Daar had ik ook last van van zo'n wijf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef DoubleDildo het volgende:
maar jij wilt niet..
Heeft er iemand een tip voor me?
hij wil altijd dat ik geil ben en ik wil altijd juist alleen maar tv kijken en slapen!
Hebben andere mensen hier ook last van?![]()
Ja dat is misschien een idee, maar dan mis ik toch weer iets!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef longinus het volgende:
Neem een vriendin.
Zelfs met die dubbele dildo van je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:51 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een idee, maar dan mis ik toch weer iets!![]()
Owww zit het zo, ja misschien moet ik dat maar eens proberen dan..quote:[Niet moeilijk doen: nuecken met die hap!![]()
Kijken wat voor originele reacties ik erop kan krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef Koenholio het volgende:
Wat wil je eigenlijk ook met zo'n username?![]()
Omdat ik die vriend ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef Koenholio het volgende:
Oh, en waarom zet je dit eigenlijk in ONZ?
Toch maar niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Owww zit het zo, ja misschien moet ik dat maar eens proberen dan..
Hem neucken.. Zal vast een stap-on kopen dan houdt hij tenminste stil misschien![]()
quote:
Hebben jullie ook wat toe te voegen?quote:
Lukt nog niet echt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Kijken wat voor originele reacties ik erop kan krijgen![]()
Idd gooi die zinloze reacties eens uit mijn topic!! Ik wil gewoon adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook wat toe te voegen?
Geregistreerd op: vrijdag 6 januari 2006 @ 15:13quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef DoubleDildo het volgende:
maar jij wilt niet..
Heeft er iemand een tip voor me?
hij wil altijd dat ik geil ben en ik wil altijd juist alleen maar tv kijken en slapen!
Hebben andere mensen hier ook last van?![]()
Maakt dit iets uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |