Dude, hij zei het tegen Dizer, waarom kijk je überhaupt? Ooit gehoord van privacyquote:
Jij niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hij zei het tegen Dizer, waarom kijk je überhaupt? Ooit gehoord van privacy?
Doe eens niet zo moeilijk, het was een grappige fotofuck!quote:
Wat dacht je van dinsdagquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga slapen.![]()
Tot zondag ofzo!Of was het nou zaterdag?
![]()
!
Mwah..het gaat niet om mij, maar om MB. Je ziet haar gezicht... Dus als zij het niet wil, moet het wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk, het was een grappige fotofuck!
Alsof jouw goddelijke lichaam niet uit duizenden te herkennen isquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah..het gaat niet om mij, maar om MB. Je ziet haar gezicht... Dus als zij het niet wil, moet het weg
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof jouw goddelijke lichaam niet uit duizenden te herkennen is!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook slapen. Dromen over Dizer
En MB
Stalkerquote:
dromen over MBquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook slapen. Dromen over Dizer
En MB
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stalker.
Reageer eens niet zo snel![]()
!
Uhm, nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:01 schreef Re het volgende:
Ik vind de foto raar
Maar je herkent iid Dizers goddelijke lichaamen mijn goddelijke gezicht
Dus laat maar staan
MB
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:01 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Ik snap de grap niet
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Begin maar eerst met jezelf te bannen![]()
quote:
Ja, van Re en Dizzle mag het, en van Re weer niet, damn, make up your mind bitchquote:
Ik heb 'm alweer wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat je hem mog houden als je homepage. NIET zomaar posten :'')
Als homepage ja... niet als plaatje.. en allemaal van MB dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, van Re en Dizzle mag het, en van Re weer niet, damn, make up your mind bitch.
Jij ging toch slapenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij was het de bedoeling dat je hem mog houden als je homepage. NIET zomaar posten
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:10 schreef Re het volgende:
[..]
Als homepage ja... niet als plaatje.. en allemaal van MB dus
Ik heb het toch aangepast zei ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:10 schreef Re het volgende:
[..]
Als homepage ja... niet als plaatje.. en allemaal van MB dus
Ga. Dood.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:10 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen?
Neem een voorbeeld aan Zhenar, die ging tenminste toen hij zei dat hij ging!
Whehehequote:Op woensdag 12 juli 2006 02:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nha, ik ben al niet meer in de war.Jullie zijn in de war.
![]()
MB natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met wie heb ik aan het knuffelen? RE of MB?
Als dat mogelijk is, graag. Ik ben hier niet van gediend.quote:
negeer mijn bericht maarquote:
Gaan wij trouwen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het toch aangepast zei ik.
Hoe moet dat nou later gaan als we getrouwd zijn, dan kunnen we ook niet om elk wissewasje ruzie hebben hoor.
Kut, dat mocht je nog niet weten.quote:
mag ik de fotoreportage dan doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, dat mocht je nog niet weten..
Ik heb witte, en blauwequote:Op woensdag 12 juli 2006 02:20 schreef Re het volgende:
We hebben zelfs oranje handdoeken!
En groene...
Breuls zou ze zondag maandag dinsdag weghalen. Dus heb een beetje geduld jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:20 schreef Dizer het volgende:
Oranje tag, is zoooooooooooooo afgelopen zondag
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:20 schreef Dizer het volgende:
Oranje tag, is zoooooooooooooo afgelopen zondag
Aanstellerquote:
02. En die voorwaarden zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:21 schreef Re het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil jij je foto's nog?????![]()
We kunnen ook die 'ene' posten hoor! [homo.gif]
Uuhm... nee?quote:
Gelukkig hebben we altijd de homepage-optie nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
02. En die voorwaarden zijn?
Bij het plaatsen van foto's van anderen, essentieel dat er expliciet toestemming is gegeven door degene van wie je de foto post. Let dus goed op wanneer je een foto van een medeFOK!ker plaatst. Mocht er toch twijfel bestaan over een plaatje, dan is de beslissing van de moderators final.
![]()
quote:
Rood wit blauwquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... nee?. Wel licht groene. Maar hoezo rood?
![]()
Dat geldt niet in FOT, maar de post van RonaldV die ik hiervoor wou aanhalen is wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 02:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
02. En die voorwaarden zijn?
Bij het plaatsen van foto's van anderen, essentieel dat er expliciet toestemming is gegeven door degene van wie je de foto post. Let dus goed op wanneer je een foto van een medeFOK!ker plaatst. Mocht er toch twijfel bestaan over een plaatje, dan is de beslissing van de moderators final.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |