Daar had ik ook last van van zo'n wijf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef DoubleDildo het volgende:
maar jij wilt niet..
Heeft er iemand een tip voor me?
hij wil altijd dat ik geil ben en ik wil altijd juist alleen maar tv kijken en slapen!
Hebben andere mensen hier ook last van?![]()
Ja dat is misschien een idee, maar dan mis ik toch weer iets!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef longinus het volgende:
Neem een vriendin.
Zelfs met die dubbele dildo van je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:51 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een idee, maar dan mis ik toch weer iets!![]()
Owww zit het zo, ja misschien moet ik dat maar eens proberen dan..quote:[Niet moeilijk doen: nuecken met die hap!![]()
Kijken wat voor originele reacties ik erop kan krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef Koenholio het volgende:
Wat wil je eigenlijk ook met zo'n username?![]()
Omdat ik die vriend ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:49 schreef Koenholio het volgende:
Oh, en waarom zet je dit eigenlijk in ONZ?
Toch maar niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Owww zit het zo, ja misschien moet ik dat maar eens proberen dan..
Hem neucken.. Zal vast een stap-on kopen dan houdt hij tenminste stil misschien![]()
quote:
Hebben jullie ook wat toe te voegen?quote:
Lukt nog niet echt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:53 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Kijken wat voor originele reacties ik erop kan krijgen![]()
Idd gooi die zinloze reacties eens uit mijn topic!! Ik wil gewoon adviesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook wat toe te voegen?
Geregistreerd op: vrijdag 6 januari 2006 @ 15:13quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:47 schreef DoubleDildo het volgende:
maar jij wilt niet..
Heeft er iemand een tip voor me?
hij wil altijd dat ik geil ben en ik wil altijd juist alleen maar tv kijken en slapen!
Hebben andere mensen hier ook last van?![]()
Maakt dit iets uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Boeiend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
En daar zijn wij heel blij meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Maakt dit iets uit?
Ik was het studeren beu en bedacht dat ik mijn onzin maar op fok ging spuien!
Ja is een goeie! Maar ik denk dat jullie meer fantasie hebben dan de mensen in SEX..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:01 schreef Koenholio het volgende:
Pssst...misschien heb je meer kans op serieuze reacties in SEX
Weet ik, je bent erg actief met het beantwoorden van mijn reacties..quote:
Je hebt de policy niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Weet ik, je bent erg actief met het beantwoorden van mijn reacties..
vind je me leuk ofzo?
Ja maar als ik dan een keer wel wil, dan wil hij niet als ik hem in zijn lul gebeten heb denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef SlimShady het volgende:
Heel hard in zijn lul bijten. Gegarandeerd laat hij je met rust!
Heb je weer nieuw materiaal nodig om te rukken dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je hebt de policy niet goed gelezen.
Vrouwelijke newB's moeten eerst tieten posten
(wel hun eigen borsten)
Niet zeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Heb je weer nieuw materiaal nodig om te rukken dan?
Ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
ontopic AUB!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet zeuren.
Foto maken en posten.
Anders tyf je maar mooi op.
in bad? bestandsnaam tubgirl.jpg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ontopic AUB!!
Beetje aardiger tegen mij mag wel hoor..
geef je msnadres maar zal ik je een foto sturen ok? zeurpiet![]()
*ook zijn msn messenger aanzetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ontopic AUB!!
Ahuh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ontopic AUB!!
En laat me raden daar wil jij me wel mee helpen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef SeLang het volgende:
Ik raad je aan om je te laten anaaliseren
auquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:52 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Hem neucken.. Zal vast een stap-on kopen dan houdt hij tenminste stil misschien![]()
Dat doen alle newbe'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ach ik mag toch ook wel een keer een typfout maken: strap-on
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |