Wel als ik er een beetje houtlijm omheen smeer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef sledge5hammer het volgende:
nee, dan heeft de schroef geen grip. Ofwel hij werkt niet.
Als jij nu eens al de toetsenborden die jij in huis hebt volsmeert met houtlijm,quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Wel als ik er een beetje houtlijm omheen smeer.
dat kan alleen als je je duim op de schroef legt, en met de hamer op je duim slaat. Op deze manier zal je duim het draaiende werk voor zijn rekening nemen, en ben je zo klaar met deze klusquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Hansworst het volgende:
Momenteel ben ik bezig met het in elkaar knutselen van een boekenkastje. Nu is het zo dat er schroeven bij zijn geleverd voor de bouw van het frame, maar ik heb geen schroevendraaier. Ik heb daarentegen wel een hamer. Is het een probleem om die schroeven met een hamer erin te slaan?
Dank u hartelijk voor uw feedback.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef Rekkie het volgende:
Je was toch zo superieur..... was kennelijk van tijdelijke aard!
Ik ben superieur! Dat vind ik niet leuk.
Hij is dan ook geen normaal mens, hij geniet inzichten, kennis en vaardigheden die ver boven de gemiddelde medemens uitstijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, welke lollern00b heeft er in 2006 niet eens een schroevendraaier in huis.
Normale mensen kopen een kant en klare boekenkast, bij een meubelzaak.
En laten het thuisbezorgen.
Totally pwnd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |