Ben jij datquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef bwt het volgende:
ik moet deze gewoon ff posten. Te goed om waar te zijkn
http://www.break.com/index/microsoft_support_center.html
Nederlands ook, maar ik ben dan niet de juiste om daar wat van te zeggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij datIk zou wat aan je Engels doen ...
Geloof het niet?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof het niet?![]()
Net nog gevraagd maar ze wil niet.Ook best, dan niet toch?
![]()
Had haar verteld dat Bazzie ook komt.![]()
Afstand 112,3 km.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Faithy het volgende:
ah, en meneer Dale heeft gelijk![]()
mijn excuses
ik ga 's een lijstje maken met BBQ-ers:
Faithy (duh)
hicham
worldbeater
hollander172 +
bwt
kratjuh
nog geen ja, maar moeten:
BazzieK
-XX-
vergeet ik iemand?
Ze had andere plannen oid, nou ja ik weet het ook niet.quote:
Neuh, die ken ik al.quote:niet eens kratjuh?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Bazzie is een lopend testosteronbommetje met een voorliefde voor kamermeisjes, dat soort lui moet je altijd goed in de gaten houden.
nofi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Neuh, die ken ik al.
Bazzie is een lopend testosteronbommetje met een voorliefde voor kamermeisjes (als er maar een gat in zit), dat soort lui moet je altijd goed in de gaten houden.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom noem jij je moeder je vriendin .. ?
Ligt eraan wat voor latex stoeipakje ze aantrekt.quote:
10 km in 20 minuten..quote:
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor latex stoeipakje ze aantrekt.![]()
![]()
Auto is wel wat anders dan 3.5 uur doorfietsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
10 km in 20 minuten..
11 x 20 = 220
1 uur = 60 minuten
220 /60 = 3.6
wind mee = 3.5 uur
ah joh, zo lang zat ik ook in de auto op weg naar mn ex in Groningen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van een zonnesteek. denk ik
als het leer maar halal is, anders mag hiesj er niet naar kijken of laat staan eraan zittenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQ
Klopt ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van een schaduwsteek. denk ik
En eerst even snel trouwen hequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
als het leer maar halal is, anders mag hiesj er niet naar kijken of laat staan eraan zitten
Ze komt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQ
Nee, die stok die ik iedere avond in mijn reet ram viel gisteren verkeerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze komt niet.![]()
Van trekken wordt je dus ook blind Bazzie?![]()
Idd, moet ie wel betalen natuurlijk anders is het een zonde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
voor mannen ligt dat heel anders dan vrouwen
Nu alquote:
Ja?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat wel gaan fietsen? Dapperrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Als jij dat graag zo ziet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Fiets met hulpmotor is dat toch?![]()
Ook in Nederland heel handig om te spreken tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Fokking hell, die zijn lastig ja![]()
2 of 3 jaar geleden was ik ook een paar dagen met de auto richting het zuiden van Marokko gegaan. Gaan ze Frans tegen mij praten??Hallooow, ik kan Marokkaans heuuurr
Had je wel gezegd.. dat ze zou komen.quote:
Ze wil niet nog een keer afwassen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
Had je wel gezegd.. dat ze zou komen.![]()
Vrouwtje wel, mannetje niet?quote:En -XX- wil ik best ophalen hoor. En Bazziek kan achterop bij BWT.![]()
quote:
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.quote:Vrouwtje wel, mannetje niet?Wat klopt er hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Winkel hetzelfde is als Niedorp (volgens map24) dan is dat anderhalf uur omrijden, als we haar ook nog moeten afzetten is dat 3 uur in totaalquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.
Maar voor -XX- kunnen de Lims ook wel een klein stukje omrijden anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |