Hoi.quote:
Wistik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef zovty het volgende:
Ik wilde ook geen OP doen.
Ooooooooooohja. *dom*quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef zovty het volgende:
Last Post.
Dudequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, was ik nog vergeten te melden:
BLOOTUH TIETUH OP HET STRAND!!!!!!!!
In Braziliequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moest dit echt even drie keer lezen. Ik dacht waarom is iemand nou zo blij met BLUE TOOTH OP HET STRAND!!!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook R, ook. Maar alsmede tevens ook hier bij Puindorp.quote:
Joh, ik ben al blij dat ik aan blue tooth mag denken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef GI het volgende:
[..]
zovty, zit je onder de plak ofzo. Dat je niet meteen aan tieten denkt ?
quote:
Is het een complot?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:00 schreef Jarno het volgende:
Je 'kijk-mijn-blote-tieten-eens!' plaatje doet het niet, C.
Zijn het van die grotes?quote:
Ik gebruik enkel bier! En een toetsenbord, op het moment.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Gebruiken jullie een firewall of proxy ofzo?
Ze vallen ruimschoots in de categorie jetzers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef Jarno het volgende:
Zijn het van die grotes?
Doe eens een prt-scr.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Het is een foto waarop ik mijn linkertepel tracht te likken.quote:
Geen flauw idee, ik zal eens aan de systeembeheerder vragen waarom blote tieten plaatjes niet doorkomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef zovty het volgende:
Ik zie ze wel hoor!.
Oh, die. Pffft, die ken ik al.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een foto waarop ik mijn linkertepel tracht te likken.
Gaan die zo snel rond?quote:
ik werk daar niet hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, idnerdaad. Wat ister aan de hand? (Jij werkt daar toch?)
Kut.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Tally het volgende:
Chowi.rar is al het forum rond geweest!
En vergeet dat filmpje nietquote:
loyaldog@gmail.com...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Er bestaat trouwens daadwerkelijk een Chowi.rar. Alleen bevat die enkel onschuldige foto's, hihi. Onschuldig, dat is wat ik ben.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
Er bestaat trouwens daadwerkelijk een Chowi.rar. Alleen bevat die enkel onschuldige foto's, hihi. Onschuldig, dat is wat ik ben.
Neger?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
En vergeet dat filmpje niet
Die met die neger
Echt, je zult het geheel oninteressant vinden.quote:
Hoogstwaarschijnlijk. Maar ik verveel mequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt, je zult het geheel oninteressant vinden.
Als ik me verveel ga ik altijd zonnetjes tekenen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef GI het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk. Maar ik verveel me
Pas op, je wordt verwijft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik me verveel ga ik altijd zonnetjes tekenen..
Nou ik zag dat je er even moeite mee had..quote:
Grazz werkte samen met Slakkie..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dacht ik.
Nooit gedaan ook?
Samen met slakkie toch?
Maar hij is er nogquote:
Zit nog te wachten pop die Tally.rar ff tussen het serieus wezen door.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Tally het volgende:
Chowi.rar is al het forum rond geweest!
Opblaaspop?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zit nog te wachten pop die Tally.rar ff tussen het serieus wezen door.
The future is bright, the future is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:17 schreef GI het volgende:
slakkie werkt(te?) bij euronet. Das heel wat anders
wanadoo ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
The future is bright, the future is...
USquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
The future is bright, the future is...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef GI het volgende:
Ow, @ dubbeldrank als FotoboekSA.
Haal jij die sexverhalen eens bij al die vrouwen uit het fotoboek. We willen niet dat het fotoboek opeens niet meer door proxy's kan komen door die grappen!
Kayquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat was een nachtbaggergrap van een tijdje terug die nog wel eens terugkomtIk zal ook even aan de anderen vragen om ze te verwijderen als we ze nog kunnen vinden, het zijn er nogal wat
Hoop toch wel dat jij wat levendiger bent.quote:
Ligt er aan bij wiequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat jij wat levendiger bent.
nopequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dacht ik.
Nooit gedaan ook?
Samen met slakkie toch?
Eerst alles lezen bleu. Dan pas reageren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nopeslakkie heeft ook niet voor xs4all gewerkt. Wel voor wannadoo volgens mij
Jij gaat ook écht met Jan en alleman naar de Parade he?!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog met slakkie naar de parade geweest
Sjor..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
Puur toeval Tally.. puur toeval!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
Puur toeval Tally.. puur toeval!
Check!quote:
Wie?quote:
OPLETTUH TALY!!!!quote:
Ik let alleen op jou SoTTjequote:
Niet als zodanig geloof ik...quote:
Buk dan maar!quote:
Hint:quote:
Jij weet wat een vrouw wil SoTTjequote:
Whoaa.. ik las laatst dat je ging trouwen met een ongelofelijk lekker ding! Cameltje?quote:
Ik ben ondertussen getrouwd met dat ontzettend lekkere dingquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Whoaa.. ik las laatst dat je ging trouwen met een ongelofelijk lekker ding! Cameltje?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dat mag nog steeds hoor!
Nice, en komt er nog een 2e ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef SignOTheTimes het volgende:
4 jaar alweer.. naar school, grote mond.. volgens planning!.
We zijn druk aan het klussenquote:
Coolquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik neuk me al weer een tijdje suf!.
JA, GA NOU EERST DIE KOZIJNEN EENS SCHUREN!!!quote:
Jij al plannen die kant op?quote:
Ah, over 7 maanden een geboortekaartje dus..quote:
Ja hoor, we geloven hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef GI het volgende:
Dat Jarno de dingen nou door de war haalt. Ik hou het nog even rustig. (We hebben net een 3e kat aangeschaft
)
Zwanger en getrouwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wat is er met Jarno?
Jarno? waar ben je? vertel!!!
Waar is je avatar opeens heen trouwens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
He! Ik ben pas 34 ja!
Wehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben hier toch op Fok he?
Zijn die nog nie klaar dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
JA, GA NOU EERST DIE KOZIJNEN EENS SCHUREN!!!
Jawel, of zoals het tegenwoordig heet: "Tsjet hier gezellig mee met medeburgers!".quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben hier toch op Fok he?
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar is je avatar opeens heen trouwens.
Welk kleurtje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn die nog nie klaar dan?
Jij ging ze toch spuiten
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
Spuitlijm ?
Yep!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?
Ik was het niet... ik was het niet!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
d0h!quote:
En dan keihard van elkaar aftrekkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
Gillen kreng.. gillen!quote:
quote:
De buurvrouw is al een keer langs geweest rememberquote:
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moest braken. Echt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?
Dan was het toch Malawi!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moet braken. Echt niet.
Dat geile ding of die ouwe teef?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
De buurvrouw is al een keer langs geweest remember
Ocherm!quote:
Nee, dat kan ik niet maken, ik was het.quote:
En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog met slakkie naar de parade geweest
ADHD...quote:
Nerd!quote:
Geile ding..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat geile ding of die ouwe teef?
Geef mij koffie...quote:
Slakkiequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...
Ow, ik zat zo te lezen:
Ik heb gewerkt bij:
* Euronet
* Wanadoo
Ik werk nu voor
* Orange Nederland Breedband BV.
En Graz werkt al (denk een half jaar, zoniet langer) weer bij Euro... Wana... Orange.
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.quote:
Der zit wel een delegatie, ik zit in hartje Amsterdam.. En ga nu ff jumpstarten....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef GI het volgende:
Zitten jullie nog steeds in het euronet gebouw op sloterdijk Slak ?
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.quote:
Ach misschien kan ik wat van je lerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.
Garantie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
Ik ben wat afgevallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.
De mental images als je in DIG die topics leestquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
I was pinged @ #dig (ja, ik ben er wel niet wel niet wel niet)quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ha die slakkie, ping je op je eigen naam of zo
Wie weet.. of ik van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach misschien kan ik wat van je leren
Jij bent ouder..quote:
Was ik altijd al. Ik bén namelijk een wijf. Hihi.quote:
hehehehehehe... Noemen 'ze' dat tegenwoordig levenservaring?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent ouder..
Meer levenservaring zeggen 'ze'
Hoe zou je het anders moeten noemen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
hehehehehehe... Noemen 'ze' dat tegenwoordig levenservaring?
Noem het 'beestje' eens bij het 'naampje' ?quote:
Welk beestje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Noem het 'beestje' eens bij het 'naampje' ?
Die ene.quote:
quote:
Ik heb geen andere beestjesquote:
Ik wel.quote:
Ik bedoelde niet dat je dik was hoor, gewoon grootquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben wat afgevallen, het is nu 2 bij 1.5
Goed zo, jung.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef eL. het volgende:
En weer thuis, en weer niks wijzer.
eLquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef eL. het volgende:
Mwah, ik kan wel janken. Maar ik heb wel een krat bier gekocht en dat telt.
Wil ik dat weten?quote:
Wehehe, I knowquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je dik was hoor, gewoon groot.
Dat mag je zelf bepalen...quote:
Apie !quote:
quote:
Met of zonder nummertje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:15 schreef eL. het volgende:
[..]
Apie !
Ik zit inmiddels op het balkon te bakken, mét het bewuste biertje en de welverdiende peuk.
* n00cL30n kan makkelijk zijn ja.quote:
Ome Les word zeker makkelijker als hij een biertje drinktquote:
Zolang er maar alcohol in zit geloof ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ome Les word zeker makkelijker als hij een biertje drinkt
Tante Tally nog welquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zolang er maar alcohol in zit geloof ik.
Hoe'st met tante Tally dan?
*~jaloers~*quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Tante Tally nog wel
Tante Tally ligt heerlijk op de bank..
Lekker in het zonnetje..
Gaat best
Meestal rond deze tijd mis je niets.. dus heb je alle tijd om bij te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik loop elke keer achter in gesprekken
Mogguh Jarnoquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:34 schreef Jarno het volgende:
Gaap.
Baasquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:38 schreef Jarno het volgende:
Van de baas of zelluf?
In het kort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:44 schreef Jarno het volgende:
Nee, maar je gaat het ons vast vertellen, nu.
Töf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:45 schreef GI het volgende:
[..]
In het kort.
Ik ben in loondienst bij mijn vaders bedrijf. Als je het geheel praktisch bekijkt ben ik freelance programmeur.
Vandaar dat ik een duurdere auto kan leasen.
Mja. Meerderheid van stemmen he. Ofzo. Democratie sucks.quote:
Ik heb gewoon "mazzel" en heb een headstart gekregenquote:
Mooie Wagen !quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:45 schreef GI het volgende:
[..]
In het kort.
Ik ben in loondienst bij mijn vaders bedrijf. Als je het geheel praktisch bekijkt ben ik freelance programmeur.
Vandaar dat ik een duurdere auto kan leasen.
Nou hier staat 538 aan , daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Meerderheid van stemmen he. Ofzo. Democratie sucks.
30.000 doe ik in een jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooie Wagen !
Ik moet nog 30.000km met mijn auto doen, dus in januari staat er bij mij ook weer een nieuwe auto voor de deur.
Ik heb echter nog geen idee wat , mn huidige Megane bevalt eigenlijk prima.
Netjes , ik rijdt een kleine 70.000km per jaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:49 schreef GI het volgende:
[..]
30.000 doe ik in een jaar!.
Ik heb op dit moment een eigen auto.
Een Volvo S40 van 6 jaar oud ofzo. Als je bekijkt dat die auto mij in totaal maar 40 euro minder kost dan het volledig leasen van de xc70. Dan heb ik de beslissing snel genomen eigenlijk
(Das inclusief bijtelling dus).
Maar toch hè. Q is good for you.quote:
Q zuigtquote:
Najá!quote:
Q is toch zeker geen heaumeau!quote:
Durf jij dat met zekerheid te zeggen ?quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Durf jij dat met zekerheid te zeggen ?
Sommigen hebben altijd mazzel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:47 schreef GI het volgende:
Ik heb gewoon "mazzel" en heb een headstart gekregenHet huis dat ik afgelopen april ingetrokken ben past ook niet helemaal bij mijn leeftijd.
Dat leek mij nou ook al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:27 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik ben hetero. In principe.
Jah, misschien wel.quote:
Wat rijdt een Q ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een pauper met mijn autootje tegen al dit grote-bakken-geweld.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Enzo. Ik word gewoon niet opgewonden van een pé-nis.
Das met een volvo ook niet moeilijk je drukt een ander gewoon aan de kant.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, misschien wel.
Ik ben een "zondagskind", ook vind ik altijd een parkeerplekje als ik er een nodig heb.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Das met een volvo ook niet moeilijk je drukt een ander gewoon aan de kant.
Seicento ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet zeggen. Het is nog erger dan de Corsa van J.
Whehehe , nou toevallig heb ik ook nog een geweldige nissan micra 1.2 uit 92 voor de deur staan , kunnen we nu weer een beetje levelen Q?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik voel me echt een pauper met mijn autootje tegen al dit grote-bakken-geweld.
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:28 schreef GI het volgende:
Jah, misschien wel.
Ik ben een "zondagskind", ook vind ik altijd een parkeerplekje als ik er een nodig heb.
Je begon spontaan te zingen , ben ik te min ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef GI het volgende:
[..]
, dat heb ik 1 keer gedaan.
Maar dat was een grotere volvo dan de mijne.
Laatste keer dat ik bij jou langskwam stond ik toch voor de deur geparkeerd. En das best wel hartje A'damquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.
Lutjebroekquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, als ik in Lutjebroek zou wonen, zou ik ook geen probleem hebben met het vinden van een plaatsje. Maar goed, vooralsnog kan ik nog niet eens iemand vinden die mij een auto wil verkopen.
Nee, maar het koste me wel 700 euro om zijn bumper te laten repareren. Mijn trekhaak was harderquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Je begon spontaan te zingen , ben ik te min ?
Sommige mensen rijden ook gewoon weg / door na een aanrijding ! tof dat je hebt betaald.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:32 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, maar het koste me wel 700 euro om zijn bumper te laten repareren. Mijn trekhaak was harder
Ik had mijn zusje in de auto zitten. En ik ben zo'n grote broer die het goede voorbeeld wil gevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Sommige mensen rijden ook gewoon weg / door na een aanrijding ! tof dat je hebt betaald.
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.quote:
En je waarschijnlijk ook sneller bent met de treinquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.![]()
Die plaats had ik dan ook voor jou gereserveerd. Met een bordje. En de opmerking dat een twee-meter lange kerel en een Schotse binnen niet al te lange tijd zouden arriveren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:32 schreef GI het volgende:
Laatste keer dat ik bij jou langskwam stond ik toch voor de deur geparkeerd. En das best wel hartje A'dam.
Goeie zaak ! .quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik had mijn zusje in de auto zitten. En ik ben zo'n grote broer die het goede voorbeeld wil geven
Men een Twingo is hendig sjiek vergeleken bij een micra !quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het rijdt. Dusdanig dat ik vaak gewoon de trein prefereer bij windkracht 2 of hoger.![]()
Naar mn werk iig wel, dan ben ik met de auto 5 tot 10 minuten langer onderweg dan met de combi fiets, trein en benenwagen. Scheelt dat ik 5 minuten fietsen vanaf Utrecht CS woon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef GI het volgende:
[..]
En je waarschijnlijk ook sneller bent met de trein.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die plaats had ik dan ook voor jou gereserveerd. Met een bordje. En de opmerking dat een twee-meter lange kerel en een Schotse binnen niet al te lange tijd zouden arriveren.
Maar je hebt een volvo dus een bordje deert je niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:37 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk weer over dat bordje heengereden. Ik moet eens kijken waar ik rij
Best veel ruimte er in hoor. En met trekhaak. Een Twingo met trekhaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Men een Twingo is hendig sjiek vergeleken bij een micra !
quote:Volvo XC70
U kunt rekenen op de snelle respons van een geperfectioneerde ophanging en een soepele vijfcilinder turbo benzinemotor met 210 pk (2.5T)
Die micra ook , geen trekhaak, maar wel 1200cc !quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Best veel ruimte er in hoor. En met trekhaak. Een Twingo met trekhaak..
Demmit 2,5 liter benzine .quote:
Mitä vertelt me net dat we vandaag weer de maandborrel hebben. Juist als ik de middag heb vrij genomen. Lastig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:37 schreef GI het volgende:Ik ben natuurlijk weer over dat bordje heengereden. Ik moet eens kijken waar ik rij
Hoezo lastig , gewoon lekker vrij zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mitä vertelt me net dat we vandaag weer de maandborrel hebben. Juist als ik de middag heb vrij genomen. Lastig.
Hij is ambtenaar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo lastig , gewoon lekker vrij zijn.
We hebben een directeur die met elke vrouw aanpapt als hij wat te veel alcohol in zijn bloed heeft. Dat levert mooie fotomomenten op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:41 schreef Joene het volgende:
Hoezo lastig , gewoon lekker vrij zijn.
Hoezo vrij zijn , gewoon werken !quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:42 schreef GI het volgende:
Hij is ambtenaar...
Gelukkig weet ik niet eens wie de directeur is hier, kan er slecht tegen dat iemand zich persoonlijk laat afleveren op het werkquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben een directeur die met elke vrouw aanpapt als hij wat te veel alcohol in zijn bloed heeft. Dat levert mooie fotomomenten op.
Bij mijn vorige werkgever ging standaard het licht uit om 10.00 uur, 12.00 uur en 15.00 uur. Energiebesparing omdat men toch in de kantine zat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:44 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook ambtenaar zijn. Hier moet ik echt dingen doen enzo tussen het koffie drinken door..
Jagsquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik niet eens wie de directeur is hier, kan er slecht tegen dat iemand zich persoonlijk laat afleveren op het werkin zn hendig sjiek gepoetste jag.
Whehhee men ! dat meen je niet he ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever ging standaard het licht uit om 10.00 uur, 12.00 uur en 15.00 uur. Energiebesparing omdat men toch in de kantine zat.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever ging standaard het licht uit om 10.00 uur, 12.00 uur en 15.00 uur. Energiebesparing omdat men toch in de kantine zat.
Huuu wat slecht. Dat zou pas slecht zijn voor mijn motivatie, ik moet wel bezig blijven. Zo heel slecht zit ik hier ook weer niet eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jag ok !quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef GI het volgende:
[..]
Jags
Volvo is nog net geen jag zeg maar
Ik heb bij het CBS gedetacheerd gezeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Helaas meen ik het wel.
triestquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Helaas meen ik het wel.
Heb je met een externe een afspraak, vliegt na een half uur zomaar het licht uit. Leg dat maar eens uit.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:47 schreef Q. het volgende:
Huuu wat slecht. Dat zou pas slecht zijn voor mijn motivatie, ik moet wel bezig blijven. Zo heel slecht zit ik hier ook weer niet eigenlijk.
Oh das ook een zware baanquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb bij het CBS gedetacheerd gezeten.
Daar begon met om 9.30, ging dan om 9:45 koffie drinken. was dan om 10:45 terug. en ging om 11:30 lunchen tot 13:00. En dan om 14:00 weer koffie drinken enz.. enz..
R.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |