Marktplaats is okay, olay, olay.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef Joene het volgende:
Ja ! Iets mis met de kringloopwinkel ?
Ik denk dat ie dan ook oprektquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou wel stoer zijn als je spuitlijmpenis van die Spider-man-strings zou kunnen schieten.
Kun je lekker aan je penis door de stad heen zwaaien.
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar het klinkt okayquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het idee van een SuperStickySuperSchwanz kan jou wel bekoren dus, R?
Misschien vind je er één in Brazilië, mee al die malle indianen met hun junglemiddeltjes zou me dat niks verbazen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef Ripley het volgende:
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar het klinkt okay
Buitenlande:rs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien vind je er één in Brazilië, mee al die malle indianen met hun junglemiddeltjes zou me dat niks verbazen.
Allochtonië:rs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef Jarno het volgende:
Buitenlande:rs.
men hou ff op over grote piemels ja ! ik was zo laatst is fitnessen je weet , staat er daar zo een zwarte buitenlander te doesjen , men ! Ik heb nog steeds een complexquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Joene het volgende:
[..]
men hou ff op over grote piemels ja ! ik was zo laatst is fitnessen je weet , staat er daar zo een zwarte buitenlander te doesjen , men ! Ik heb nog steeds een complex
quote:
Volgens mij wel.. Ben het ook.quote:
Wat denk je dan moeders?quote:
Ik hoop het, want ik verveel me!quote:
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe'squote:
Ik heb het niet zo op cameltoes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe's
Top receptje voor een goeie middag dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ja , het gaat namelijk over grote piemels en borsten en cameltoe's
Wrm nie ?quote:
jij ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef n00cL30n het volgende:
Een beetje een goeie ochtend gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |