeland, Zuid-Europa en Zuid-Amerika in vechtpartijen en met het maximum aan rode kaarten eindigen.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:58:52 #38
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39771104
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
blaaskaak
ok
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 juli 2006 @ 00:27:35 #39
862 Arcee
Look closer
pi_39774165
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:32 schreef Leatherface het volgende:
Om Zidane de gouden bal af te nemen zou ook intriest zijn. Stem dan niet voor de finale al voorbij is zeg
Inderdaad, de FIFA stelt een onderzoek in om te kijken of ze 'm die prijs weer af kunnen nemen.
pi_39779580
waarom is er eigenlijk een onderzoek nodig, hij heeft tercht rood gehad of je keurt zoiets af op een veld of niet maar niet een onderzoekje instellen kom op zeg!
De FIFA had hem gewoon moeten diskwalificeren direct na de finale. Dan hadden ze dit probleem nu niet gehad. Nu wel en dat hebben ze aan zichzelf te danken door de rare regel dat de gouden bal al voor de finale wordt beslist, zie vorige WK's waren ook dubieuze winnaars...
Of zegt de FIFA dadelijk ok Zidane, we geloven wat jij zegt en niet Materazzi. En je mag die bal houden. Dan is dat dus een vrijbrief om iedereen die ook maar iets tegen je zegt in het veld fysiek toe te takelen?!?!?
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:44 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39780212
Pffff, gezeik allemaal. Was gewoon terecht rood, basta!
A.M.A.B
pi_39781520
Ze vertellen het natuurlijk allebei in hun voordeel. Ze zijn allebei fout geweest, maar Zidane moet zich gewoon niet zo laten gaan. Ik kan me goed voorstellen dat die Materazzi je af en toe het bloed onder de nagels vandaan haalt, maar jij bent Zidane daar moet je boven staan. Ik kan me wel meer wedstrijden herinneren waarin Zidane zich volkomen laat gaan, ik denk dattie Materazzi gewoon helemaal zat was en dat de 'moeder'-opmerking de druppel was.
pi_39782104
Volgens de verklaring van Materazzi heeft hij Zidane's moeder niet beledigd want hij heeft zijn eigen moeder verloren toen hij 15 was en zou nooit iets slechts over iemand's moeder zeggen.
Blijft de zus over natuurlijk.

Ook heeft hij gezegd (en dit is ook door Zidane toegegeven) dat hij een paar seconden aan Zidanes shirtje heeft getrokken en dat Zidane daarna heeft gezegd dat als Materazzi zijn shirtje zo mooi vond hij hem na de wedstrijd wel mocht hebben.
Waarschijnlijk heeft Materazzi daarop de opmerking over zijn zus gemaakt met als resultaat de kopstoot.

Ik moet zeggen dat ik het inderdaad allemaal nogal overdreven vind van Zidane. Hij had zich gewoon in moeten houden. Door zo'n domme kopstoot heeft hij gewoon rood verdiend en daarmee basta!
Ik denk dat je wel ergere dingen hoort op het voetalveld..
Forza Juve!
pi_39783256
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Marty het volgende:
Volgens de verklaring van Materazzi heeft hij Zidane's moeder niet beledigd want hij heeft zijn eigen moeder verloren toen hij 15 was en zou nooit iets slechts over iemand's moeder zeggen.
Blijft de zus over natuurlijk.

Ook heeft hij gezegd (en dit is ook door Zidane toegegeven) dat hij een paar seconden aan Zidanes shirtje heeft getrokken en dat Zidane daarna heeft gezegd dat als Materazzi zijn shirtje zo mooi vond hij hem na de wedstrijd wel mocht hebben.
Waarschijnlijk heeft Materazzi daarop de opmerking over zijn zus gemaakt met als resultaat de kopstoot.

Ik moet zeggen dat ik het inderdaad allemaal nogal overdreven vind van Zidane. Hij had zich gewoon in moeten houden. Door zo'n domme kopstoot heeft hij gewoon rood verdiend en daarmee basta!
Ik denk dat je wel ergere dingen hoort op het voetalveld..
Eens
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:45:13 #45
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_39783285
Zidane had, de professional als ie is, gewoon er om moeten lachen of een paraplu in de kont van Materazzi moeten steken en m open doen. Voor de rest

Materazzi
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39785401
Zidane had eerder die dag te horen gekregen dat z'n moeder in het ziekenhuis opgenomen was. Dan kan ik begrijpen dat hij fel reageert op bepaalde provocaties. Dat Materazzi nooit de moeder van een speler zou beledigen omdat moeders heilig zijn voor hem, sorry, dat lijkt me bullshit, net zoals z'n opmerking dat hij een simpele jongen is die niet weet wat een moslimterrorist is...

mooie OP.
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 00:22:48 #47
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39806899
Wederom nieuws over het franse team ze gaan de titel in twijfel trekken, heel apart allemaal!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:32:14 #48
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39819551
De finale van dit WK is gewonnen door Forza Coma.
Zo boring spel van de Italianen...

Ok, ze hebben de cup naar huis gehaald, maar vergeet aub snel op welke manier.


Voor mij is't alvast een WK die ik niet lang in mijn geheugen ga meedragen.
Ik ga enkel Ivanov, Argentinië en Zidane blijven onthouden, weet ik...
Lijepa li si !
pi_39819793
Wat ik mij dan afvraag he, is of al die mensen die de actie van de Italiaan erger vonden dan de ractie van Zidane, zelf nooit schelden. Want ik heb zo'n vermoeden, dat deze apologeten zelf nogal grof in de mond zijn. Dat is in ieder geval mijn ervaring met mensen die het over "eer" hebben.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 13:58:17 #50
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39820421
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Overlast het volgende:
Wat ik mij dan afvraag he, is of al die mensen die de actie van de Italiaan erger vonden dan de ractie van Zidane, zelf nooit schelden. Want ik heb zo'n vermoeden, dat deze apologeten zelf nogal grof in de mond zijn. Dat is in ieder geval mijn ervaring met mensen die het over "eer" hebben.
Goede vraag, wat ik mij van fransen weet te herrineren is dat ze inderdaad erg grof in de mond zijn (parijzenaren in dit geval). Het is ook een omgekeerde wereld aan het worden dat materazzi erop aangekeken wordt dat zidane hem heeft aangevallen.

Kindje wordt doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal op de vooruit gooit, zou hij ook wel verdient hebben want hey, je gooit toch geen sneeuwballen op auto´s?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:12:04 #51
4593 Marty
Digi-babe
pi_39824495
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Goede vraag, wat ik mij van fransen weet te herrineren is dat ze inderdaad erg grof in de mond zijn (parijzenaren in dit geval). Het is ook een omgekeerde wereld aan het worden dat materazzi erop aangekeken wordt dat zidane hem heeft aangevallen.

Kindje wordt doodgeschoten omdat hij een sneeuwbal op de vooruit gooit, zou hij ook wel verdient hebben want hey, je gooit toch geen sneeuwballen op auto´s?
Inderdaad, ik vind het ook allemaal wat overdreven worden allemaal.
Als iemand schuld heeft is het Zidane. Hij had het ook kunnen negeren en weglopen.
Of hij had eventueel terug kunnen schelden.
Hij heeft ervoor gekozen om geweld te gebruiken, dus is hij zelf verantwoordelijk.
Forza Juve!
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 17:18:25 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_39826489
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:12 schreef Marty het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind het ook allemaal wat overdreven worden allemaal.
Als iemand schuld heeft is het Zidane. Hij had het ook kunnen negeren en weglopen.
Of hij had eventueel terug kunnen schelden.
Hij heeft ervoor gekozen om geweld te gebruiken, dus is hij zelf verantwoordelijk.
Het nut van al deze onzin over wat materazzi wel of niet heeft gezegt doet inderdaad niet ten zake, helaas begint het wk hierom te draaien
pi_39826587
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Hrvat het volgende:
De finale van dit WK is gewonnen door Forza Coma.
Zo boring spel van de Italianen...

Ok, ze hebben de cup naar huis gehaald, maar vergeet aub snel op welke manier.


Voor mij is't alvast een WK die ik niet lang in mijn geheugen ga meedragen.
Ik ga enkel Ivanov, Argentinië en Zidane blijven onthouden, weet ik...
Italië - Duitsland niet gezien? Was 1 van de mooiste wedstrijden die ik ooit op een WK heb gezien en dat was vooral dankzij een aanvallend Italië. Een stuk positiever in elk geval dan dat zogenaamd briljante Argentinië, laat staan Frankrijk

En Zidane, die is echt from hero to zero gegaan. Over een paar jaar, als al die gespeelde en hysterische ophef over de 'beledigingen' van Materazzi zijn weggeëbd, dan zal Zidanes actie blijven voortleven als een ongelofelijk domme KNEUS actie waardoor Frankrijk haar kans op de wereldtitel verspeelde. Dankzij Zidane. Goed zo jongen, met je 'eergevoel'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')