abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 12:21:28 #126
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_39902489
quote:
op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef weirdmicky het volgende:
liefde is een spel. het is bijna nooit een toevallige samenkomst van mensen beiden liefde op het eerste gezicht ervaren. je moet het spel goed spelen, dus niet teveel informatie geven aan het begin. toon extreem veel zelfvertrouwen, wees speels, maar niet té speels. wees eerlijk, maar niet té eerlijk. geef complimentjes, maar niet teveel, dus geef ook een klein beetje commentaar. vrouwen zeggen wel geëmancipeerd te zijn, maar vaak willen ze nog onder de duim gehouden worden. de grote sterke man die haar beschermt tegen al het kwaad.

zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar de conclusie van dit verhaal is:

ik begin dit spel steeds meer te haten!

vroeger had ik nog wel een speciaal beeld van liefde ( ). ik had aardig wat vriendinnetjes, ook een langere relatie van 2,5 jaar. niet dat deze perfect waren, verre van zelfs, maar het beeld van de liefde bleef onaangetast.

tegenwoordig walg ik van allemaal stelletjes. ze blijven bij elkaar vanwege de aandacht, vanwege het niet durven alleen zijn, omdat ze hun leven en hun relatie niet evalueren, om de seks, etc etc etc.

iemand hetzelfde? iemand een argument om mijn cynisme de kop in te drukken? graag.

en owja, om het te voorkomen. persoonlijke evaluaties als onzeker zijn en dergelijke kloppen niet. uiteraard ben ik wel eens onzeker, maar ik ben op het moment erg blij met mezelf. ik vind mezelf een zeer relaxed persoon.
er is maar een juiste manier om dit spel te spelen: just don't give a fuck.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:26:15 #127
148736 brooklynzoo
pi_39902643
quote:
op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef weirdmicky het volgende:
liefde is een spel. het is bijna nooit een toevallige samenkomst van mensen beiden liefde op het eerste gezicht ervaren. je moet het spel goed spelen, dus niet teveel informatie geven aan het begin. toon extreem veel zelfvertrouwen, wees speels, maar niet té speels. wees eerlijk, maar niet té eerlijk. geef complimentjes, maar niet teveel, dus geef ook een klein beetje commentaar. vrouwen zeggen wel geëmancipeerd te zijn, maar vaak willen ze nog onder de duim gehouden worden. de grote sterke man die haar beschermt tegen al het kwaad.

zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar de conclusie van dit verhaal is:

ik begin dit spel steeds meer te haten!

vroeger had ik nog wel een speciaal beeld van liefde ( ). ik had aardig wat vriendinnetjes, ook een langere relatie van 2,5 jaar. niet dat deze perfect waren, verre van zelfs, maar het beeld van de liefde bleef onaangetast.

tegenwoordig walg ik van allemaal stelletjes. ze blijven bij elkaar vanwege de aandacht, vanwege het niet durven alleen zijn, omdat ze hun leven en hun relatie niet evalueren, om de seks, etc etc etc.

iemand hetzelfde? iemand een argument om mijn cynisme de kop in te drukken? graag.

en owja, om het te voorkomen. persoonlijke evaluaties als onzeker zijn en dergelijke kloppen niet. uiteraard ben ik wel eens onzeker, maar ik ben op het moment erg blij met mezelf. ik vind mezelf een zeer relaxed persoon.
ik heb hetzelfde als jij.
persoonlijk erger ik me vooral aan de manier waarop vrouwen in relaties staan. mijn idee is dat mannen over het algemeen veel trouwer en dierbaarder zijn dan de moderne vrouw.
de moderne vrouw heeft ook een shitload aan eisen klaar voor haar nog te werven man. het moet een lange, sterke, romantische, intelligente, kinderloze, rijke, aantrekkelijke, romantische, humoristische, geile en stabiele man zijn die, en hier komt het ergste, weet wat hij wil en met beide voeten stevig op de grond staat….. ik heb de neiging om me erg te verzetten tegen de eisen van vrouwen…ik ben een relationeel anarchist.

maandag 17 juli 2006 @ 12:30:49 #128
148736 brooklynzoo
pi_39902793
quote:
op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef naief_and_nasty het volgende:

[..]

neuken is lust: geen liefde. als je het spel van de liefde niet wilt spelen, kun je het spel om de lust altijd nog spelen.
continu toegeven aan lust (seks) maakt van jou wie de natuur wilt dat jij bent: een hersenloze voortplantingsmachine. have it your way.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:36:14 #129
148736 brooklynzoo
pi_39902970
quote:
op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

maar goed, daar zijn vrouwen niet intelligent genoeg voor om vraagtekens te stellen bij hun eigen aandachtstrekkerij.

zo waar.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:38:55 #130
148736 brooklynzoo
pi_39903055
quote:
op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef pracissor het volgende:
wanneer de verliefdheid voorbij is, beseft men dat de liefde voor een man/vrouw, niet het hoogste goed is in het leven.
het denken is het hoogste goed in het leven.

liefde komt niet eens in de buurt. liefde is locatie en tijd-afhankelijk.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:52:58 #131
148736 brooklynzoo
pi_39903497
quote:
op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef * het volgende:
ja, maar met alleen liefde geven kom je echt nergens. het zijn al die kut regels die er tussen komen. wat de ts zegt. niet teveel complimentjes geven, eeuwig leuk zijn, op onzekerheden van vrouwen inspelen enz. jezelf zijn zit er niet in.
let wel: die regels zijn bijna allemaal van vrouwelijke hand. het boeit mannen niet als een vrouw ze duizend keer "lekker" noemt. vrouwen gaan dan twijfelen, "is ie soms desperate?"

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 23-08-2019 14:18:14 ]
pi_39907147
quote:
op donderdag 13 juli 2006 22:53 schreef weirdmicky het volgende:
daarnaast is het een misvatting dat liefde gelukkig maakt. je moet als persoon al enigszins gelukkig zijn, wil je kunnen profiteren van een relatie. veel mensen zijn op zoek naar liefde omdat ze iets missen in hun leven, omdat ze eenzaam zijn. het getuigt juist van wijsheid als je ook prima in je eentje kan leven.
als je deze wijsheid al hebt ontdekt, wat is dan eigenlijk nog 't probleem? dat je tóch liever in filmromantiek blijft geloven? wake up dude, zo werkt 't niet en dat weet je. wie goed in zijn eentje kan leven, zal een ander niet (geestelijk!) leegzuigen/afmatten/ongelukkig maken.je moet dus op zoek naar iemand die jou kan aanvullen, die iets extra's brengt en die er geen wisselgeld voor terugvraagt, dwz een meisje die jou niet verantwoordelijk maakt voor haar geluk. dat is geen spel, dat is gewoon genoeg zelfkennis hebben om een geestelijk wrak of een aandachtsgeile trut te herkennen als ze voor je staat
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_39913190
ik vind het liefdesspel juist wel mooi

doe het nog met genoegen met mijn vriendin

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2006 17:52:56 ]
pi_39916917
ik heb het grootste deel van het topic niet gelezen hoor, maar ik wou toch even reageren.

ik heb ook een zeer nuchtere kijk op liefde/verliefdheid. ik ben me ervan bewust dat het te maken heeft met lichaamsgeur, genen, feromonen, hormonen en neurotransmitters.

echter, hoe het komt dat je iets voelt doet er m.i. niet zo toe, je voelt het toch. als je verliefd bent, kun je wel wéten dat er eigenlijk alleen sprake is van een chemische reactie, maar je bent toch verliefd en hou dat maar eens tegen. en als je je goed voelt bij iemand, dan doet het er m.i. ook niet echt toe hoe dat komt. als je maar zorgt dat je je er goed bij voelt en blijft voelen.

ik denk dat je moet leren genieten van wat je hebt met iemand, hoe dat ook komt, maar dat je je rationele visie op liefde als sterk punt kunt gebruiken wanneer je bijvoorbeeld afgewezen wordt. ik ben afgewezen, maar desondanks blijven mijn hormonen mijn collega razend aantrekkelijk vinden. tsja, jammer dan, pech voor ze. het is niets persoonlijks, ik voel me niet persoonlijk afgewezen, er is gewoon geen chemisch klikje. jammer maar helaas, en ik vind wel iemand anders, ooit. of niet, en dan leef ik ook nog wel.

dat je wéét hoe iets werkt, betekent niet dat je je er constant bewust van moet zijn. je weet hoe een televisie werkt, maar als het goed is ben je je niet bewust van hoe het beeld opgebouwd is als je tv kijkt.
Sanity is (not) statistical
  maandag 17 juli 2006 @ 20:16:20 #135
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39917184
quote:
op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef maeghan het volgende:
dat je wéét hoe iets werkt, betekent niet dat je je er constant bewust van moet zijn. je weet hoe een televisie werkt, maar als het goed is ben je je niet bewust van hoe het beeld opgebouwd is als je tv kijkt.
in het verlengde: dat je weet hoe iets werkt, wil nog niet zeggen dat je in staat ben om het te sturen. da's een fout die in veel 'zachte trainingen' nog wel eens wordt gemaakt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39917332
zachte trainingen?
Sanity is (not) statistical
  maandag 17 juli 2006 @ 20:23:57 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39917439
quote:
op maandag 17 juli 2006 20:20 schreef maeghan het volgende:
zachte trainingen?
bedrijfstrainingen waarbij d'r gesleuteld wordt aan je communicatie, assertiviteit, manier van leiding geven en all that.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40043542
quote:
op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef maeghan het volgende:
ik heb het grootste deel van het topic niet gelezen hoor, maar ik wou toch even reageren.

ik heb ook een zeer nuchtere kijk op liefde/verliefdheid. ik ben me ervan bewust dat het te maken heeft met lichaamsgeur, genen, feromonen, hormonen en neurotransmitters.

echter, hoe het komt dat je iets voelt doet er m.i. niet zo toe, je voelt het toch. als je verliefd bent, kun je wel wéten dat er eigenlijk alleen sprake is van een chemische reactie, maar je bent toch verliefd en hou dat maar eens tegen. en als je je goed voelt bij iemand, dan doet het er m.i. ook niet echt toe hoe dat komt. als je maar zorgt dat je je er goed bij voelt en blijft voelen.

ik denk dat je moet leren genieten van wat je hebt met iemand, hoe dat ook komt, maar dat je je rationele visie op liefde als sterk punt kunt gebruiken wanneer je bijvoorbeeld afgewezen wordt. ik ben afgewezen, maar desondanks blijven mijn hormonen mijn collega razend aantrekkelijk vinden. tsja, jammer dan, pech voor ze. het is niets persoonlijks, ik voel me niet persoonlijk afgewezen, er is gewoon geen chemisch klikje. jammer maar helaas, en ik vind wel iemand anders, ooit. of niet, en dan leef ik ook nog wel.

spijkers en koppen en zo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:35:09 #139
152970 Halve_Haan
ode aan de hoogvliegers
pi_40045981
quote:
op maandag 17 juli 2006 12:26 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

mijn idee is dat mannen over het algemeen veel trouwer en dierbaarder zijn dan de moderne vrouw.
ik zie je hier op fok vaker van dit soort uitspraken doen....
volgens mij heb je zelf gewoon een aantal shitrelaties gehad met 'foute' vrouwen en projecteert dit nu op de moderne vrouw in het algemeen. je vergeet dat jij die foute vrouwen zelf hebt gekozen.

voor zo ver ik weet gaan vrouwen net zo vaak vreemd als mannen .

dus ... doe 's niet zo zielig
pi_40046341
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef halve_haan het volgende:

[..]

volgens mij heb je zelf gewoon een aantal shitrelaties gehad met 'foute' vrouwen en projecteert dit nu op de moderne vrouw in het algemeen. je vergeet dat jij die foute vrouwen zelf hebt gekozen.

in datzelfde onderzoek lees ik nou juist net dat vrouwen met 27 % meer vreemdgaan dan mannen met 25 %
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:59:52 #141
148736 brooklynzoo
pi_40046707
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

in datzelfde onderzoek lees ik nou juist net dat vrouwen met 27 % meer vreemdgaan dan mannen met 25 %
tijden veranderen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:11:39 #142
152970 Halve_Haan
ode aan de hoogvliegers
pi_40047049
quote:

[..]

die 2% lijkt me niet een significant verschil en als het al significant is, dan is het verschil zo klein dat het te ver gaat om te zeggen dat vrouwen de grote vreemdgangers in de samenleving zijn.

ik heb even gecheckt met de steekproefgrootte van het betreffende onderzoek... is wel significant verschil die 2%... desondanks.. nog altijd gaat 73% niet vreemd. nog steeds een meerderheid kwestie van je lief goed uitzoeken lijkt me dus

[ Bericht 21% gewijzigd door Halve_Haan op 21-07-2006 14:37:49 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:12:01 #143
152970 Halve_Haan
ode aan de hoogvliegers
pi_40047069
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 13:59 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

tijden veranderen.
in 1,5 jaar tjid?!
pi_40071276
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef halve_haan het volgende:

[..]

zoals ik al eerder zei is het biologisch gezien voordelig als vrouwen tijdelijk een andere partner kiezen, omdat de man dan meer zaadcellen gaat produceren. dat was laatst in een documentaire op vlg. mij discovery channel te zien, ze deden testen op muizen e.d. helemaal wetenschap en alles.
had te maken met bewijsdrift en het verstoten van de partner als ze zich bewust waren van een concurrent.
vrouwen zijn ook meer geschikt om vreemd te gaan dan mannen.
Naieviteit is onschuld.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:32:46 #145
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40071462
quote:

[..]

ik ben die 25% weer aant opkrikken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:34:28 #146
88139 JoeyT
pi_40071505
quote:
op vrijdag 21 juli 2006 14:11 schreef halve_haan het volgende:

[..]

die 2% lijkt me niet een significant verschil en als het al significant is, dan is het verschil zo klein dat het te ver gaat om te zeggen dat vrouwen de grote vreemdgangers in de samenleving zijn.

ik heb even gecheckt met de steekproefgrootte van het betreffende onderzoek... is wel significant verschil die 2%... desondanks.. nog altijd gaat 73% niet vreemd. nog steeds een meerderheid kwestie van je lief goed uitzoeken lijkt me dus
wat niet weet wat niet deert. mn vriendinnetje is nu met haar vriendinnen op vakantie... tsja kan altijd wat gebeuren, heb ik totaal geen invloed op. jammer dan...
pi_40072079
quote:
op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

i know, maar constant toegeven aan lust houd je op een laag niveau. seks is heerlijk, maar als je een tijdje geen seks hebt gehad lijkt het net of je uit een soort drugsroes wakker wordt. totdat je weer een keer seks hebt, dan denk je aan niks anders.
eensch... iedere man zou eens verplicht een half jaar geen sex moeten proberen. je ogen gaan open, je gaat weer helder denken en je hersens stijgen weer van je pik naar je hoofd. natuurlijk zou dit voor vrouwen een regelrechte ramp zijn, want dan zijn ze hun grootste machtsmiddel over de man kwijt.

ik begrijp ts voor een groot deel, hij ziet het alleen te zwart-wit. er zijn ook cynische vrouwen, vrouwen die het spelletje dat liefde is moe zijn... praat eens met zo'n vrouw, dat kan heel verhelderend zijn.
Ja, ik generaliseer.
  zondag 23 juli 2006 @ 01:39:00 #148
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_40092820
liefde is idd een kutspel wat je nooit kan winnen. ik wil het alleen zo graag uitspelen, ik kom alleen die fokking eindbazin nooit tegen. ik heb hooguit wat bonuslevels gespeeld. en wanneer ik aanvoel dat ik weer ga verliezen, druk ik gewoon lekker op de resetknop.

weet iemand een cheatcode?

Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 23 juli 2006 @ 09:40:30 #149
88139 JoeyT
pi_40096971
quote:
op zaterdag 22 juli 2006 12:55 schreef northside het volgende:

[..]

eensch... iedere man zou eens verplicht een half jaar geen sex moeten proberen. je ogen gaan open, je gaat weer helder denken en je hersens stijgen weer van je pik naar je hoofd. natuurlijk zou dit voor vrouwen een regelrechte ramp zijn, want dan zijn ze hun grootste machtsmiddel over de man kwijt.

ik denk toch echt niet minder helder als ik regelmatig sex heb...
  zondag 23 juli 2006 @ 09:41:25 #150
88139 JoeyT
pi_40096981
quote:
op zondag 23 juli 2006 01:39 schreef gsi het volgende:
liefde is idd een kutspel wat je nooit kan winnen. ik wil het alleen zo graag uitspelen, ik kom alleen die fokking eindbazin nooit tegen. ik heb hooguit wat bonuslevels gespeeld. en wanneer ik aanvoel dat ik weer ga verliezen, druk ik gewoon lekker op de resetknop.

weet iemand een cheatcode?

cheatcode= ikbenhomofiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')