Ik ga nog steeds voor Perez op de linksbuiten, en rond de 60/70e minuut Mitea laten invallen om de ietwat vermoeide rechtsback kapot te spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:52 schreef stefmans het volgende:
Steek
Ogararu - Stam - Vermealen - Emanuelson
Gabri - Sneijder (Vieira? ) - Roger/Perez
Rosales - Huntelaar - Mitea/Rosenberg
Zou ik mee leven, Mitea krijgt de voorkeur omdat het een echte flankspeler is en Rosenberg niet
Zo lang je de as maar intact houdt. Buitenspelers kun je idd wat vaker roteren, maar je moet niet de ene week Sneijder in de basis zetten en de andere week Maduro, daar schiet je ook weinig mee op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef jna het volgende:
ik ga toch voor een rotatiesysteem, sommige spelers zijn gewoon te goed voor de bank.
Inderdaad, die mening heb ik ook.. Ik vind het zonde om Rosenberg op de bank te laten zitten terwijl het er nu wel naar uit ziet. Hij hoort een basisplek te hebben!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef jna het volgende:
ik ga toch voor een rotatiesysteem, sommige spelers zijn gewoon te goed voor de bank.
Competitie, CL, AC... we zullen het kunnen gebruiken ja. Dan is Urby ook niet aan het einde van z'n Latijn als de competitie bijna afgelopen is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef jna het volgende:
dat kan net zo goed met een lange ij want die hebben niks met internationalisering te makenquote:
Precies, roteren ontkom je gewoon niet aan wil Ajax op alle fronten meedraaien. Beetje het Barcelona systeem waarin iedereen het gevoel heeft erbij te horen en ook daadwerkelijk bijdraagt aan het succes van het team.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Competitie, CL, AC... we zullen het kunnen gebruiken ja. Dan is Urby ook niet aan het einde van z'n Latijn als de competitie bijna afgelopen is.
Inderdaad want van Babel en papa Harry vind ik het ook wel jammer dat ze geen basisplek hebben enzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, roteren ontkom je gewoon niet aan wil Ajax op alle fronten meedraaien. Beetje het Barcelona systeem waarin iedereen het gevoel heeft erbij te horen en ook daadwerkelijk bijdraagt aan het succes van het team.
Volgens mij kunnen we het nu wel over Katwyk hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:58 schreef Carl-Noten het volgende:
[..]
dat kan net zo goed met een lange ij want die hebben niks met internationalisering te maken![]()
worden net aan top 5 dit jaar
debiele aankopen daar![]()
![]()
![]()
![]()
Of Kuytquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, net als Groenendyk en Spykerman.![]()
wat zeg je nouquote:
ik schrok alquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je is naar het Sneijder is overschat topic, dan snap je het wel![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Houniet het volgende:
je kan er beter een nieuw topic van maken, Katwijk overonderschat?![]()
Arsenal-Ajax en Dortmund-Ajax eind juli.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Black-Death het volgende:
Zoals iemand hier net al opmerkte, met dat scorend vermogen zit het toch wel goed zonder Huntelaar
Wanneer is de eerste oefenwedstrijd tegen een 'echte' tegenstander?
quote:
mooie foto'squote:|X|
|X| Foto's training AFC Ajax 5 juli 2006
|X|
Tegen Dortmund zal Gentenaar wel onder de lat staanquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Arsenal-Ajax en Dortmund-Ajax eind juli.
klopt, heb ik gezien, alleen ik zeg weer dat ze mooi zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:49 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
thankseen paar topics terug stonden ze btw ook al
Denk niet dat Arsenal heel serieus te nemen is, zal wel een show wedstrijd worden waar Huntelaar natuurlijk de show steeltquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Arsenal-Ajax en Dortmund-Ajax eind juli.
remember het afscheidsfeestje van Cruijff?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Denk niet dat Arsenal heel serieus te nemen is, zal wel een show wedstrijd worden waar Huntelaar natuurlijk de show steelt
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
remember het afscheidsfeestje van Cruijff?
ik moet het doen met TV West hier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef jna het volgende:
Dalijk samenvatting op AT5
Ik ook (Den Haag) maar ik heb digitale tv dus heb ook AT5quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik moet het doen met TV West hier.Nee, ADO... daaaar zit ik op te wachten.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook (Den Haag) maar ik heb digitale tv dus heb ook AT5![]()
![]()
Ze zeiden vanavond dat er een samenvatting zou komenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef Jasza het volgende:
Volges mij komt er geen samenvatting, 23.50 levensverhalen?
Ja klopt idd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zeiden vanavond dat er een samenvatting zou komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |