quote:
@L,
Onderwerp, centraliseren grappig nieuws.
[NWS - FB] Klachten in bakje 1, complimenten in bakje 2 sticky topic levensvatbaar was.
Achteraf (na 4 mnd) heeft is het nog steeds niet uit de verf gekomen. Het aantal posters is te klein, en de leuke kleine berichtjes vallen niet of nauwelijks op.
Hoewel het qua inhoud een erg leuk topic was. Hebben we 1 ding een beetje onderschat. Door alle leuke nieuwsberichtjes te centraliseren in een sticky topic zijn de minder leuke berichten in [NWS] de boventoon gaan voeren (qua aantal topics).
Kom je een leuk berichtje tegen, schroom dan niet om deze te plaatsen in [NWS].
O ja, bedankt voor alle bijdrages.
Deze gaat op slot.
[NWS-FB]
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef gronk het volgende:Uit
[Prikbord] Opmerkelijk/Vaag/Grappig NieuwsAllereerst: ik ben 't helemaal met je constatering eens; d'r zijn al genoeg verzuurde klaagtopics.
Aan de andere kant kan ik 't niet laten om d'r even op te wijzen dat dit toch wel een mooi bewijs is dat al die fantastische 'ordnung muss sein'-moderatoracties waarin topics netjes worden gebundeld en al dat, misschien wel een mooi aangeharkt forum opleveren, maar dat een mooi aangeharkt forum niet perse een vooruitgang hoeft te zijn...
Een paar maanden geleden hebben we het hier ook achter de schermen over gehad. Toch wilde ik het topic een echte kans geven (en die heeft het ook gekregen). Lange tijd heb ik daar niet of nauwelijks meer naar omgekeken. Totdat het meteoriettopic (die tegen [ONZ] aanzat in [NWS] voorbij kwam die vrij goed liep - ondanks plagiaat met hetzelfde [TRU] topic) . Toen ben ik nog eens goed gaan nadenken of Centraliseren wel de gewenste weg was.
Ik weet nog wel waarom ik mijn keuze destijds zo heb laten uitvallen.
Er was een schrijver in het nieuws, die alle korte leuke berichtjes had gebundeld tot een boekwerkje. En ik dacht dat kunnen wij ook met een topic (bijna een utopische gedachte). Maar achteraf is het middel (bijna) erger gebleken dan de kwaal. Toch is de optie van Centrale topics nog niet eens zo gek... maar dat moet je ook alleen doen voor die topics waarin contnue gepost wordt (en een algemene noemer hebben die veel mensen aanspreekt, Iran Irak e.d.).
Achteraf gezien heb ik e.e.a. onderschat van wat de algemene tendens/golfbeweging is van een discussieplatform. My bad.