euh..ja? Dat staat er toch!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Peugeot Generation?? een 205?
En daarna een week CenterParcs om een beetje te herstellen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:41 schreef bolkedebeer het volgende:
Een paar jaar terug ben ik naar Salou op en neer gereden. Een dagje strand gedaan.
Zuid-Frankrijk en Italië liggen minder dan 100 meter bij elkaar vandaan. Dat moet dus zelfs met een ZX wel lukkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:18 schreef Viechi het volgende:
Ik ga deze vakantie van Zuid-Frankrijk naar Italië rijden in een Citroën ZX.. Ben benieuwd dus..
Gaat ook zeker wel lukken, maar 100 meter van de grens zit ik nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk en Italië liggen minder dan 100 meter bij elkaar vandaan. Dat moet dus zelfs met een ZX wel lukken![]()
In je twingoooooooooooo wel zekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Pharell het volgende:
naar zuid-frankrijk om daarna naar italie door te rijden en dan weer terug naar NL
en dat allemaal in een legergroene twingo
(top is max 140 bergaf kregen wij em 160hij ging steeds beter lopen
)
overigens lijkt me zo lang in een 205 niet echt tof...
Wel uit '97, hè!quote:
En net had je het nog over het comfort..quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef Pharell het volgende:
die twingo had maar 20.000 gereden lijkt me toch wat betrouwbaarder dan die 205 he
Das knap! Vanaf Amsterdam staan er al bordjes Parijsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef DragonFire het volgende:
Mijn idee was dit jaar naar Athene te rijden, helaas gaat dit er niet van komen. Dus heb ik besloten naar Parijs te gaan. Parijs is in een paar uurtjes wel te doen, mits je niet zoals ik de vorige keer heb gedaan hopeloos verdwaald en honderden kilometers teveel rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |