Wazigquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef RijstNatie het volgende:
op een of andere manier open jij altijd wazige topics rond de klok van 2
Ik heb een gewone dachtaak. Kan met 4 uur per dag doen en als je goed oplet post ik vrijwel nooit voor 17.00 uur.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:28 schreef RijstNatie het volgende:
ben gewoon benieuwd, maar ben jij werkloos?
of wat doe je eigenlijk precies, tong80
Ik heb niks tegen Amsterdam maar als jeroen Krabbé een scheet laat is het nieuws.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Marga De familie van Praag moet dood.
Inderdaad. Als er nou echt geen ruk gebeurd was in de wereld dan kan je wel openen met dit nieuws.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:29 schreef Caesu het volgende:
snapte ik ook niet helemaal. meer voor AT5 of kort nieuws.
begin dan met Mumbay.
Met een beetje mazzel lopen ze op straat Legionella op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:17 schreef Jarno het volgende:
Die arme, arme, arme Amsterdammers toch.
Wonen ze tóch al in een kutstad, moeten ze hun huis nog uit ook!
Ik vond de ophef over die koeltorens-des-doods gisteren vermakelijker eigenlijk. "Ja, ik sta hier live NAAST een koeltoren waarvan onduidlijk is of deze al dan niet besmet is met de salmonella-bactierie!".quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef dVTB het volgende:
Ronduit belachelijk, zoals dit nieuwsfeit tot iets heel groots wordt opgeklopt. LIVE een reporter ter plaatse, alsof er zich zojuist een tweede Bijlmerramp heeft afgespeeld.
Ik ben het met Tong80 eens. Als het ergens anders aan de orde was, werd het waarschijnlijk niet eens vermeld in het Journaal.
Legionellaquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vond de ophef over die koeltorens-des-doods gisteren vermakelijker eigenlijk. "Ja, ik sta hier live NAAST een koeltoren waarvan onduidlijk is of deze al dan niet besmet is met de salmonella-bactierie!".
Mijn god zeg..
Ja, maar dat is niet in A'dam he. Dus dan kun je gewoon doodgaan aan de salmonella.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier staat op het dak ook een Killing-Toren trouwens.
Zo even diep snuiven, ben wel toe aan een lange vakantie.
Jezus, hebben ze dat ook nog gedaan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vond de ophef over die koeltorens-des-doods gisteren vermakelijker eigenlijk. "Ja, ik sta hier live NAAST een koeltoren waarvan onduidlijk is of deze al dan niet besmet is met de salmonella-bactierie!".
Mijn god zeg..
Dat is dan toch juist positief ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:17 schreef Jarno het volgende:
Die arme, arme, arme Amsterdammers toch.
Wonen ze tóch al in een kutstad, moeten ze hun huis nog uit ook!
De live-verslaggeving van Desert Storm vanuit Baghdad was er niks bij hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jezus, hebben ze dat ook nog gedaan?![]()
Als het nu nog een afgebroken balkon van een flat in Maastricht wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef Kadesh het volgende:
Ja 190 doden in de metro in India en de NOS opend met een gare parkeergarage.![]()
Ik had eigenlijk vanochtend nog wel een verslag van Bos&Lommer afgelopen nacht willen zien met nachtkijkersquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
De live-verslaggeving van Desert Storm vanuit Baghdad was er niks bij hoor.
Ik ook. Maar dat was volgens mij toch een stuk minder massaal dan dit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef -IksRee- het volgende:
Ik kan me anders nog een TV-item over iets dergelijks met balkonnetjes in Maastricht herinneren hoor.
Dat heb je vaker met nieuws dat al wat langer geleden is (wat noem je trouwens massaal ?, het nieuws van Maastricht was meerdere dagen te zien en zelfs nog op de Belgische en Duitse TV (Kort weliswaar maar evengoed ...maak me sterk als dit in Amsterdam ook in het buitenland op TV was )quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was volgens mij toch een stuk minder massaal dan dit.
ik neem aan dat je iets onbenulligs bedoeld ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach ja, het is bekend dat de NOS en RTL zelden beginnen met nieuws buiten de Randstad...
- Ze hebben het weer voor Limburg trouwens ook vaak fout...
Toen er actievoerders zaten in de bossen van Schinveld was dat het 2de onderwerp als ik me niet vergis... het eerste was toen iets benulligs.
inderdaad onbenulligquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:31 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
ik neem aan dat je iets onbenulligs bedoeld ?
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat je onbenullig noemt![]()
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef RijstNatie het volgende:
op een of andere manier open jij altijd wazige topics rond de klok van 2
Idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wazig
Ik ben zelden zo duidelijk geweest.
Mensen op straat worden door Marga van Praag geïnterviewd.
Ooit iemand met een zachte gé horen antwoorden ?
Ja, en niet zonder reden. Toen vorig jaar Monaco aan de Maas werd gehouden (toch geen lullig evenement) was dat een item van 3 tellen in het 8 uur journaal. Als er in Amsterdam een junk een scheet laat is dat het hoofditem, komt er een studiogast en een special in Netwerk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef dborhem het volgende:
'he get,weer amsterdam'
hier gaat het over neem ik aan ?quote:Nieuw onderzoek Bos en Lommerplein
Eigenaar Fortis gaat gezamenlijk met de projectontwikkelaar en de aannemer onderzoeken op welke plekken in de ondergrondse parkeergarage van het Bos en Lommerplein verkeerde constructies zijn gebruikt. Gisteren werd bekend dat bij de bouw op verscheidene plekken van de tekeningen is afgeweken.
190 mensen moesten hun huis uit. Ook de bibliotheek en het stadsdeelkantoor op het Amsterdamse plein zijn gesloten.
Op 1 februari ontstond er een scheurtje in het dak van de parkeergarage. Toen werd nog gezegd dat alles veilig was. Het is nog onduidelijk wanneer bewoners en winkeliers weer kunnen terugkeren
Afsplitsen dan maar?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef pekel het volgende:
Drenthe is leuk genoeg We hebben dat hele Nederland niet eens nodig.
Dit is niet dat complex boven de A10 hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef dborhem het volgende:
Het komt waarschijnlijk omdat er niet zoveel plekken zijn waar gebouwd word BOVEN een snelweg,dus die flats kunnen op de snelweg knallen.
Ik bedoel ook als een of meerdere flats naar beneden komt en naar links valt ligt WEL alles op de snelweg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:08 schreef Againzender het volgende:
Dit is niet dat complex boven de A10 hoor.
Yeah right.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef moussie het volgende:
uhm .. ik heb het verder niet gezien .. ik pluk dit van de site van de NOS
[..]
hier gaat het over neem ik aan ?
en nou sorry hoor, maar dat vind ik toch zeker wel belangrijk nieuws, een parkeergarage die op instorten staat omdat een of ander gek zich niet aan de bouwtekening heeft gehouden .. zeker na de doden die er afgelopen winter zijn gevallen door instortende daken ..
of begrijp ik het goed, zonder bloed heeft het geen nieuwswaarde ?
Ik vind ook dat er wat veel aandacht aan wordt besteed aan die parkeergarage in Amsterdam. Onderstaande incidenten hier in Groningen haalde het landelijke nieuws toch ook niet..quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef Kadesh het volgende:
Ja 190 doden in de metro in India en de NOS opend met een gare parkeergarage.![]()
Klopt maar het is natuurlijk WEL in Groningenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:16 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er wat veel aandacht aan wordt besteed aan die parkeergarage in Amsterdam. Onderstaande incidenten hier in Groningen haalde het landelijke nieuws toch ook niet..
Plafond van speelhal in Stad ingestort (4 juli)
Gevelplaat valt van C&A-pand in Groningen (1 juli)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |