helemaal met je eens maar toch geloof ik wel maar wel een uitstervend geloof en ik kom ook niet in de kerk Etc.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:33 schreef Frankvbr het volgende:
of je nou gelooft of niet, t feit is dat geloof meer slechte dingen heeft gebracht dan goede.
kzie t nut niet in van al die geloven..en iedereen maar denken dat zijn geloof de juiste is, is al weer een reden om te twijfelen.
kben gelukkig niet gedoopt, niet gelovig opgevoed, en kom niet in de kerk.
Als iemand wil geloven, zijn/haar probleem, maar val er andere mensen aub niet mee lastig
Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:17 schreef grind het volgende:
En God spreekt wel degelijk tegen ons maar dan moet je je ogen en oren wel open doen.
de tsunami was de straf van God, omdat de getroffen gebieden 'perverse' homo's tot hun landen toelietenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef Tomfan het volgende:
ff een voorbeeldje![]()
Tsunami in maakt nie uit 2e kerstdag 2004 toch ?
iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef FBIFile het volgende:
Religie is voor noobs.
Probeer de realiteit eens. Heb je geen doping voor nodig.
Want ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef FBIFile het volgende:
Religie is voor noobs.
Omdat je gelooft in verhalen die vaak veel weg hebben van sprookjes.quote:
kort door de bocht, maar daardoor wel een leuke t-shirt tekst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef FBIFile het volgende:
Religie is voor noobs.
Wat is dat nou weer voor onzin, hoezo dan ? wat nou sprookjes sjap.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:09 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Omdat je gelooft in verhalen die vaak veel weg hebben van sprookjes.
Wat dacht je van een vent die in zeven dagen de wereld tevoorschijn tovert?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef altface het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, hoezo dan ? wat nou sprookjes sjap.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef Tomfan het volgende:
14.gif ?
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif
Goezo, als iemand een god bekritiseert pak je ze hard terug met argumenten als deze.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:15 schreef grind het volgende:
Nou een oerknal is pas aannemelijkdat vind ik meer een sprookje
voor die oerknal is tenminste een wetenschappelijke verklaring(geloof ik) en voor die zogenaamde "god" nietquote:Op maandag 31 juli 2006 10:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Goezo, als iemand een god bekritiseert pak je ze hard terug met argumenten als deze.
Your point being?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor die oerknal is tenminste een wetenschappelijke verklaring(geloof ik) en voor die zogenaamde "god" niet
dat je met zulke argumenten iemand weer terugpakt o.i.d. en dat god maar een verzinsel is en dat allen christenen/katholieken w.m.b. allemaal.....................quote:
Mja, ik snap niet echt wat je wilt zeggen, misschien moet je toch eens leren begrijpelijke zinnen formuleren, maar ik heb wel het idee dat je mijn sarcasme niet helemaal doorhad.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat je met zulke argumenten iemand weer terugpakt o.i.d. en dat god maar een verzinsel is en dat allen christenen/katholieken w.m.b. allemaal.....................
de protestandse mensen niet per se daar heb ik wel respect voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |