Inderdaad, maar Asmodian was eerder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:20 schreef Soempie het volgende:
Argentinie, Brazilie, (Venzuela, deze niet?), Uruguay en Paraguay toch?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:24 schreef bofneger het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Asmodian was eerder.
Woohoo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het eerdere antwoord Mercosur (of Mercosul) is het goede antwoord! Venezuela is zeer recentelijk toegetreden. De Andean Community of Nations bestaat uit Bolivia, Peru, Equador en Colombia.
Asmodian +1
Verder kom ik niet meerquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:30 schreef Mark het volgende:
Samantha (Kim Cattrall)
Miranda
Carrie (Sarah jessica Parker)
Charlotte (Kirsten Davis)
Dat klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:31 schreef requiem4adream het volgende:
samantha kim catrall
miranda cynthia nixon
carrie Sarah jessica parker
charlotte kristin davis
Hezbolla en hamasquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef MaJo het volgende:
Openstaande vraag was:
Noem 2 Anti-Israelische terreurorganisaties die vanuit de Palestijnse Gebieden, Libanon of Egypte opereren
Ook net wakker?quote:
Switch Bitchquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:37 schreef requiem4adream het volgende:
Tien titels van boeken van Roald Dahl
Helemaal goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef Asmodian het volgende:
Kiss Kiss
The Big Friendly Giant
Mathilda
James & The Giant Peach
The Twits
The Witches
Tales of the Unexpected
Over To You
Someone Like You
Switch Bitch
Namens Asmodianquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef Asmodian het volgende:
Maar ik moet even werken. Soempie mag namens mij 'n vraag stellen
Quentin Blakequote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Frollo het volgende:
Ik heb nog ergens het allerlaatste boekje liggen dat ooit van Dahl is uitgegeven: een brochure van British Rail waarin kinderen worden gewaarschuwd dat ze niet op de rails moeten spelen en niet uit het raam moeten hangen en zo.
Met de bekende leuke tekeningen van Quentin Blake.
Ik denk, ik meld het even.
De Ostrea was volgens mij een soort van mattenlegger/baggeraar dat werd gebouwd voor de aanleg van de Deltawerken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Namens Asmodian
Voor welk werk in Nederland werd de Ostrea gebouwd. Wat betekent Ostrea en waar diende de Ostrea voor?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |