Aaargh, hmm, en alstie stijf is.... hoop ik niet door mijquote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06301/naaktstrand.jpg]afbeelding][/url]
Zou ie stijf zijn![]()
Je kunt wel zien waar hij van afstamt.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef longinus het volgende:
Zou ie stijf zijn![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Je kunt wel zien waar hij van afstamt.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef longinus het volgende:
Zou ie stijf zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:02 schreef jpg97 het volgende:
Die kick
Die kloon
Dat slotjeIk heb zo het gevoel dat jij er niet ver naast zult zitten met je voorspelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je moet je hond ook niet meenemken naar het strand
Als je een kloon bent:quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:28 schreef djele het volgende:
hoi laatst lag ik op het naakt strand en ik ging inj het water later ging ik er weer uit toen was die van mij stijf en er zat een lekker wijf op het strand. dus zij keek de hele tijd naar me 1 uur later zag ik haar beter ik kende haar en toen heb ik haar verkeering gevraacht. ik wouw het al vragen maar ik wist het juiste momend niet te kiezen dus toen heb ik het maar gedaan. ik heb haar gekust en verden ging zij aan mijn penis lopen rukken. het is nog steeds aan
what da fackquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Ook op het naaktstrant kun je in de schaduw zitten.
En anders zie je ook een stokje uit zn reet hangen..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:05 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Een beetje: "Zoek-de-erectie-plaatje"
Wat ben jij een achterlijke debielquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:28 schreef djele het volgende:
hoi laatst lag ik op het naakt strand en ik ging inj het water later ging ik er weer uit toen was die van mij stijf en er zat een lekker wijf op het strand. dus zij keek de hele tijd naar me 1 uur later zag ik haar beter ik kende haar en toen heb ik haar verkeering gevraacht. ik wouw het al vragen maar ik wist het juiste momend niet te kiezen dus toen heb ik het maar gedaan. ik heb haar gekust en verden ging zij aan mijn penis lopen rukken. het is nog steeds aan
laatst...met dit weer ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:28 schreef djele het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |