In een testament kun je ook bepalen wat er gebeurd met dingen waar geen financiele waarde aan zit hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
foto's hebben geen financiele waarde , waar het in een testament om gaat
Dat kan, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:44 schreef frederik het volgende:
[..]
In een testament kun je ook bepalen wat er gebeurd met dingen waar geen financiele waarde aan zit hoor.
Ik weet het nog niet Katinka. Ik ga de notaris zo maar eens even bellen. Edit: gebeld, testament is nog niet binnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:49 schreef Katinkat het volgende:
Rewimo, hoi,
Wannneer krijg je meer duidelijkheid hierover? Want dit is natuurlijk helemaal vervelend dat je je hier druk om moet maken. Zeker de persoonlijke zaken behoren jou toe. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Dat geeft rust denk ik en dan kun je verder met de verwerking van alles.
groetjes,
van mij.
Hm ja, ik ook...quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:25 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik vind het persoonljik wel erg lang duren eer het testament is opgevraagd.
Wel een nette reactie van het klooster, hoewel ik wel een idee heb van 'Eerst zien, dan geloven'. (niet in een spirituele manier bedoeld dus).
Hebben ze voor een kopietje maken nou nog een week nodig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Notaris belde net, had het verantwoordelijke notariskantoor aan de lijn gehad. Die waren 10 jaar kwijt uit het archiefDus ik al blij
Maar ze hebben het uiteindelijk toch gevonden. Notaris is wel boos geworden dat dat kantoor zich niet gemeld had met de reden dat het allemaal zolang heeft geduurd. Als het goed is komt de kopie uiterlijk de 18e binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |