ja hallo, ik wou die woordgrap gaan maken, maar ik was bang dat jullie me dan weer gingen aanvallenquote:
En rubberducky (voorgrond)quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef fotoloog het volgende:
Ik zie Xila en Sharkie.....
Volgens mij was het een FOK!eiland aanhanger... toch? Misschien met dat forum verdwenen?quote:
Leuk he? ouwe plaatjes...zooo jammer dat marc die groepsfoto nooit heeft doorgezonden....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En rubberducky (voorgrond)
En Dagobert naar ik meen (in de rode broek links).
Tussen mij en Shark zie je Sjeffie
En tussen RD en Dagobert zie je Bowiefan.
Oude meetfoto's zijn leuk jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk he? ouwe plaatjes...zooo jammer dat marc die groepsfoto nooit heeft doorgezonden....
Wat zij zegt ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:44 schreef -Marjo- het volgende:
Wat hij zegt....
quote:
Waarom mag IK daar niet inquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
http://forum.fok.nl/forum/90
hier staat het al lang.
waarom mogen we het wel lezen maar niet zeggen?
kan ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:28 schreef oYo het volgende:
Ja wat dacht je?
Maar staat in http://forum.fok.nl/forum/44 hoor.
Geloof je dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:28 schreef oYo het volgende:
Ja wat dacht je?
Maar staat in http://forum.fok.nl/forum/44 hoor.
da´s beter jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof je dat?
Kijk eens dáár >> http://forum.fok.nl/forum/17
maar het staat wel in die ander..quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof je dat?
Kijk eens dáár >> http://forum.fok.nl/forum/17
Ja, maar we houden ze voor het lapje daar (quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar het staat wel in die ander..
eigenlijk staat het allang hier Het Keldertjequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar we houden ze voor het lapje daar ()
Does niet zo stohom![]()
SNietusquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
eigenlijk staat het allang hier Het Keldertje
de die hard fokker zit allang op de pot, met de laptop erbijquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef RonaldV het volgende:
Voor degenen bij wie de spanning bijna te hoog op loopt: Je kunt nog rustig even naar het toilet, hoor!
pfff. de laptop staat op DPZ hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de die hard fokker zit allang op de pot, met de laptop erbij
Phoe... irc. dat moet ik misschien ooit ook nog weer eens ergens opduikenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef PKfotografie het volgende:
hey op #fot is er wel al een nieuwe mod die het kanaal in de gaten houd.
dacht dat irc altijd achter liep
sssssst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef PKfotografie het volgende:
hey op #fot is er wel al een nieuwe mod die het kanaal in de gaten houd.
dacht dat irc altijd achter liep
nee, dat nog niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef stil het volgende:
[..]
algemeen bekend, dus niet alleen achter ?
Geen idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik tot de volgende modwissel afwezig zal zijn?
Heb je een Jomanda gevoel dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn kansen stijgen zie ik welquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen idee.
Je vermoedt dat het iemand is waarmee jij niet normaal in één topic kunt posten?
tja zal mijn mail dan maar eens aanslingerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De gene die mod wordt weet het nu allang.
Dat zou kunnen kloppenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De gene die mod wordt weet het nu allang.
Welnee man.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je er eenmaal bij zit ben je er dol opquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat dat crewforum, daar worden allemaal interessante dingen besproken.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er eenmaal bij zit ben je er dol op
je mist nooit meer een rel![]()
klopt, maar jullie zijn wel bijna altijd erg laat aanwezig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er eenmaal bij zit ben je er dol op
je mist nooit meer een rel![]()
Als je van ranzige plaatjes houd dan zijn de notes ook handigquote:
Daarom stromen er halverwege altijd veel blauwe binnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
klopt, maar jullie zijn wel bijna altijd erg laat aanwezig.
als je de rel start zit je er lekker midden in he.
![]()
Hij is niet overal transparantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |