Ben jij datquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef bwt het volgende:
ik moet deze gewoon ff posten. Te goed om waar te zijkn
http://www.break.com/index/microsoft_support_center.html
Nederlands ook, maar ik ben dan niet de juiste om daar wat van te zeggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij datIk zou wat aan je Engels doen ...
Geloof het niet?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geloof het niet?![]()
Net nog gevraagd maar ze wil niet.Ook best, dan niet toch?
![]()
Had haar verteld dat Bazzie ook komt.![]()
Afstand 112,3 km.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Faithy het volgende:
ah, en meneer Dale heeft gelijk![]()
mijn excuses
ik ga 's een lijstje maken met BBQ-ers:
Faithy (duh)
hicham
worldbeater
hollander172 +
bwt
kratjuh
nog geen ja, maar moeten:
BazzieK
-XX-
vergeet ik iemand?
Ze had andere plannen oid, nou ja ik weet het ook niet.quote:
Neuh, die ken ik al.quote:niet eens kratjuh?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Bazzie is een lopend testosteronbommetje met een voorliefde voor kamermeisjes, dat soort lui moet je altijd goed in de gaten houden.
nofi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef hollander172 het volgende:
Neuh, die ken ik al.
Bazzie is een lopend testosteronbommetje met een voorliefde voor kamermeisjes (als er maar een gat in zit), dat soort lui moet je altijd goed in de gaten houden.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom noem jij je moeder je vriendin .. ?
Ligt eraan wat voor latex stoeipakje ze aantrekt.quote:
10 km in 20 minuten..quote:
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor latex stoeipakje ze aantrekt.![]()
![]()
Auto is wel wat anders dan 3.5 uur doorfietsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
10 km in 20 minuten..
11 x 20 = 220
1 uur = 60 minuten
220 /60 = 3.6
wind mee = 3.5 uur
ah joh, zo lang zat ik ook in de auto op weg naar mn ex in Groningen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van een zonnesteek. denk ik
als het leer maar halal is, anders mag hiesj er niet naar kijken of laat staan eraan zittenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQ
Klopt ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van een schaduwsteek. denk ik
En eerst even snel trouwen hequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
als het leer maar halal is, anders mag hiesj er niet naar kijken of laat staan eraan zitten
Ze komt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar het om gaat is wel pakje ze aantrekt voor de BBQ
Nee, die stok die ik iedere avond in mijn reet ram viel gisteren verkeerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze komt niet.![]()
Van trekken wordt je dus ook blind Bazzie?![]()
Idd, moet ie wel betalen natuurlijk anders is het een zonde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
voor mannen ligt dat heel anders dan vrouwen
Nu alquote:
Ja?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat wel gaan fietsen? Dapperrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Als jij dat graag zo ziet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Fiets met hulpmotor is dat toch?![]()
Ook in Nederland heel handig om te spreken tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Fokking hell, die zijn lastig ja![]()
2 of 3 jaar geleden was ik ook een paar dagen met de auto richting het zuiden van Marokko gegaan. Gaan ze Frans tegen mij praten??Hallooow, ik kan Marokkaans heuuurr
Had je wel gezegd.. dat ze zou komen.quote:
Ze wil niet nog een keer afwassen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
Had je wel gezegd.. dat ze zou komen.![]()
Vrouwtje wel, mannetje niet?quote:En -XX- wil ik best ophalen hoor. En Bazziek kan achterop bij BWT.![]()
quote:
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.quote:Vrouwtje wel, mannetje niet?Wat klopt er hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Winkel hetzelfde is als Niedorp (volgens map24) dan is dat anderhalf uur omrijden, als we haar ook nog moeten afzetten is dat 3 uur in totaalquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.
Maar voor -XX- kunnen de Lims ook wel een klein stukje omrijden anders.![]()
Nu verwacht ze je ook he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
Dat staat'r niet, BWT komt uit dezelfde hoek als het mannetje.
Maar voor -XX- kunnen de Lims ook wel een klein stukje omrijden anders.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
LolllNiedorp is hetzelde ja
![]()
maar doe geen moeite joh ikookhier of iemand anders!
Ik weet niet eens wat me rooster is volgende week
Als ik vrij ben kom ik misschien zelf wel, te voet te paard of op de fiets!
Drinken ze dat in Friesland uit koffiekopjes?quote:
Nee, maar ik was te lui om een andere smiley te zoeken.. duh!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Drinken ze dat in Friesland uit koffiekopjes?![]()
![]()
Hahaha geweldig!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:10 schreef dribbel79 het volgende:
smerige slette buren...ben je met je pa bezig je motorhok aan t pimpen (isoleren), loop je samen vrolijk "bier en tieten" te zingen, begint de buurvrouw te zeiken dat haar zoontje van 2 het op z'n bed mee ligt te zingen...(aardig menneke trouwens)...
hok wordt wel übermooi
kusje, ik ga een biertje vatten
Oh, voor de iets minder zakelijke toon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke buren heb je!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:16 schreef dribbel79 het volgende:
en nog maar te zwijgen van de buurman die notabene zjn hele fucking dakkapel aan het pimpen is, de hele buurt ligt vol met schroeven en zooi, gaat HIJ lopen zeiken dat er wat piepschuim over t plein dwarrelt...
neuk jou, aap...![]()
Checkt profiel...Friesland...jammer had wel een sateetje gelustquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bier verbroedert!
Hmm broodje saté met bier![]()
![]()
Nou ja, hij trekt eindelijk zijn bek eens open.quote:
Kratjuh is terug van vakantie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef richardgie het volgende:
Tering jantje.Zit ik effe te chatten:1 1/2 topic vol gespamt.Ga het dus echt niet allemaal nalezen.
Korte samenvatting gewenst
Weet je al wat voor rubber?Heb zelf metzlers,bevallen perfect.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, hij trekt eindelijk zijn bek eens open.![]()
Met deze progressie schat ik in dat hij zich binnen 36 uur aanmeldt.![]()
[..]
Kratjuh is terug van vakantie.![]()
Faithy post vandaag weer ineens opzienbarend veel.![]()
Mijn wielen zijn onder de motor vandaan voor vers rubber.Vrijdag ophalen.
![]()
Verder zijn mijn tortilla chips alweer op.![]()
De tweede zak vandaag..
Ik heb ze al 2 maanden in huis, MPP uit Spanje via www.rodamoto.netquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
Weet je al wat voor rubber?Heb zelf metzlers,bevallen perfect.
Is wat dat betreft echt klote he een ketting.Ben dan ook wat blij met m'n cardan.Geen velgen meer poetsen etc.Perfectquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
@Richardgie: ik wil een cardan.1.5 uur op de velgen zitten poetsen, en zodra het er weer opzit....
![]()
Zo staat mijn schatje er nu bij.![]()
[afbeelding]
Is inderdaad echt een koopje ja.Mar je moet nog wel en bedrijf vinden wat ze er onder wil zetten.Of doe je dat ook zelf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
@Richardgie: ik wil een cardan.1.5 uur op de velgen zitten poetsen, en zodra het er weer opzit....
![]()
[afbeelding]
[..]
Ik heb ze al 2 maanden in huis, MPP uit Spanje via www.rodamoto.net
Op dit moment, en alom bekend de beste sportieve straatband.
De (190!) voorband was 125 euro, en de achterband 82 euro. Oeps andersom.![]()
![]()
Setje kost in Nederland zo ongeveer het dubbele.
Toen ik een R1100S had deed ik ze wel poetsen, al kan je het meer onder schoonvegen verstaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef richardgie het volgende:
Is wat dat betreft echt klote he een ketting.Ben dan ook wat blij met m'n cardan.Geen velgen meer poetsen etc.Perfect.
Wharfedale, is dat geen goed merk dan.quote:Jij gebruikt trouwens je geluidsboxen als paddock stand zie ik.
Zit een kleine motorzaak hier in de buurt, 15 euro per los wiel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef richardgie het volgende:
Is inderdaad echt een koopje ja.Mar je moet nog wel en bedrijf vinden wat ze er onder wil zetten.Of doe je dat ook zelf?
Oh ja, en vergeet niet dat ik witte velgen heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:28 schreef richardgie het volgende:
Is wat dat betreft echt klote he een ketting.Ben dan ook wat blij met m'n cardan.Geen velgen meer poetsen etc.Perfect.
Nou ja rest alleen nog zelf zingen dan.Maar dat zullen mijn buren niet warderen als ik dat ga doen.Zo muziekaal als een straatsteen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen ik een R1100S had deed ik ze wel poetsen, al kan je het meer onder schoonvegen verstaan.
Doekje erover klaar, 2 minuten werk .. inclusief het halen van een doekje.![]()
Beetje straatvuil.![]()
[..]
Wharfedale, is dat geen goed merk dan.![]()
[afbeelding]
![]()
Is trouwens alleen om de voorvork iets te liften, het gewicht is nagenoeg 100% op het midden.![]()
Maar fff geen muziek in de woonkamer.[..]
Zit een kleine motorzaak hier in de buurt, 15 euro per los wiel.
Gebeurt het wel professioneel. Heb het ooit zelf geprobeerd, maar een band is toch maar een stug ding.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, en vergeet niet dat ik witte velgen heb.Zie je alles op.
En de ketting is wel nagenoeg versleten, laat dus veel vuil los.
Waarschijnlijk is al dat zweet voor niets geweest.![]()
Wat een neusjequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:
Nee, maar wat ik erop spuit komt er al vrij snel vanaf, de zijdelingse speling is te groot, en er zitten harde stukken tussen. Maja, heb nog 3 streepjes op de achterbrug, zou dus nog ff moeten gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:44 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
Je hoort je ketting kraken tijdens het rijden.Komt me bekent voor.
See Youquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik erop spuit komt er al vrij snel vanaf, de zijdelingse speling is te groot, en er zitten harde stukken tussen. Maja, heb nog 3 streepjes op de achterbrug, zou dus nog ff moeten gaan.![]()
Goodnight.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, maar wat ik erop spuit komt er al vrij snel vanaf, de zijdelingse speling is te groot, en er zitten harde stukken tussen. Maja, heb nog 3 streepjes op de achterbrug, zou dus nog ff moeten gaan.![]()
Zou niet durvenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mijn neus he?Want die is twee keer gebroken geweest.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef worldpimber het volgende:
Circuitdag Zandvoort 19 juli 2006: 90 eurootjes![]()
![]()
![]()
![]()
Goed dat ik nog even kijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef worldpimber het volgende:Lijkt me niet echt de juiste manier om te kijken of je ketting versleten is
Wel een goed indekkertje natuurlijk weer![]()
![]()
Trusten ouwequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hebbie OPM's verbouwingstopic al gecheckt vandaag?![]()
En hij heeft hier niet eens gepost.![]()
![]()
[..]
Goed dat ik nog even kijk, de zijdelingse speling is juist een hoofditem om te kijken of je ketting versleten is.
Goodnight again.
![]()
OPM is ghayquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Goed dat ik nog even kijk, de zijdelingse speling is juist een hoofditem om te kijken of je ketting versleten is.
Goodnight again.
![]()
Heb jij trouwens 'al' een andere vertanding kwa tandwielen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OPM is ghay![]()
Wat bedoel je trouwens met zijdelingse speling?Je bedoelt gewoon de mate waarin je ketting is "gerekt" (let op, je mag niet rekken zeggen, tis slijten
) toch? Bedoelde slechts dat je moet kijken naar de staat van de ketting zelf ipv het aantal streepjes dat je over hebt.
Yup, lees maar terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey Krat, ook weer terug?![]()
Fijne vakantie gehad?![]()
Nog niet nee, maar mijn ketting schijnt nu op te zijn ... weet alleen nog niet welke verhouding ik ga sjeffenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb jij trouwens 'al' een andere vertanding kwa tandwielen?
Editen he [waah.gif]quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar mijn ketting schijnt nu op te zijn ... weet alleen nog niet welke verhouding ik ga sjeffen![]()
Wat heeft dat voor nutquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Editen he [waah.gif]
1 minder voor en 2 minder achter?![]()
Of nog meer tandjes minder om het voorwiel makkelijker de lucht in te krijgen? Maja dan brul je wel behoorlijk op de snelweg![]()
Zit er ook over na te denken om 1 voor en 2 achter minder te doen, alhoewel ie dan wel meer toeren draait. Als ik 120 rijd zit ie ook al op 6000 toeren, bij 130 7000, 140 8000 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |