Ik weet niet hoe oud je bent, maar mensen die na hun 12e hun broodje niet zelf smeren én zeiken over moeder/de vrouw zijn...naja...een beetje achtergebleven in sociale en opvoedkundige ontwikkeling...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Mainport het volgende:
Ik krijg nog steeds niets fatsoenlijks mee.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar zoek de definitie van ironie eens op.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar mensen die na hun 12e hun broodje niet zelf smeren én zeiken over moeder/de vrouw zijn...naja...een beetje achtergebleven in sociale en opvoedkundige ontwikkeling...
Meteen nadat jij "meegaan met een grap" hebt opgezocht. En dan mag je je leeftijd voor je houden wmbquote:Op zondag 16 juli 2006 14:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar zoek de definitie van ironie eens op.
De humor.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Meteen nadat jij "meegaan met een grap" hebt opgezocht. En dan mag je je leeftijd voor je houden wmb
Nee juist niet,quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:19 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En die kinderen zijn nu allemaal moddervette volwassen geworden terwijl jij een goddelijk lichaam hebt?
Dat is zo waarquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:27 schreef XiChico het volgende:
JAAA maar die kinderen die die chocolade altijd meehadden zijn nu hartstikke DIK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |