Ik ben ondertussen getrouwd met dat ontzettend lekkere dingquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Whoaa.. ik las laatst dat je ging trouwen met een ongelofelijk lekker ding! Cameltje?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dat mag nog steeds hoor!
Nice, en komt er nog een 2e ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef SignOTheTimes het volgende:
4 jaar alweer.. naar school, grote mond.. volgens planning!.
We zijn druk aan het klussenquote:
Coolquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:12 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik neuk me al weer een tijdje suf!.
JA, GA NOU EERST DIE KOZIJNEN EENS SCHUREN!!!quote:
Jij al plannen die kant op?quote:
Ah, over 7 maanden een geboortekaartje dus..quote:
Ja hoor, we geloven hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef GI het volgende:
Dat Jarno de dingen nou door de war haalt. Ik hou het nog even rustig. (We hebben net een 3e kat aangeschaft
)
Zwanger en getrouwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wat is er met Jarno?
Jarno? waar ben je? vertel!!!
Waar is je avatar opeens heen trouwens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
He! Ik ben pas 34 ja!
Wehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben hier toch op Fok he?
Zijn die nog nie klaar dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
JA, GA NOU EERST DIE KOZIJNEN EENS SCHUREN!!!
Jawel, of zoals het tegenwoordig heet: "Tsjet hier gezellig mee met medeburgers!".quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben hier toch op Fok he?
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar is je avatar opeens heen trouwens.
Welk kleurtje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn die nog nie klaar dan?
Jij ging ze toch spuiten
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Opeens? Man.. ik kom hier nooit meer.. volgens mij is hij al een jaar dood!
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
Spuitlijm ?
Yep!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joe had toch zo een soort psychedelische met zwart en wit?
Ik was het niet... ik was het niet!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
d0h!quote:
En dan keihard van elkaar aftrekkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Yep... nieuwe vorm van SM.. Tally d'r lippen aan elkaar lijmen!
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
SoTTemans!
Gillen kreng.. gillen!quote:
quote:
De buurvrouw is al een keer langs geweest rememberquote:
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moest braken. Echt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Wat lees ik toch allemaal voor kots verhalen?
Dan was het toch Malawi!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Vuige leugens om mijn vlekkeloze blazoen te bevlekken, SoTT. Ik hb helemaal mijn enkel niet aan bagger gekneust op zo een uiterst dronken en pijnlijke manier dat ik er van moet braken. Echt niet.
Dat geile ding of die ouwe teef?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
De buurvrouw is al een keer langs geweest remember
Ocherm!quote:
Nee, dat kan ik niet maken, ik was het.quote:
En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nog met slakkie naar de parade geweest
ADHD...quote:
Nerd!quote:
Geile ding..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat geile ding of die ouwe teef?
Geef mij koffie...quote:
Slakkiequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
En niet lang daarna kreeg ik een veeg van mr gaylord himself...
Ow, ik zat zo te lezen:
Ik heb gewerkt bij:
* Euronet
* Wanadoo
Ik werk nu voor
* Orange Nederland Breedband BV.
En Graz werkt al (denk een half jaar, zoniet langer) weer bij Euro... Wana... Orange.
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.quote:
Der zit wel een delegatie, ik zit in hartje Amsterdam.. En ga nu ff jumpstarten....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef GI het volgende:
Zitten jullie nog steeds in het euronet gebouw op sloterdijk Slak ?
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.quote:
Ach misschien kan ik wat van je lerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
ADHD-ers komen bij mij aankloppen of ik rustiger aan wil doen.
Garantie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
Ik ben wat afgevallenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je bent 2 bij 2 meter, dat compenseert het weer natuurlijk.
De mental images als je in DIG die topics leestquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog hopen dat hij verzekerd is tegen dooie pixels!
I was pinged @ #dig (ja, ik ben er wel niet wel niet wel niet)quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ha die slakkie, ping je op je eigen naam of zo
Wie weet.. of ik van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach misschien kan ik wat van je leren
Jij bent ouder..quote:
Was ik altijd al. Ik bén namelijk een wijf. Hihi.quote:
hehehehehehe... Noemen 'ze' dat tegenwoordig levenservaring?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent ouder..
Meer levenservaring zeggen 'ze'
Hoe zou je het anders moeten noemen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
hehehehehehe... Noemen 'ze' dat tegenwoordig levenservaring?
Noem het 'beestje' eens bij het 'naampje' ?quote:
Welk beestje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Noem het 'beestje' eens bij het 'naampje' ?
Die ene.quote:
quote:
Ik heb geen andere beestjesquote:
Ik wel.quote:
Ik bedoelde niet dat je dik was hoor, gewoon grootquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben wat afgevallen, het is nu 2 bij 1.5
Goed zo, jung.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef eL. het volgende:
En weer thuis, en weer niks wijzer.
eLquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef eL. het volgende:
Mwah, ik kan wel janken. Maar ik heb wel een krat bier gekocht en dat telt.
Wil ik dat weten?quote:
Wehehe, I knowquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je dik was hoor, gewoon groot.
Dat mag je zelf bepalen...quote:
Apie !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |