dan zou ik het niet doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef navvy het volgende:
Helaas, betreft een administratieve functie op kantoor.
Had je wel bier mee?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef BaggerUser het volgende:
jezus! heb gister dus even door de gracht gewaterfietst
doe dat nooit maar dan ook nooit weerwat een hel, je komt niet voorruit met die krengen, en warm dat het was
![]()
en binnen een uur dat rondje kan gewoon niet(hoe hard je ook fietst die krengen gaan niet harder)
kortom, hel
een bak druiven, een pak stroopwafels, en een flesje waterquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Had je wel bier mee?![]()
Pfff... 33 graden hierbinnen..![]()
zwemmen is iets doen, en zooo verkoelendquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
Te warm om iets te doen. Bah.
Dat heb ik laatst ook gedaan, leuk gek!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef BaggerUser het volgende:
jezus! heb gister dus even door de gracht gewaterfietst
doe dat nooit maar dan ook nooit weerwat een hel, je komt niet voorruit met die krengen, en warm dat het was
![]()
en binnen een uur dat rondje kan gewoon niet(hoe hard je ook fietst die krengen gaan niet harder)
kortom, hel
we zijn halverwege wel gestopt voor een ijsjequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:11 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan, leuk gek!
Gewoon meer aan je conditie doenik had 10 min. tijd over
![]()
Dan ga je toch onder die fontijn door!
Ja 2 personen moesten waterfietsen, twee andere voorop voor extra gewichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
we zijn halverwege wel gestopt voor een ijsje![]()
maar dan zat je vast niet in zo'n 2 persoons dig
Er zijn dus ook tweepersoonsfietsen. Wist ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:17 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ja 2 personen moesten waterfietsen, twee andere voorop voor extra gewicht
tegen wie heb je hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef Devlinsect het volgende:
Wat voor kantoor is het? Een bedrijf? Een ambtenaarinstelling? Dan voor allebei in een net overhemd en lange broek aankomen.
Als je niet aangenomen wil worden dan de korte broek aantrekken en teenslippers. Voor de zekerheid ook ff je nagels lakken.
Is het goedkoper? 10 euro kostte de gelequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:27 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Er zijn dus ook tweepersoonsfietsen. Wist ik ook nietDie gele zijn vierpersoons (terwijl er maar 2 kunnen fietsen, maar whatever), de rooie tweepersoons. Vriendinnen van mij hebben dat toevallig van t weekend ook gedaan en kwamen ook niet vooruit in die rooie
![]()
Tegen mij.quote:
Een waar ben jíj op de foto?quote:
dan moet hij Quotenquote:
Ik bedoelde EN, verdulle. EN!quote:
Ik heb de BK ook gevonden trouwens.quote:
die rode 7,50 voor een uurquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:54 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Is het goedkoper? 10 euro kostte de gele
Ik ben van plan het weer eens te doen, ook een keer met zn tweeen..
Maar als het even duur is en die rooie is belabberd, dan klinkt de gele wel aantrekkelijk
Ik vind Wietermerplas echt verschrikkelijk, ik ga er eigenlijk alleen heen als ik met een stel vrienden ben, maar ik kom er niet heel erg voor m'n plezier. Stikt er van de breezahs en lui die even keiharde muziek (hardstyle of juist R&B) luisteren, echt heel irritant. En dan nog dat gras en dat vieze water.quote:
Ik vrees dat je gelijk hebt. Kom er al sinds m'n 16e niet meer, nu ik "oud" ben ga ik liever naar de Agnieteplas. Of anders naar het Heerderstrand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het wythmenerplas.
Dan zit je zeker aan de wrong side, want als je het hebt over de meeste lui bij de berg.. oke.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind Wietermerplas echt verschrikkelijk, ik ga er eigenlijk alleen heen als ik met een stel vrienden ben, maar ik kom er niet heel erg voor m'n plezier. Stikt er van de breezahs en lui die even keiharde muziek (hardstyle of juist R&B) luisteren, echt heel irritant. En dan nog dat gras en dat vieze water.![]()
Gelukkig heb ik een vriend die vlakbij Noordwijk en Katwijk woont, niets boven een echt strand.![]()
En anders zit ik nog liever, zoals vandaag, bij dat ene soort parkje achter de Diezerstraat. Lekker rustig en schaduw.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het wythmenerplas.
Het is bij het plaatsje Wythmen, dus vrij logisch ook wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:34 schreef Chrrris het volgende:
[..]
![]()
Nee..je hebt gelijk, google geeft meer hits voor wythmenerplas
Moet ik toch ff dat bord checken morgen waarop dat staat aangegeven !
zou het mn god niet weten, ga uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:06 schreef Integrity het volgende:
Wat is er vanavond in Zwolle te doen dan?
Beetje goedkoop bier zuipen he, daar gaat het je om natuurlijk. Ik mag nog tot september in het paard komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zou het mn god niet weten, ga uit
zal wel het paard worden oid
ben nog nooit gecontroleerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Beetje goedkoop bier zuipen he, daar gaat het je om natuurlijk. Ik mag nog tot september in het paard komen. Ik hou mooi mijn studentenpasje, ook al is ie verouderd.
Die ben ik in augustus ook kwijtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ben nog nooit gecontroleerd
en anders laat ik mn ov wel zien oid, dat is toch wel oke ?
laat ik nou een jongen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die ben ik in augustus ook kwijt. Vast wel oke hoor, ze doen daar vooral moeilijk bij jongens.
wanneer zijn die?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef Integrity het volgende:
Ik zou wachten op stratenfestival, als ik jou was. Dat is enorm gezellig.
ik ga ook meestal naar het Heerderstrand. dat is voor mij gewoon dichterbij ( woon atm nog in Epe)quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Kom er al sinds m'n 16e niet meer, nu ik "oud" ben ga ik liever naar de Agnieteplas. Of anders naar het Heerderstrand.
Daar letten ze niet zo op. Je hoeft echt geen student van windesheim te zijn om daar binnen te komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Beetje goedkoop bier zuipen he, daar gaat het je om natuurlijk. Ik mag nog tot september in het paard komen. Ik hou mooi mijn studentenpasje, ook al is ie verouderd.
Er werd mij ooit een keer om mijn Windesheim pas gevraagd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:45 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Daar letten ze niet zo op. Je hoeft echt geen student van windesheim te zijn om daar binnen te komen![]()
Mij ook ooit, en een vriendin van me ook. Toen gingen ze de vragen stellen, welke studie? welk gebouw aan me vriendin. Maar haar broer zit er dus ze zei vlot de antwoorden. Et voila binnen. En ze vragen het nooit meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er werd mij ooit een keer om mijn Windesheim pas gevraagd.
En dat voor goedkoper bier wat echt slecht te pruimen is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Mij ook ooit, en een vriendin van me ook. Toen gingen ze de vragen stellen, welke studie? welk gebouw aan me vriendin. Maar haar broer zit er dus ze zei vlot de antwoorden. Et voila binnen. En ze vragen het nooit meer
was het gister nog blauwvinger dagen... was naar de kroon geweest en toen ik naar de auto liep (23:00) vond ik het gruwelijk rustigquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef BaggerUser het volgende:
de blauwevingerdagen vielen me trouwens tegen? beetje vergelijkbaar met pulledagen in hoogeveen volgens mij..
of is er s'avonds ook wat te doen net als in meppel ?
Welke film heb je gezien?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was het gister nog blauwvinger dagen... was naar de kroon geweest en toen ik naar de auto liep (23:00) vond ik het gruwelijk rustig
Ik vond het eng druk, de vorige woensdagquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Massive het volgende:
Zo'n blauwvingerdag is ook niks meer dan een omhooggevallen braderie, natuurlijk.
POTC2quote:
good luck .... welk bedrijf?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag Zwolle!Zo de kleertjes maar eens aantrekken. 14.00 u. sollicitatie
![]()
zal voor je duimenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef navvy het volgende:
Achmea, functie: beoordelen van declaraties. Hoor straks meer als het goed is.
Ik was er de dag daarvoor, dinsdag dus. Druk! Twintig minuten voor aanvang was de film uitverkocht. Wel lange zit trouwens.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef navvy het volgende:
Zo, en alweer terug, alle kleren uit, ik ga maar eens een voetenbadje nemen!
p.s. gesprek verliep wel lekker, morgen uitslag en met een beetje geluk maandag beginnen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:27 schreef navvy het volgende:
Mag je toch wel alvast succes wensen pfffffff. Doe ik 's lief en meegaand.
Zo goed ken ik je nou ook weer niet. Je lijkt mij een rustige, goede jongen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef navvy het volgende:
ja dat er achtere mijn botte kop nog iets menselijk schuilt had jij niet verwacht he.![]()
Aah ik dinsdag ook! We hadden niet gereserveerd bij de kroon.. en het was volquote:
Daar stond ik dus ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik was er de dag daarvoor, dinsdag dus. Druk! Twintig minuten voor aanvang was de film uitverkocht. Wel lange zit trouwens.![]()
betekend dat er nu weer iemand nodig is bij de TPGquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef navvy het volgende:
Goed nieuws! Ben net gebeld en mag maandag beginnen![]()
Nu nog 2 nachtjes bij de TPG en dan feestje bouwen.
5 euroquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Daar stond ik dus ook
Hoe duur was het bij de kroon?
Of is het overal 9 euro omdat hij in premiere is
bij de kroon issie gewoon een tientjequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Daar stond ik dus ook
Hoe duur was het bij de kroon?
Of is het overal 9 euro omdat hij in premiere is
038-4669390quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef Chrrris het volgende:
[..]
betekend dat er nu weer iemand nodig is bij de TPG![]()
Ik durf eigenlijk bijna niet te bellen meerquote:
10 euroquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij de kroon issie gewoon een tientje
Drie kwartier te vroeg en dan nog zulke plaatsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
5 euro![]()
We hadden alleen kutplaatsen, 3e rij, buitenste stoelen. We waren er wel vroeg, kwart over 7, zoiets.
wo was het zelfs nog vol dus dat maakt ook niet veel uit!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:26 schreef Chrrris het volgende:
[..]
10 euro
Niet op dinsdag neem ik aan..
Dat was ons doel nl ; op de dinsdag is het 5 euro
Dat dachten denk ik meer mensen
Maarja bij de Buitensoos waren kortingen niet toegestaan bij POTC2.
Oh gezellig! Sowieso het woord eten, eten is leukquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wo was het zelfs nog vol dus dat maakt ook niet veel uit!
morgen avond lekker met ex collegas eten bij de atlas!
uhuh mij ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:47 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Oh gezellig! Sowieso het woord eten, eten is leukVooral lekker eten
![]()
Maar atlas, klinkt goed![]()
Toch bellen en uitleggen. De 1e keer geven ze je het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:23 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk bijna niet te bellen meerAangezien ik eerder erachter aan heb gebeld meerdere keren. Toen ik eindelijk op een dinsdag kon komen (had steeds toetsen op de di)
was ik het katsvergeten !M'n half zus (woont in Zweden) was met haar halfbroer maandag avond aangekomen, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef navvy het volgende:
Goed nieuws! Ben net gebeld en mag maandag beginnen![]()
Nu nog 2 nachtjes bij de TPG en dan feestje bouwen.
ging wel..... was nog best wel warmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi zo! (aldus een nog steeds schoonmakende bijna studie af hebbende student!)
Hebben jullie vanacht ook zo lekker geslapen mensen?![]()
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |