Ik zou het van harte toejuichen als er een financiele injectie komt bij Groningen en ze zijns in staat daarmee een goed team neer te zetten, dat maakt de competitie alleen maar aantrekkelijker.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
Investeerders willen kampioenschap Groningen. Daar gaan julllie kampioenschappen de komdnde jaren
![]()
![]()
![]()
dan zakt 010 nog verder af naar de subtop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou het van harte toejuichen als er een financiele injectie komt bij Groningen en ze zijns in staat daarmee een goed team neer te zetten, dat maakt de competitie alleen maar aantrekkelijker.
Jullie anders ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dan zakt 010 nog verder af naar de subtop.
Wat te kijken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:36 schreef Lijpo het volgende:
Zat ff dit te kijken en dan bij 03:16, schitterend wat ben ik blij dat Stam bij ons voetbald.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
Investeerders willen kampioenschap Groningen. Daar gaan julllie kampioenschappen de komdnde jaren
![]()
![]()
![]()
Toeval? Feyenoord verliest met 1-0 van Katwijk en DK wordt voor ADO?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef jna het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een kloon van DK.
Nee, dan was DK allang van club gewisseldquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toeval? Feyenoord verliest met 1-0 van Katwijk en DK wordt voor ADO?
Ow.. waar zie jij mij dat zeggen dan? Omdat ik ADO uitmaak voor FC Utrecht 2 moet je maar iets terug zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Adothehague het volgende:
Ajax lijkt een beetje op heerenveen-2 volgens sjimz
Omdat huntelaar van heerenveen overkwam, jij doet het zelfde laffe aap met vrevuh dus je mot je muil ff dicht houde beunhaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow.. waar zie jij mij dat zeggen dan? Omdat ik ADO uitmaak voor FC Utrecht 2 moet je maar iets terug zeggen.![]()
quote:Omdat Ajax niet tevreden is over het bezoekersaantal van vorig seizoen wil de club via een campagne met de slogan ´Ik ben Ajacied´ meer fans naar het stadion trekken en vaker een uitverkocht stadion realiseren. Dat meldt Slop in de nieuwe Voetbal International. Ajax zoekt naar meer manieren om de omzet te verhogen.
Beetje onzinnig, als ze gewoon beter gaan voetballen lopen die stadions vanzelf weer vol.quote:
Jij komt heel intelligent overquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat huntelaar van heerenveen overkwam, jij doet het zelfde laffe aap met vrevuh dus je mot je muil ff dicht houde beunhaas
Ik zou dat bericht niet al te serieus nemen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:33 schreef Adothehague het volgende:
![]()
![]()
![]()
Och, Frans Adelaar, Michael Mols en John O'Brien zijn ook allen ex-FCU. Wie volgen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat huntelaar van heerenveen overkwam, jij doet het zelfde laffe aap met vrevuh dus je mot je muil ff dicht houde beunhaas
Obrien is al weg en was ook van jullie neuzen dus jullie zijn utrecht-3 of nac-2quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Frans Adelaar, Michael Mols en John O'Brien zijn ook allen ex-FCU. Wie volgen?
Postma ook alquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Frans Adelaar, Michael Mols en John O'Brien zijn ook allen ex-FCU. Wie volgen?
Zie je niet veel meer... kinderen die met 10 al niet meer naar school gingen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Obrien is al weg en was ook van jullie neuzen dus jullie zijn utrecht-3 of nac-2
Denk dat dat moeilijk is te zeggen na 2 oefenwedstrijden zonder tegenstand. Ik wil ze wel eens tegen een goede tegenstander zien.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we er weer een beetje niveau in brengen.
Wat valt er uit de gespeelde oefenwedstrijden af te lezen, is Ten Cate er patronen in aan het slijpen?
Inderdaad, denk dat het op het AT er meer over te zeggen valt, al is dat natuurlijk ook nog maar een matige graadmeter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk dat dat moeilijk is te zeggen na 2 oefenwedstrijden zonder tegenstand. Ik wil ze wel eens tegen een goede tegenstander zien.
Da's mooi klote dan, Babel had net een uitstekende keuze gemaakt door daar te gaan trainen. Hoewel het natuurlijk sowieso belachelijk is dat we niet zo'n man in dienst hebben.quote:Porto heeft technicus Kronshorst te pakken
13/7/2006 12:10
FC Porto heeft er een nieuwe Nederlander bij in de technische staf. Chris Kronshorst is het komende seizoen techniektrainer van de club waar Co Adriaanse het voor het zeggen heeft.
Kronshorst gaat als assistent van Adriaanse aan de slag en zal zich voornamelijk bezighouden met de spelers van het eerste elftal van de landskampioen.
Het vastleggen van Kronshorst is een beloning voor het werk van de Voetbalacademie, waar jonge spelers op basis van de Wiel Coerver-methode technisch worden geschoold.
Kronshorst is een oud-prof van onder meer Xerxes/DHC, Holland Sport, NEC en FC Utrecht en een van de trainers op de Voetbalacademie. Onder meer Julian Jenner (AZ) en Ryan Babel (Ajax) zijn actief op de Voetbalacademie. Voor Ajax was dat reden om contact te leggen over een eventuele samenwerking.
Adriaanse komt toch nog een keer terug, kan hij al die mensen die wij missen nu meenemen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Da's mooi klote dan, Babel had net een uitstekende keuze gemaakt door daar te gaan trainen. Hoewel het natuurlijk sowieso belachelijk is dat we niet zo'n man in dienst hebben.
En wel in Adriaansequote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Adriaanse komt toch nog een keer terug, kan hij al die mensen die wij missen nu meenemen.
Ik weet niet wat het is maar ik heb gewoon geen vertrouwen in ten Cate.
Elke profclub zou zon man in dienst moeten hebben. En elke amateur club zou de Wiel Coerver methode moeten gebruiken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Da's mooi klote dan, Babel had net een uitstekende keuze gemaakt door daar te gaan trainen. Hoewel het natuurlijk sowieso belachelijk is dat we niet zo'n man in dienst hebben.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Na dit seizoen gaat jassie naar 410
Ja op de een of andere manier wel, qua prestaties kun je weinig op die man aanmerken. Bij Ajax deed ie het ook helemaal niet zo slecht, goeie spelers gekocht, etc..quote:
Klopt, Martin van Geel is een aantal weken terug in Delft geweest, om met hem over een overgang naar Ajax te spreken. Uiteindelijk is dat toch niet gelukt dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?) Doelpunten komen weer van voorzetten van de flankenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we er weer een beetje niveau in brengen.
Wat valt er uit de gespeelde oefenwedstrijden af te lezen, is Ten Cate er patronen in aan het slijpen?
Dat zal wle noidig zijn gezien het vele balverlies dat sneijder heeftquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?)
Stadionspeakerquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu zijn we al een paar topics verder en weet ik nog niet wat een team manager (David Endt) doet......
wat een gelølquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zal wle noidig zijn gezien het vele balverlies dat sneijder heeft
quote:Martin van Geel heeft aan het einde van het afgelopen seizoen korte tijd rondgelopen met de gedachte om te stoppen als technisch directeur. De Brabantse Ajacied werd naar eigen zeggen 'gek' van verdraaide verhalen in de media.
"Als je vraagt of er momenten zijn geweest waarop ik het helemaal zat was, moet ik bevestigend antwoorden. In de media zijn vaak genoeg verhalen verschenen over interne stress bij Ajax, maar ik kan je zeggen dat het allemaal wel meeviel", zegt Van Geel in Voetbal International.
"Alleen de laatste weken van het seizoen waren er wat interne discussies over wanneer wij naar buiten zouden komen met het nieuws over het aanstaande vertrek van Danny Blind. Toen verloor ik het vertrouwen in enkele journalisten volledig, waardoor ik er op een gegeven moment over heb gedacht te stoppen. Ik werd daar gek van", bekent Van Geel.
Waarschijnlijk hotels, vliegtuigen enzo boeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu zijn we al een paar topics verder en weet ik nog niet wat een team manager (David Endt) doet......
Hij is geloof ik een soort vertrouwensman voor de spelers, voor de rest zorgt ie dat bovenstaande dingen geregeld worden. Hij zal de hotels niet zelf boeken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hotels, vliegtuigen enzo boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |