Tip: zoek nog even het woord "versmaden" op, ik denk dat je bedoelt dat het niet te versmaden was...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:04 schreef hydrah een heleboel...
Ach, op zich zijn die cd's ook best te versmaden hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
Tip: zoek nog even het woord "versmaden" op, ik denk dat je bedoelt dat het niet te versmaden was...
das waarquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, op zich zijn die cd's ook best te versmaden hoor.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Muse?
Daar is ee ncollega ook zo'n fan van...ken heel die band niet.
Je steunt hun platenmaatschappij en BREIN bedoel je te zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee, ik ben fan van die bands en daarom steun ik ze zo.
Ga je voor de band of voor de bezoekers naar een concert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef hydrah het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog naar die concerten, maar ik distancieer mij tegenwoordig van de helft van alle bezoekers.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
90% van de iPod gebruiker weet niet eens dat Apple ook computers maakt. En Philips heeft de Mp3 speler vast uitbesteed aan onze taiwanese vrinden, net zoals Muse hun muziek hebben uitbesteed aan 13 jarige koters. Alles draait om geld.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef frankium het volgende:
Ik heb ook wel albums dubbel. Dan download ik het album eerst en dan doe ik CRTL + C & CTRL + V.
Dat ene bestand gebruik ik om te luisteren en de andere pak ik netjes in met Winrar.
Ik ben dan ook een echt fan.
*meldt*quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n elitaire Radiohead fan
Goh jij ook hierr?quote:
Metallicaquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef frankium het volgende:
Ik heb ook wel albums dubbel. Dan download ik het album eerst en dan doe ik CRTL + C & CTRL + V.
Dat ene bestand gebruik ik om te luisteren en de andere pak ik netjes in met Winrar.
Ik ben dan ook een echt fan.
Ligt niet aan jou hoor, ik vind deze ook fijner dan Absolution. Denk dat ik Absolution sowieso het minste album van Muse vind.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind deze beter dan de vorige?
Dan ben je saaiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Frappelsien het volgende:
Jij luistert dus liever steeds weer naar 'nieuwe' cd's die allemaal dezelfde klank hebben?
![]()
Saai iemand![]()
Beats muse thoughquote:
Smaken verschillen, maar goed dat vind ik het beste album ja. Naast Showbizquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef renz0r het volgende:
Is nou eigenlijk Origin of Symmetry hun beste album?
Je liet me ff schrikken manquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:23 schreef Sjoeckx het volgende:
Ik dacht even dat je ging klagen omdat Muse heeft afgezegd voor Lowlands. Gelukkig maar![]()
Inhoudelijke reactie, je argumenten zijn echt van topniveau, ga zo door!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Zuen het volgende:
Opbokken met Muse
Muse is kut!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactie, je argumenten zijn echt van topniveau, ga zo door!
Hoi PUB'jequote:
Ah, de argumenten worden steeds beterquote:
vent lul niet, bands hebben amper iets gemeen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Spacehamster het volgende:
Muse == Radiohead-naapers.
Doe mij maar Radiohead, die waren tenminste nog origineel.
jawel slipknot korn muse rammstein nirvana welquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:17 schreef Laton het volgende:
[..]
vent lul niet, bands hebben amper iets gemeen.
je hebt geen verstand van muziek, dus ga maar weer terug naar PUBquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef Zuen het volgende:
[..]
jawel slipknot korn muse rammstein nirvana wel
okquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
je hebt geen verstand van muziek, dus ga maar weer terug naar PUB![]()
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe populairder een band wordt hoe slechter hun muziek wordt, of wellicht andersom, hoe slechter de muziek van een band wordt hoe populairder ze worden.. kies iets.
Ja.quote:
nee gaat gewoon niet op !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |