abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39747069
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hij hoeft dat kind niet te erkennen hoor.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:53 schreef Angela_m het volgende:
Ik wil niet het kind laten komen om jaloezie te veroorzaken. zeker niet.
de vader zegt dat hij wel voor het kind wil zijn, maar dat het hem financieel niet gaat lukken omdat hij gaat studeren.
pi_39747071
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, hier nog zo iemand dus.
Uiteindelijk ben ik goed terecht gekomen hoor, na 32 jaar bloed, zweet en vooral tranen.
Gelukkig ben ik niet alleen
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:04:29 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39747074
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat wil je nou in hemelsnaam bereiken door het kind zo`n kutleven te geven?
Ik heb er zo eentje en die is best gelukkig. Meestal dan.
pi_39747082
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:57 schreef Suzanna het volgende:
Als je er al bang voor bent er spijt van te krijgen als je het kindje weg laat halen (je zegt zelf al dat het een kindje is!! dat is mijns inziens al meer dan genoeg bewijs dat je het niet als een 'klompje cellen' maar als een baby-in wording ziet...) is dat echt de slechtste keuze die je kunt maken. De meeste meiden/vrouwen die een abortus laten doen hebben er later erg veel spijt van... en waarom ook niet, het is namelijk een leven wat jij vernietigt omdat het jou even niet goed uitkomt... in wat voor opzicht is dat anders dan moord??!
Maar goed, hier spreekt iemand (duidelijk voor iedereen denk ik) die tegen abortus is, zeker in dit soort omstandigheden waarin het zeker niet onmogelijk is om voor een kindje te zorgen...
Omg, dat zeg je gewoon omdat je zelf al twee kleintjes hebt en dat geluk wens je natuurlijk iedereen toen, te begrijpen hoor maar de OP is één grote plak tekst met reden om geen kind te nemen.. Tuurlijk heeft ze er dan spijt van maar dat ze d'r kind kan geen beter leven schenken dan dat ze wil is waarschijnlijk heel wat minder leuk...
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:05:17 #80
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39747098
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Door alles wat ik en mijn moeder hebben meegemaakt kan ik dat zeggen.
Ik spreek uit ervaring, jij ook?
Nope, maar ben over het algemeen toch redelijk blij dat ik er ben, hoe kut dingen ook vaak genoeg gaan......
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39747101
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom ze zich schaamt, maar dat doet er niet toe.
Ik vind wél dat je erover zou moeten praten Angela. Dit soort zaken moet je niet in je eentje proberen op te lossen en opkroppen.
En idd, hoe lang ben je zwanger?
Ik kan het me wel voorstelllen in de zin dat het niet leuk is om tegen je familie toe te geven dat je vent zo bezig is. Natuurlijk heeft ZIJ niets gedaan om zich voor te schamen, maar ik kan het me wel voorstellen.

Uiteindelijk is dit zo'n persoonlijke keuze, de overweging van milagro lijkt me ook erg zinnig. Wilde je sowieso al graag een kindje (met hem)?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_39747127
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

[..]

Ja, op dit moment is het lekker makkelijk voor hem om beloftes te doen.
Hij blijkt al niet zo betrouwbaar te zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:06:34 #83
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39747133
Scorpie --> En dat kan jij bepalen, dat het kind een kutleven krijgt? Dat is echt de grootst mogelijke onzin. Wie ben jij om de toekomst te bepalen van dat kind? Als je zo'n instelling hebt kun je het beste iedereen die een baby krijgt aborteren, behalve degenen waarvan het ZEKER is dat ze het kind een goede toekomst kunnen bieden...
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:07:16 #84
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_39747154
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef teh_m0nkey het volgende:

[..]

Rot toch op kutkneus, ook met die tweede post, je leest toch dat ze niks heeft om op terug te vallen, niet bij d'r ouders terecht kan etc. Ohja, ga jij d'r helpen, zijn zat moeders die al geen hulp krijgen.

Ga jij maar ergens anders mensen indoctrineren
Alleen abortus is een optie...........

Wie indoctrineert nu wie
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:07:16 #85
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39747155
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Étoile het volgende:

[..]

Ik kan het me wel voorstelllen in de zin dat het niet leuk is om tegen je familie toe te geven dat je vent zo bezig is. Natuurlijk heeft ZIJ niets gedaan om zich voor te schamen, maar ik kan het me wel voorstellen.
Schamen niet. Maar de meeste mensen zullen d'r wel adviseren bij hem weg te gaan.
Moet je ook maar net willen horen.
pi_39747187
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:06 schreef Suzanna het volgende:
Scorpie --> En dat kan jij bepalen, dat het kind een kutleven krijgt? Dat is echt de grootst mogelijke onzin. Wie ben jij om de toekomst te bepalen van dat kind? Als je zo'n instelling hebt kun je het beste iedereen die een baby krijgt aborteren, behalve degenen waarvan het ZEKER is dat ze het kind een goede toekomst kunnen bieden...
En dan nog is niets zeker. Zo stabiel als een situatie is als iemand zwanger wordt, zo onstabiel kan het na een paar jaar ineens zijn.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:09:40 #87
81992 Githa
pi_39747216
Zelfs wanneer je zwanger bent en je wel denkt te kunnen bieden wat het nodig heeft, dan nog is dat geen garantie
Ik denk dat wanneer je er voor wil gaan je kindje een heel gelukkige en onbezorgd voor zover dat gaat leven kunt geven.

En dat silverpearl toevallig een voorbeeld is dat het niet goed ging...ik ben een voorbeeld dat het niet goed ging terwijl mijn geboorte wél gepland was en ze dachten alles goed voorbereid te hebben.
Er kan van alles gebeuren waardoor alles een andere wending krijgt, geen garantie dus.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2006 @ 11:09:40 #88
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39747217
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Schamen niet. Maar de meeste mensen zullen d'r wel adviseren bij hem weg te gaan.
Moet je ook maar net willen horen.
Vind je het gek? Een vriend die een tijd lang 2 relaties heeft gehad en daarbij ook beiden zwanger heeft gemaakt Wat voor studie zou hij gaan doen? Fysiotherapie ofzo?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39747221
quote:
Je gaat toch ook geen kapitaal in aandelen steken als de kans groot is dat de koers daarvan een tijdje daarna instort?
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:10:18 #90
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39747233
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:32 schreef Angela_m het volgende:
Tering, dit meen je serieus? Hoe kan iemand op internet in godesnaam zo'n beslissing voor je maken?
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:10:38 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39747248
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:09 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Vind je het gek? Een vriend die een tijd lang 2 relaties heeft gehad en daarbij ook beiden zwanger heeft gemaakt Wat voor studie zou hij gaan doen? Fysiotherapie ofzo?
Nee ik vind dat niet gek. Ik zeg alleen dat sommige mensen het niet willen horen. Da's iets anders.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:11:12 #92
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39747266
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik heb er zo eentje en die is best gelukkig. Meestal dan.
Inderdaad...en mijn kinderen zijn ook niet altijd gelukkig, dat kan ik niet voorkomen of wat dan ook... maar zo goed mogelijk voor je kind(eren) zorgen kan iedereen die het wil, en dat heeft niet alles met inkomen te maken.
Mijn ouders hadden weinig geld om ons extra's of nieuwe kleding te geven (zowat niets) en het eten was niet lux, maar ze konden goed voor ons zorgen en ik ben een gelukkig en blij kind geweest en heb een fijne jeugd gehad. Mijn ouders hielden van mij en hebben mij naar hun beste weten opgevoed.

Maar goe, ik ga me niet meer in deze discussie mengen... TS wilde graag hulp en ik kan haar dat niet bieden, ik hoop alleen maar dat ze de goede keuze maakt en ik denk niet dat dat gaat lukken als je af gaat op mede Fokkers...
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:12:20 #93
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39747294
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Alleen abortus is een optie...........

Wie indoctrineert nu wie
Precies.... lol ...
pi_39747298
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Tering, dit meen je serieus? Hoe kan iemand op internet in godesnaam zo'n beslissing voor je maken?
Op Fok! kan alles!
Dé oplossing voor al uw technische, psychologische, relationele en overige problemen.
pi_39747332
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Inderdaad...en mijn kinderen zijn ook niet altijd gelukkig, dat kan ik niet voorkomen of wat dan ook... maar zo goed mogelijk voor je kind(eren) zorgen kan iedereen die het wil, en dat heeft niet alles met inkomen te maken.
Mijn ouders hadden weinig geld om ons extra's of nieuwe kleding te geven (zowat niets) en het eten was niet lux, maar ze konden goed voor ons zorgen en ik ben een gelukkig en blij kind geweest en heb een fijne jeugd gehad. Mijn ouders hielden van mij en hebben mij naar hun beste weten opgevoed.

Maar goe, ik ga me niet meer in deze discussie mengen... TS wilde graag hulp en ik kan haar dat niet bieden, ik hoop alleen maar dat ze de goede keuze maakt en ik denk niet dat dat gaat lukken als je af gaat op mede Fokkers...
Jij weet dus echt niet wat het is om maar 1 ouder te hebben blijkt uit je verhaal...
Maakt voor de rest niet uit, maar het feit dat je TOTAAL niet ingaat op mijn verhaal dat je het ALLEEN doet voor je eigen gevoel, zegt mij genoeg. Zeker net moeder geworden ?

Verder kan je heus wel iets verder kijken dan de eerste levensjaren van een kind. ALs een ouder zo naief is dat hij/zji dat niet kan, dan ben je imo ouder-onwaardig. Immers, je hebt niet het beste voor met je kind, je kijkt en plant niet vooruit. Je weet nu toch al dat later je kinderen naar school moeten en moeten studeren? Daar ga je dan toch voor sparen? En denk jij dat de TS dat kan? Wat dacht je van ziektekosten e.d ? Vind je dan echt dat je je kind alles kan geven waar ze recht op heeft?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 11:17:07 ]
pi_39747344
Je moet echt nagaan of je kan leven met abortie als je daar erg over twijfelt.. moet je kijken hoe je een onafhankelijk leven kan opbouwen met je kleine en of er mensen zijn waar je op kan steunen.

Het is zeker belangrijk dat je niet afhankelijk bent van je vriend, omdat hij niet zo betrouwbaar lijkt of je wel of niet bij hem blijft.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:14:47 #97
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39747359
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Suzanna het volgende:
Het gaat dan dus ook vooral om het immateriële dat je een kind te bieden hebt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_39747381
quote:
Zullen we het maar even preventieve maatregelen noemen? Als je weet dat moeilijk gaat worden ga je toch ook geen risico's nemen, vooral als er een mensenleven op het spel staat.

Ze is er duidelijk niet klaar voor imho, TS ik wil je echt niet in de weg staan hoor, ik geef slecht mijn opinie op de situatie zoals jij die schetst.

@ Doos: Wie zegt dat ze zichzelf de komende tijd nog goed kan onderhouden zonder kamer en ouders?
pi_39747390
De TS kan hier allen zelf maar uitkomen, het moet haar beslissing zijn.
Tussen de regels door kan ik lezen dat ze heel goed weet wat het beste is maar of het beste is wat zij ook wil.
Ze kan een goede toekomst met haar "vriend"wel vergeten, die heeft bewezen dat hij onbetrouwbaar is dus als ik haar was zou ik hem dumpen.
wat betreft het kind, dat is moeilijk want daar heeft ze eigenlijk iemand voor nodig die haar steunt in haar beslissing.

Wat ze ook doet, ik wens haar sterkte.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39747492
TS zoekt gewoon wat advies, ze laat heus fok! niet voor haar beslissen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')