Doubledildoquote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al vorderingen Bendeleider?
Wat is de username van je vriendin?
Je hebt een vriendin met zo'n username en denkt nog iets tekort te komen?quote:
Ow, wacht ik zie het al.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin met zo'n username en denkt nog iets tekort te komen?
Ik heb inmiddels ook digitaal contact met de vrouw van m'n dromen!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef Bendeleider het volgende:
Heb inmiddels 2 e-mailtjes mogen ontvangen!
yvonne@fok.nl ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook digitaal contact met de vrouw van m'n dromen!![]()
![]()
Jong geleerd is oud gedaan enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Mijn interesse is gewekt, je kunt niet weten hoe 40+ meisjes kunnen stralen en voor niemand onder doen van 20 jaar.
Waarschijnlijk waren ze in hun tijd de meesten op dit forum wel te snel af.
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's uit hun tijd. Ik zou zelf niet gauw een vrouw van 15 a 25 jaar ouder kiezen denk ik. Maar misschien heb ik ongelijk.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's uit hun tijd. Ik zou zelf niet gauw een vrouw van 15 a 25 jaar ouder kiezen denk ik. Maar misschien heb ik ongelijk.
50+50+20..................quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik waarschijnlijk dikke flame begin, maar jij drukt geen 50 kilo per kant (stang is 20).
Kan niet aan je lichaam te zien. Je hebt een leuk beetje massa maar niet genoeg daarvoor.
Schouders liggen ook erg achter zo te zien. Enz enz enz. Maakt niet uit![]()
Heerlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef vamos1 het volgende:
[..]
50+50+20..................
oftewel 60 per kant...
ps. steroiden tasten de hersenen aan
Krijgen we een kut smoes dalijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
![]()
beetje laat in het topic maar ik kon het niet laten
Nee, die is namelijk gestreden als ik mee ga doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Sanne het volgende:
Nog steeds wedstrijdjes verpissen hier?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, die is namelijk gestreden als ik mee ga doen.![]()
Ik schijt jullie er allemaal uit. of onder, for that matterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, die is namelijk gestreden als ik mee ga doen.![]()
Ik ben ook al voorzien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef milagro het volgende:
gewoon precies hetzelfde als altijd, een gruwelijk lekker ding,
Nouja onder vinden sommige mensen geil.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik schijt jullie er allemaal uit. of onder, for that matter
Ik weet het, ik heb er genoeg filmpjes van gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja onder vinden sommige mensen geil.
Ik hield het bij disney.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb er genoeg filmpjes van gezien
Wat?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:29 schreef Elegy het volgende:
Best een okeeje dame, moet ik zeggen. Die mag er hier ook wel bij
Nou, ze heeft best wel lekekre strakke billen moet ik zeggenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat?
Sorry, maar ik word er spontaan frigide van.
Die 'rijpere vrouwen' hebben misschien zelf allang een huis en een auto, joh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef vigier het volgende:
26 jaar met eigen huis en auto (nee, geen gare pauperbak).
Het is ook een beschrijving van mij, en niet van de dame :p Als ik ze niet had, dan had ik erbij gezet: de dame in kwestie moet wel een huis en een auto hebben, waar mijn kartonnen doos in past haha!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Die 'rijpere vrouwen' hebben misschien zelf allang een huis en een auto, joh.
Maar waar ligt dat dan aan? Dat de vrouwen niet reageren?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:57 schreef vigier het volgende:
[..]
Het is ook een beschrijving van mij, en niet van de dame :p Als ik ze niet had, dan had ik erbij gezet: de dame in kwestie moet wel een huis en een auto hebben, waar mijn kartonnen doos in past haha!
Maar is wel stil met vrouwen ja![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef Fiduci het volgende:
Is sanne een van de rijpere zoekende vrouwe
Damn wat ziet ze er goed uit!!!!![]()
Ik bied me geheel vrijwillig aan, en ruim je huis ook nog mee op naderhand![]()
( leuke site)
Daarnaast dus niet zoekende????quote:
OMGquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Pingel81 het volgende:
wie is er niet zoekend........(ik wel iig)
<checkt signature van hebbedingetje....>quote:
Ach, als ze al wat ouder is kan ze hier best voor een doorsmeerbeurt terecht hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:48 schreef mars7427 het volgende:
[..]
<checkt signature van hebbedingetje....>
Nou, da's wel een uitdaging....weet je zeker dat je hier goedzit?![]()
hehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:16 schreef mars7427 het volgende:
Nou, ik was vooral geintrigeerd door "intelligent met een laag beeld van mannen". Maar daardoor klinkt zij gelijk wel weer als een hebbedingetje.....
En wij ons maar afvragen waarom dames dit topic steeds meer mijden![]()
Nee, de vrouwen die hier posten zijn óf te goed voor mannen óf ze zijn niet geïnteresseerd en willen alleen maar aandachtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef Pingel81 het volgende:
Dus er zijn hier geen vrouwen te vinden die serieus met iemand zouden willen afspreken?
Met alle respect voor 'jullie broekies die graagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:16 schreef mars7427 het volgende:
En wij ons maar afvragen waarom dames dit topic steeds meer mijden[/sub]![]()
Wil je je lidmaatschap nou verlengen of niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met alle respect voor 'jullie broekies die graagrijpere
vrouwen willen....maar eh. Elke zichzelf respecterende vrouw van boven de 14 zal nooit en te nimmer dit topic als ontmoetingspunt zien. Als je dan zo graag iets wil in die richting heb je toch echt wat meer tact, stijl en intelligentie nodig om een vrouw met (levens)ervaring te strikken. Het feit dat je in dit topic post in de hoop dat je wel een
rijpere
vrouw zult treffen is volgens mij al zo wanhopig en afstotend dat je verder niets meer hoeft te doen om je kansen te verkleinen. Geen weldenkende vrouw zal je nog echt willen leren kennen, omdat het je kennelijk niet om de vrouw, maar om de leeftijd is te doen en dát is een beetje sneu, iets waar
rijpere
vrouwen al genoeg ervaring mee hebben.
Maar goed, veel succes hier verder met elkaar, zonderrijpere
vrouwen. Ik denk dat het een gezellig clubje zal worden zo met allemaal kansloze rukkers die er weinig begrijpen.
Kay, gevoel voor realiteit heb je. Gevoel voor wanner je een topic serieus moet zien, nog even aan werken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, veel succes hier verder met elkaar, zonderrijpere
vrouwen. Ik denk dat het een gezellig clubje zal worden zo met allemaal kansloze rukkers die er weinig begrijpen.
Heb je het wel gelezen? Ik heb het over vrouwen met ervaring. En als jij een willekeurige man die wat langer nadenkt over z'n kansen dan de tijd die het kost om op 'nieuw topic' te drukken ervaren wil noemen dan zegt dat wel iets meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Pingel81 het volgende:
en jij bent de man met ervaring? yeah right!
wie zegt dat ik dat wil? Ik stel alleen de vraag of die vrouwen er zijn niet of ze er voor mij zijn. Wat meot ik met zo'n afgelikte boterham? Ik ben wel een rukker, maar verre van kansloos lijkt me....
Een reeks van 4 is slechts een leuk bedoeld geintje? Het komt op mij, en ongetwijfeld op elke vrouw die het leest, gewoon wat kansloos over.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef Averon het volgende:
Gevoel voor wanner je een topic serieus moet zien, nog even aan werken.
Om wat meer leven in dit topic te krijgen, of omdat je eigenlijk gewoon tóch dit topic als een ontmoetingsplek ziet...quote:Waarom ik de vraag stel? Om weer wat leven in deze topic te krijgen misschien?
Jij bent blijkbaar de enige die zich aangesproken voelt....en ook de enige die zich snel op de teentjes getrapt voelt....wie is hier nu de kansloze rukker? Ik vraag me echt af waar je je mee bemoeid en waarom? Aandacht tekort? Heimelijk verlangen naar een vrouw?
Sorry, Speknek. álle lekkere milfs enquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef speknek het volgende:
Moest dat nou Krea, nou kan ik niet meer besmuikt gniffelend dit topic lezen.
Volgens mij ben jij meer bezig met die omkeer technieken dan ik.....geeft verder niet, we hoeven geen vrienden te wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om wat meer leven in dit topic te krijgen, of omdat je eigenlijk gewoon tóch dit topic als een ontmoetingsplek ziet.... Kerel, spreek je zelf niet zo tegen. Het is geen ramp dat je op zoek bent naar een
rijpere
vrouw (whatever dat ook mag inhouden), maar ga er dan niet zo kansloos tegenin als iemand zegt dat dit niet de manier is.
Ik voel me niet aangesproken, ik voelde de noodzaak om iets van deze parade-der-kansloosheid te zeggen. Je zal toch echt met wat inhoudelijke antwoorden moeten komen om mij op m'n teentjes te trappen, ipv deze wanhoopspoging om met omgekeerde psychologie het probleem bij mij neer te leggen.
Nee hoor, ik bracht gewoon heel duidelijk de stelling dat dit niet de manier is omquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef Pingel81 het volgende:
Volgens mij ben jij meer bezig met die omkeer technieken dan ik.....
Dat ze een dikke kont en hangborsten krijgen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry, Speknek. álle lekkere milfs enrijpere
vrouwen in mijn leven begonnen zich te irriteren en wilden dat een échte man ze de waarheid zou vertellen.
Je hebt gelijk. En ik zal stoppen met het voederen van de trollen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef Kreator het volgende:
Een reeks van 4 is slechts een leuk bedoeld geintje? Het komt op mij, en ongetwijfeld op elke vrouw die het leest, gewoon wat kansloos over.
Ik druk je nu met je neus op de feiten en het enige wat je probeert is je eigen inbreng te verzwakken door te zeggen dat het allemaal niet zo serieus is. Open dan een topic in onzin....
Goed je hebt je fix, nu weer anderen mensen lastigvallen he.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:04 schreef Kreator het volgende:
As usual.
Ja, succes hier verder met elkaar zonderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:07 schreef Averon het volgende:
nu weer anderen mensen lastigvallen he.
Lesbisch, bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, de vrouwen die hier posten zijn óf te goed voor mannen
U heeft de ijskast gewonnenquote:
Da's goed nieuws met dit weer.quote:
Eens! Nu mag er wel een slotje op....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef speknek het volgende:
Moest dat nou Krea, nou kan ik niet meer besmuikt gniffelend dit topic lezen.
Oh damn, ik lees hem nog eens en zie dat je zelfs mij gequote hebt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |