abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39761896
De ervaren pol-gebruikers herkennen het wellicht: op sommige momenten gaat het niet zo goed met de linkse moraal in het pol-forum, en derven figuren als Sidekick en Monidique (weereens) het onderspit.

Plotseling duikt dan vaak, opeens en uit het niets, dat aan tourette syndroom drankorgel op om voornamelijk de wat rechtsere topics te sluiten met "kordate" termen als "zo, en nu is het uit", "afgelopen nu". Ook worden er op die momenten, om de meest bizarre redenen, de nodige ban's gezet, waarna Sidekick weer (probeert) de touwtjes in handen te nemen.

Sidekick, die typerend genoeg geregeld de stormfrontpage bezoekt, lijd echter aan een een minderwaardigheids complex en maakt zogenaamd beslissingen die de pederasten en tere moslimmetjes moet beschermen tegen andere denkbeelden od opgeheven vingertjes.
Nu wil ik niet beweren dat dit aan penisnijd lijdende figuur post van zijn politieke tegenstanders op enge site knipt en polakt om zo zijn neonazi uitspraken te rechtvaardigen en beeldvorming van bepaalde users door zijn schanknaapjes in bepaalde richting te lijden.

Dan hebben we nog troetelgebruiker SCH, de zelfomschreven oude relnicht die geen fout ziet in 12 jarigen die pijpen voor een financiele vergoeding. Begrip tonen, pappen en nathouden is zijn motto en vermoedelijk verricht hij ook wel wat hand en spandiensten voor zijn geloofsgenoot [url= http://forum.fok.nl/user/history/118230 ]in-limboy[/url] welke verklaarde dat de meest aantrekkelijk leeftijd rond 8 jaar licht, 6 is hem net te jong..

Uit andere dan mohamedaanse denkwijze (inderdaat die Saoudie die een 6 jarige pakte) je vraagtekens zetten bij homosexualiteit bezorgt je eveneens de naam en bijbehorende aandacht van de MODS en de alco die ook wel eens een Kebabje lust. Sharia achtige texten kunnen echter zonder problemen geplaatst worden

Natuurlijk is er dan nog de illustere Lord V, Verbal om nog te zwijgen van reetkever Ryan3, die , discussierend al seen Ed van Thijn, iedere relativering (dus niet ontkenning of asociatie van het moslimdom bij de entloessung bestraft met een ban..

Naar buiten toe is de de FOK een blije multikul familie, de tros onder de forums.
De TROSLIM voor wie hem nog kent.

Ze bestaan al zo lang, maar nog steeds prutsen ze maar wat aan, hebben ze incompetente vrijwilligers en hebben de adverteerders het ook wel gezien en adverteren ze liever bij logs als geenstijl en retecool.

Daarom houd ik het nu dan ook maar voor gezien bij dit flutforumpje dat gecensureerd wordt door Roterdamse Alcoholisten, Dementerende 40+ (ja jij Ryan3) Pederastengroupies zoniet pedofielen (voel je niet te hard aangesproken SCH, politiek corect geblindoekte pygmeeen (with arseholes the size of a clowns pocket) (Lastig he zo'n barkruk Lord V)

[ Bericht 1% gewijzigd door flugeltje op 12-07-2006 19:02:34 (aangepast) ]
pi_39761984
Heb de tekst nie gelezen (samenvatting? ), maar moet het niet principles zijn ?
Have fun...
pi_39762101
Kutkloon.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:06:17 #4
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_39762445
Optiefen nerd
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:09:12 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39762521
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:45 schreef nubarstdebom het volgende:
De ervaren pol-gebruikers herkennen het wellicht: op sommige momenten gaat het niet zo goed met de linkse moraal in het pol-forum, en derven figuren als Sidekick en Monidique (weereens) het onderspit.

Plotseling duikt dan vaak, opeens en uit het niets, dat aan tourette syndroom drankorgel op om voornamelijk de wat rechtsere topics te sluiten met "kordate" termen als "zo, en nu is het uit", "afgelopen nu". Ook worden er op die momenten, om de meest bizarre redenen, de nodige ban's gezet, waarna Sidekick weer (probeert) de touwtjes in handen te nemen.

Sidekick, die typerend genoeg geregeld de stormfrontpage bezoekt, lijd echter aan een een minderwaardigheids complex en maakt zogenaamd beslissingen die de pederasten en tere moslimmetjes moet beschermen tegen andere denkbeelden od opgeheven vingertjes.
Nu wil ik niet beweren dat dit aan penisnijd lijdende figuur post van zijn politieke tegenstanders op enge site knipt en polakt om zo zijn neonazi uitspraken te rechtvaardigen en beeldvorming van bepaalde users door zijn schanknaapjes in bepaalde richting te lijden.

Dan hebben we nog troetelgebruiker SCH, de zelfomschreven oude relnicht die geen fout ziet in 12 jarigen die pijpen voor een financiele vergoeding. Begrip tonen, pappen en nathouden is zijn motto en vermoedelijk verricht hij ook wel wat hand en spandiensten voor zijn geloofsgenoot [url= http://forum.fok.nl/user/history/118230 ]in-limboy[/url] welke verklaarde dat de meest aantrekkelijk leeftijd rond 8 jaar licht, 6 is hem net te jong..

Uit andere dan mohamedaanse denkwijze (inderdaat die Saoudie die een 6 jarige pakte) je vraagtekens zetten bij homosexualiteit bezorgt je eveneens de naam en bijbehorende aandacht van de MODS en de alco die ook wel eens een Kebabje lust. Sharia achtige texten kunnen echter zonder problemen geplaatst worden

Natuurlijk is er dan nog de illustere Lord V, Verbal om nog te zwijgen van reetkever Ryan3, die , discussierend al seen Ed van Thijn, iedere relativering (dus niet ontkenning of asociatie van het moslimdom bij de entloessung bestraft met een ban..

Naar buiten toe is de de FOK een blije multikul familie, de tros onder de forums.
De TROSLIM voor wie hem nog kent.

Ze bestaan al zo lang, maar nog steeds prutsen ze maar wat aan, hebben ze incompetente vrijwilligers en hebben de adverteerders het ook wel gezien en adverteren ze liever bij logs als geenstijl en retecool.

Daarom houd ik het nu dan ook maar voor gezien bij dit flutforumpje dat gecensureerd wordt door Roterdamse Alcoholisten, Dementerende 40+ (ja jij Ryan3) Pederastengroupies zoniet pedofielen (voel je niet te hard aangesproken SCH, politiek corect geblindoekte pygmeeen (with arseholes the size of a clowns pocket) (Lastig he zo'n barkruk Lord V)
pi_39762691
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:45 schreef nubarstdebom het volgende:

derven () het onderspit.
Delven. Het onderspit delven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39762731
Ik heb een suggestie voor een korte OP: "Ik ben rechts, en mensen waarvan ik vermoed dat ze links zijn pesten mij in POL.

R.I.P. Pim."
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_39762757
tis wel een beetje lullig voor TS dit
pi_39762762
Ik heb de indruk die tekst eerder gelezen te hebben. En dan bedoel ik niet de post in POLFB.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:17:14 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_39762796
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb de indruk die tekst eerder gelezen te hebben. En dan bedoel ik niet de post in POLFB.
Help me dan ff, waar gaat dit over? Ik zoek me suf...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_39762864
Lang leve een geheugen!

Kijk eens: voorbij fok.

Kloontje van h4rdcoretommy?
pi_39762874
Is dit weer zo'n losgelaten 'voorbij FOK!'-autist?
pi_39762902
Ik als ervaren POLler herken de stijlfiguren (tante drankorgel e.d.) ook. Edoch ik vind dit wel vermakelijk.
pi_39763033
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef Croupouque het volgende:
Mijn gok is van niet. Er is een knip&plak artiest die onder andere teksten daarvandaan haalt.
pi_39763057
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef Croupouque het volgende:
Mooie zijn dat he?
pi_39763061
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef sigme het volgende:
Lang leve een geheugen!

Kijk eens: voorbij fok.

Kloontje van h4rdcoretommy?
Speedfreak loopt rond in het zelfde topic aldaar, zegt alweer genoeg .
pi_39763116
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:25 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Speedfreak loopt rond in het zelfde topic aldaar, zegt alweer genoeg .
Speedfreak is de admin van dat forum.
pi_39763329
En TS is Desiredbard.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:04:14 #19
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_39764424
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef trancethrust het volgende:
Kutkloon.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:26:15 #20
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39765179
Samenvatting, werkelijk. Te veel woorden.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_39765512
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Speedfreak is de admin van dat forum.
pi_39765646
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef sigme het volgende:
En TS is Desiredbard.
Ah onze boedhistische helpdeskmedewerker.
pi_39782494
Voorbij fok?
pi_39782545
Lekker onderbouwende linkjes in de opening trouwens
pi_39786435
Rellen, en dat niet eens durven onder je eigen nick, en niet eens de capaciteiten hebben om je eigen 'iedereen is links, en ik ben rechts, en dat is hil, hil stom! 'post te maken.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')