WTFquote:
Ik ken het.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het triest als ik zeg dat deze al bijna de hele avond op repeat staat?
Nou nee, alleen geen versie van Windows meer die werktquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:35 schreef Dizer het volgende:
WAAAT? PC STUK?
Ik ga niet weer poseren hoor...
Hoewel... het was wel leuk
quote:
Is toch juist grappigquote:
quote:
Streng!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Foto's weggëdit.
Odysseuzzz, volgende keer vraag je om toestemming om zo iets te doen.
Mijne ook al weggeëditquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Foto's weggëdit.
Alhoewel... zou er voor de fotofuck topics in ONZ ook toestemming zijn gevraagd?quote:
Thxquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijne ook al weggeëdit
Was je vergeten
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Foto's weggëdit.
Ik snapte behaarde armen icm. vrouwelijk gezicht nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Re het volgende:
[..]
Mja, hij was best onflatteusmaar ook wel grappig
Ja, dat is prima dan vraag ik volgende keer wel toestemming aan iedereen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:41 schreef Dizer het volgende:
Foto's weggëdit.
Dat welquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef Re het volgende:
[..]
Mja, hij was best onflatteusmaar ook wel grappig
MB en Ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dan vraag ik volgende keer wel toestemming aan iedereen?Of alleen aan jou?
![]()
Aan alle (emotioneel) betrokkenen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dan vraag ik volgende keer wel toestemming aan iedereen?Of alleen aan jou?
![]()
De mensen op de foto natuurlijk en de fotograaf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
hoiquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:46 schreef Dizer het volgende:
over de TT. Die discussie is al eeuwen gaande over het mergen en zo van bepaalde fora's.
Dude, hij zei het tegen Dizer, waarom kijk je überhaupt? Ooit gehoord van privacyquote:
Jij niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hij zei het tegen Dizer, waarom kijk je überhaupt? Ooit gehoord van privacy?
Doe eens niet zo moeilijk, het was een grappige fotofuck!quote:
Wat dacht je van dinsdagquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga slapen.![]()
Tot zondag ofzo!Of was het nou zaterdag?
![]()
!
Mwah..het gaat niet om mij, maar om MB. Je ziet haar gezicht... Dus als zij het niet wil, moet het wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk, het was een grappige fotofuck!
Alsof jouw goddelijke lichaam niet uit duizenden te herkennen isquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah..het gaat niet om mij, maar om MB. Je ziet haar gezicht... Dus als zij het niet wil, moet het weg
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof jouw goddelijke lichaam niet uit duizenden te herkennen is!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook slapen. Dromen over Dizer
En MB
Stalkerquote:
dromen over MBquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook slapen. Dromen over Dizer
En MB
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stalker.
Reageer eens niet zo snel![]()
!
Uhm, nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:01 schreef Re het volgende:
Ik vind de foto raar
Maar je herkent iid Dizers goddelijke lichaamen mijn goddelijke gezicht
Dus laat maar staan
MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |