Wazigquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef RijstNatie het volgende:
op een of andere manier open jij altijd wazige topics rond de klok van 2
Ik heb een gewone dachtaak. Kan met 4 uur per dag doen en als je goed oplet post ik vrijwel nooit voor 17.00 uur.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:28 schreef RijstNatie het volgende:
ben gewoon benieuwd, maar ben jij werkloos?
of wat doe je eigenlijk precies, tong80
Ik heb niks tegen Amsterdam maar als jeroen Krabbé een scheet laat is het nieuws.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Marga De familie van Praag moet dood.
Inderdaad. Als er nou echt geen ruk gebeurd was in de wereld dan kan je wel openen met dit nieuws.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:29 schreef Caesu het volgende:
snapte ik ook niet helemaal. meer voor AT5 of kort nieuws.
begin dan met Mumbay.
Met een beetje mazzel lopen ze op straat Legionella op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:17 schreef Jarno het volgende:
Die arme, arme, arme Amsterdammers toch.
Wonen ze tóch al in een kutstad, moeten ze hun huis nog uit ook!
Ik vond de ophef over die koeltorens-des-doods gisteren vermakelijker eigenlijk. "Ja, ik sta hier live NAAST een koeltoren waarvan onduidlijk is of deze al dan niet besmet is met de salmonella-bactierie!".quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef dVTB het volgende:
Ronduit belachelijk, zoals dit nieuwsfeit tot iets heel groots wordt opgeklopt. LIVE een reporter ter plaatse, alsof er zich zojuist een tweede Bijlmerramp heeft afgespeeld.
Ik ben het met Tong80 eens. Als het ergens anders aan de orde was, werd het waarschijnlijk niet eens vermeld in het Journaal.
Legionellaquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vond de ophef over die koeltorens-des-doods gisteren vermakelijker eigenlijk. "Ja, ik sta hier live NAAST een koeltoren waarvan onduidlijk is of deze al dan niet besmet is met de salmonella-bactierie!".
Mijn god zeg..
Ja, maar dat is niet in A'dam he. Dus dan kun je gewoon doodgaan aan de salmonella.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier staat op het dak ook een Killing-Toren trouwens.
Zo even diep snuiven, ben wel toe aan een lange vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |