Beats muse thoughquote:
Smaken verschillen, maar goed dat vind ik het beste album ja. Naast Showbizquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef renz0r het volgende:
Is nou eigenlijk Origin of Symmetry hun beste album?
Je liet me ff schrikken manquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjoeckx het volgende:
Ik dacht even dat je ging klagen omdat Muse heeft afgezegd voor Lowlands. Gelukkig maar![]()
Inhoudelijke reactie, je argumenten zijn echt van topniveau, ga zo door!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Zuen het volgende:
Opbokken met Muse
Muse is kut!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactie, je argumenten zijn echt van topniveau, ga zo door!
Hoi PUB'jequote:
Ah, de argumenten worden steeds beterquote:
vent lul niet, bands hebben amper iets gemeen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Spacehamster het volgende:
Muse == Radiohead-naapers.
Doe mij maar Radiohead, die waren tenminste nog origineel.
jawel slipknot korn muse rammstein nirvana welquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:17 schreef Laton het volgende:
[..]
vent lul niet, bands hebben amper iets gemeen.
je hebt geen verstand van muziek, dus ga maar weer terug naar PUBquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef Zuen het volgende:
[..]
jawel slipknot korn muse rammstein nirvana wel
okquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
je hebt geen verstand van muziek, dus ga maar weer terug naar PUB![]()
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe populairder een band wordt hoe slechter hun muziek wordt, of wellicht andersom, hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden.. kies iets.
Ja.quote:
nee gaat gewoon niet op !quote:
Nee ! The beatles gingen betere muziek maken en werden populairder. Deep purple gingen minder goede muziek maken en werder minder populair dit laatste geld voor bijna alle one hit wonders en bandjes met goede eerste albums maar slechte 2de (en geen 3de)quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:53 schreef OFfSprngr het volgende:
"Hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden"
Gaat anders in de meeste gevallen op.
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe populairder een band wordt hoe slechter hun muziek wordt, of wellicht andersom, hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden.. kies iets.
exactquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.
Ik ben een echte "fan" van Muse, maar hun eerdere albums kan ik veel beter waarderen dan toen ze "commercielere" muziek gingen maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe populairder een band wordt hoe meer de "echte" fans gaan janken dat ze commercieel zijn geworden.
Ik zeg niet ALLE gevallen, de MEESTE!, leer LEZEN.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ! The beatles gingen betere muziek maken en werden populairder. Deep purple gingen minder goede muziek maken en werder minder populair dit laatste geld voor bijna alle one hit wonders en bandjes met goede eerste albums maar slechte 2de (en geen 3de)
Ja en ik zeg dat dat niet waar is ik zeg dat de meeste bands populairder worden als betere muziek gaan maken (of als ze langer bestaan)quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeg niet ALLE gevallen, de MEESTE!, leer LEZEN.
Zeker niet als ze betere muziek maken, de massa is stupide, waarom is het anders altijd de slechte muziek die bovenaan de top40 staat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat dat niet waar is ik zeg dat de meeste bands populairder worden als betere muziek gaan maken (of als ze langer bestaan)
Maar als we het omdraaien jij vind wat bovenin de top 40 staat altijd slechte muziek want de massa heeft immers geen smaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeker niet als ze betere muziek maken, de massa is stupide, waarom is het anders altijd de slechte muziek die bovenaan de top40 staat?
Volgens mij kan iets, wat dan ook, niet per definitie goed of slecht zijn als t gebasseerd is op smaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar als we het omdraaien jij vind wat bovenin de top 40 staat altijd slechte muziek want de massa heeft immers geen smaak.
Necrophagist en Britney Spears,.. zie je? het kan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij kan iets, wat dan ook, niet per definitie goed of slecht zijn als t gebasseerd is op smaak.
Noem je nu 2 voorbeelden van goede muziek of 2 van slechte ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Necrophagist en Britney Spears,.. zie je? het kan.
Dan is t toch alsnog gebasseerd op jouw eigen smaak.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Necrophagist en Britney Spears,.. zie je? het kan.
quote:Snorting - the viley stench of putrescence
Coffin - lies exhumed in front of me
Foul stiff - strewn with papillae and pores
Fermenting - stiff corpse putrefies
Slicing, bisecting, incising the stiff
Stomach wall is opening
Primitive diagnosis...
Remove internal organs
Primitive autopsy...
Sawing - the weak head of the corpse I saw
Slicing - cerebral bisection
Eviscerate - slushy bowels ripped out at once
Perfecting - foul body autopsy
Ik weet niet wat ik leuker vind een omschrijving van een rottend lijk of een meisje dat uitlegt dat ze er niks aan kan doen maar toch alles doet wat haar vriendje vraagt ?quote:I know I may be young
But I've got feelings, too
And I need to do what I feel like doing
So let me go and just listen
All you people look at me like I'm a little girl
Well, did you ever think it'd be okay for me to step into this world
Always saying; little girl don't step into the club
Well, I'm just trying to find out why 'cause dancin's what I love
(x2
Get it, get it oh
Get it, get it oh (hahaha)
Get it, get it oh(huuuhuhhuh)
Get it, get it oh
I know I may come off quiet, I may come off shy
But I feel like talking, feel like dancing when I see this guy
What's practical, what's logical, what the hell who cares
All I know is I'm so happy when you're dancing there
I'm a slave for ever
I cannot hold it, I cannot control it
I'm a slave for ever
I won't deny it, I'm not trying to hide it
Baby, don't you wanna dance up on me?
To another time and place
Oh baby, don't you wanna dance up on me
Leaving behind my name and age
Let's go
Like that
You like it?
Yeah
Now watch me
(x2)
Get it,get it,get it,get it oh
Get it,get it,get it,get it ohh
Get it,get it,get it oh
Get it,get it,get it ohh (im your slave)
I really wanna dance, tonight with you
I really wanna do, what you want me to
I really wanna dance, tonight with you
I really wanna do, what you want me to (ooh yeah )
Baby, don't you wanna dance up on me
To another time and place
Oh baby, don't you wanna dance up on me?
Leaving behind my name and age
I'm a slave for ever
I cannot hold it, I cannot control it
I'm a slave for ever
Get it, get it
Get it, get itohh
Get it, get it
Get it, get itohh
Get it, get it
Get it, get itohh
Get it, get it
Get it, get itohh
I'm a slave for you
I cannot hold it, I cannot conrtol it
I'm a slave for you
Like that
Ik weet wel wat ik liever zou willen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet niet wat ik leuker vind een omschrijving van een rottend lijk of een meisje dat uitlegt dat ze er niks aan kan doen maar toch alles doet wat haar vriendje vraagt ?
Wat is commercieel in dit geval dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben een echte "fan" van Muse, maar hun eerdere albums kan ik veel beter waarderen dan toen ze "commercielere" muziek gingen maken.
jezus wat goedkoop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef matthijst het volgende:
"So either enjoy it or just shut the fuck up".
Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?quote:
Wat een josti actie, 2 cds kopen waarvan je er 1 gesealed houd... Waar is dat nu weer voor nodig? Als er 1 kapot gaat of hou je gewoon van plastic?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus nu heb je 2 kutcd's, een die je niet wil luisteren en 1 die je gesealed houdt?
Ach, waarschijnlijk gewoon iemand die bang werd na berichten over CD rotquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Wat een josti actie, 2 cds kopen waarvan je er 1 gesealed houd... Waar is dat nu weer voor nodig? Als er 1 kapot gaat of hou je gewoon van plastic?
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?
hilarisch idd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeiken
In dat geval:quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist, mensen die over het eeuwige commercieel/niet-commercieel zeiken
Enige CDs die ik heb zijn promo CDs en Mp3 CDs, verder heb ik nog een collectie Thunderdomes van jaren terug, sindsdien geen album meer gekocht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij luistert alleen maar naar gratis weggeef-cd's waar niemand geld aan heeft verdiend?
Waarom ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Enige CDs die ik heb zijn promo CDs en Mp3 CDs, verder heb ik nog een collectie Thunderdomes van jaren terug, sindsdien geen album meer gekocht.
Geen geld voor CDs en mn smaak is veelste breed om overal maar albums van te gaan kopen.quote:
albums kopen is sowieso veelste commercieel natuurlijk..quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Geen geld voor CDs en mn smaak is veelste breed om overal maar albums van te gaan kopen.
En als je 't over de Thunderdomes hebt, dat's gewoon leuke muziek.
hey, mss kan je ook een paperclip ruilen voor een huis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Besteed 't geld liever aan andere dingen als alles toch op het internet gratis verkrijgbaar is.
dat heb ik met Hysteriaquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:28 schreef Maisnon het volgende:
Plug-in Baby blijft gewoon zo'n vet nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |