abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40164192
ik denk als ook maar één van de twee personen in de relatie verandert na de breuk, dan zou het kunnen. zoals zoveel al voor mij zeiden, het is niet voor niets je ex. maar als je bijvoorbeeld (zoals ik), nog nooit echt zelfstandig geweest bent geweest, en nu na de breuk opeens in die situatie komt, dan kan je op zo'n manier veranderen dat een nieuwe kans zou kunnen werken. maar als geen van tweeën op een of andere manier verandert, dan werkt het gewoon niet.
pi_40165003
klopt wel wat je zegt maar de situatie die bij haar speelt heb ik haar ook doorheen gesleept en gesteund, hierdoor hebben we gewoon ook een goede vriendschap opgebouwd. ik ga de situatie hier niet op een forum zetten maar we konden niet zomaar ff afscheid nemen, daardoor is het een langslepend iets geworden, nu is de knop om en nee ik hoop niet dat ze belt, ik hoop dat ze boel op een rij krijgt en dat ze eens rust krijgt.

daarom bel ik haar niet en wacht ik gewoon tot ze mij belt, ik spreek niet over de moeilijke dingen behalve als zij daarover wil praten. ik zit niet thuis te janken en bidden dat ze belt, ze is gewoon een vriendin waarvoor ik open sta dat het misschien weer wat wordt, dat heb ik nu bij haar aangegeven en verder zien we het wel. ik heb dit juist aangegeven omdat ik merk dat mijn gevoel weer meer wordt voor haar, nou simpel dus verbreken we nu contact en gaan we verder met ons eigen leven. misschien belt ze misschien niet, maar ik zit echt niet als een hond achter haar reet aan!
pi_40165396
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef xcept het volgende:
daarom bel ik haar niet en wacht ik gewoon tot ze mij belt, ik spreek niet over de moeilijke dingen behalve als zij daarover wil praten. ik zit niet thuis te janken en bidden dat ze belt, ze is gewoon een vriendin waarvoor ik open sta dat het misschien weer wat wordt, dat heb ik nu bij haar aangegeven en verder zien we het wel. ik heb dit juist aangegeven omdat ik merk dat mijn gevoel weer meer wordt voor haar, nou simpel dus verbreken we nu contact en gaan we verder met ons eigen leven. misschien belt ze misschien niet, maar ik zit echt niet als een hond achter haar reet aan!
zolang je inderdaad je leven er niet op gaat inrichten dat jullie weer samenkomen, dan heeft het misschien nog een kans. zoals je zelf zegt, ga gewoon verder met je leven, en wie weet wat er gebeurt. maar mochten jullie ervoor kiezen om elkaar een tweede kans te geven, bedenk dan wel goed waarom het de vorige keer is foutgelopen, en vraag je eerlijk af of dat deze keer weer zou kunnen gebeuren. ik denk dat jullie er geen van beide baat bij hebben als je hier weer tijd in gaat steken, als één van jullie twijfels heeft.
pi_40166337
nee zeker niet. probleem is vaak dat je de vervelende dingen vergeet en het mooier maakt dan dat het was.

wat ik wel weet is dat ik in het begin ontzettend veel geleuter had, toen dat achter de rug was begon het bij haar. we zijn op zich prima met elkaar alleen door alle omstandigheden werden de kleinste dingen in de relatie te veel.

ach ja we zien wel, ik ben niet echt een jager dus het maakt me ook allemaal niet uit dat er nog niemand na haar is geweest. ik zie het wel, heb net een huis gekocht en ben lekker druk met verbouwen, volgende week naar de sneekweek lekker feesten daar dus ik leef er niet minder om, absoluut niet!
pi_40166933
quote:
op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:

ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug
potentiele stalker?
pi_40169808
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 10:37 schreef sunshine2006 het volgende:
alles is mogelijk, zolang je er maar vertrouwen in hebt en zeker weet dat er nog genoeg zit bij diegene. bijvoorbeeld als je ex dermate beinvloed was door zn vrienden en daarom zo gebrainwashed is...
geloof bovenstaande ook wel hoor!!! beinvloeding kan zich ook weer omkeren als je je goede kant laat zien...
Always look on the bright side of life :-)
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:52:13 #107
143364 Dont_Panic
Give me my wings!
pi_40193146
quote:
op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef xcept het volgende:
nee zeker niet. probleem is vaak dat je de vervelende dingen vergeet en het mooier maakt dan dat het was.

wat ik wel weet is dat ik in het begin ontzettend veel geleuter had, toen dat achter de rug was begon het bij haar. we zijn op zich prima met elkaar alleen door alle omstandigheden werden de kleinste dingen in de relatie te veel.

ach ja we zien wel, ik ben niet echt een jager dus het maakt me ook allemaal niet uit dat er nog niemand na haar is geweest. ik zie het wel, heb net een huis gekocht en ben lekker druk met verbouwen, volgende week naar de sneekweek lekker feesten daar dus ik leef er niet minder om, absoluut niet!
je situatie komt me op sommige delen ongelooflijk bekend voor!
ook de kleine dingetjes die dan snel te veel worden en hoe je situatie nu is, ik herken het bijna helemaal.

dat je dan ook nog naar de sneekweek komt is helemaal toppie !
*If I could find a cure for your disease, I'd keep it to myself and oversleep.*
pi_40222188
hangt er ook vanaf waarom 't is uitgegaan.
als je mekaar niet meer moet, of als je jong bent, mekaar leuk vind, maar toch stopt omdat je verder wil kijken of op dat moment niet toe bent aan een relatie zit een hoop verschil...
pi_40228788
quote:
op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef 2walletjes het volgende:
als je mekaar niet meer moet, of als je jong bent, mekaar leuk vind, maar toch stopt omdat je verder wil kijken of op dat moment niet toe bent aan een relatie zit een hoop verschil...
ben ik het dus ook helemaal mee eens!!!
pi_40238671
quote:
op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef 2walletjes het volgende:
ik vind het dus allebei niks.

in het eerste geval, slechte combi. dan weet je dat, klaar.

maar als je twijfelt, "is dit het wel", eerst nog verder moet kijken wat er te koop is alvorens te weten dat je het beste hebt... nee. dan zit het gevoel klaarblijkelijk niet bepaald diep. kun je wat mij betreft nog veel harder opdonderen.
pi_40240276
kwam laatst sinds ongeveer een half jaar een ex van me tegen op het strand (was toen ongeveer een jaar uit). op zich merkte ik dat ik wel weer 'into' haar was, dus wij afspreken . nou ja, ik merkte toen dat ik haar toch niet opnieuw leuk begon te vinden. dat vertelde ik haar, maar zei er wel bij dat ik wel voor andere dingen in was . vond zij ook geen probleem, en was ook wel in voor dat hele 'sex-met-je-ex'-gedoe, wat resulteerde in een avondje... 'andere dingen' doen.

afijn, om het verhaal kort te maken: gisteravond belt ze me twee keer achter elkaar op (neem niet op), gevolgd door een smsje of we morgenavond wat gaan drinken. dan denk ik 'ik had toch duidelijk gezegd dat ik niets serieus met je wilde? '. dat sms ik haar dan ook (in iets aardigere bewoordingen ) en krijg vervolgens een smsje 'pardon? arrogante zak! ik wilde gewoon wat gaan drinken, net zoals ik met vriendinnen doe!'.

ja, tering he, los van het feit dat haar bel- en smsacties van gisteravond aardig overkwamen als iets anders dan puur 'vriendschappelijk', is ook iets samen gaan drinken out of the question (ik heb tenslotte duidelijk gezegd dat ik niets serieus meer met haar wil), of het nou vriendschappelijk is of niet. dat moet onderhand toch ook voor haar wel duidelijk zijn?

nu kan het door deze ex komen, maar voor mij geldt nu alleen 'ex = gezeik'. jammer, maar helaas.
pi_40240851
dat is generalisatie!!! elke situatie moet je anders bekijken joh!!!
pi_40240926
quote:
op donderdag 27 juli 2006 16:00 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is generalisatie!!! elke situatie moet je anders bekijken joh!!!
ik weet dat je gelijk hebt, maar ik heb even geen andere referentiemateriaal . mijn andere exen spreek ik over het algemeen niet meer.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:14:52 #114
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40241425
quote:
op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef roeni3 het volgende:
kwam laatst sinds ongeveer een half jaar een ex van me tegen op het strand (was toen ongeveer een jaar uit). op zich merkte ik dat ik wel weer 'into' haar was, dus wij afspreken . nou ja, ik merkte toen dat ik haar toch niet opnieuw leuk begon te vinden. dat vertelde ik haar, maar zei er wel bij dat ik wel voor andere dingen in was . vond zij ook geen probleem, en was ook wel in voor dat hele 'sex-met-je-ex'-gedoe, wat resulteerde in een avondje... 'andere dingen' doen.

afijn, om het verhaal kort te maken: gisteravond belt ze me twee keer achter elkaar op (neem niet op), gevolgd door een smsje of we morgenavond wat gaan drinken. dan denk ik 'ik had toch duidelijk gezegd dat ik niets serieus met je wilde? '. dat sms ik haar dan ook (in iets aardigere bewoordingen ) en krijg vervolgens een smsje 'pardon? arrogante zak! ik wilde gewoon wat gaan drinken, net zoals ik met vriendinnen doe!'.

ja, tering he, los van het feit dat haar bel- en smsacties van gisteravond aardig overkwamen als iets anders dan puur 'vriendschappelijk', is ook iets samen gaan drinken out of the question (ik heb tenslotte duidelijk gezegd dat ik niets serieus meer met haar wil), of het nou vriendschappelijk is of niet. dat moet onderhand toch ook voor haar wel duidelijk zijn?

nu kan het door deze ex komen, maar voor mij geldt nu alleen 'ex = gezeik'. jammer, maar helaas.
seks met je ex is klaar in elk geval
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40241801
quote:
op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef avotar het volgende:

[..]

seks met je ex is klaar in elk geval
dat sowieso.
pi_40277832
de discussies hier zijn uiteenlopen. ik onderscheid twee gevallen..
1. het is uit terwijl beide personen "zichzelf" zijn en volledig bij verstand.
is het dan foutgelopen, zal het terug foutlopen. het kan door een situatie, ruzie of beïnvloeding fout gaan, maar hoe je in een relatie er mee omgaat is ook een deel van samenzijn natuurlijk, de manier waarop iemand reageert is een deel van het karakter en zal terugkomen.. je kan wel zeggen de volgende keer let ik erop, maar dan uit het zich op een andere manier.. de aard van het beesje verander je niet zomaar..

2. het is uit door zware problemen waarbij 1 vd 2 zichzelf niet echt is.. (depressies ed.)
in dit geval ligt het volgens mij helemaal anders.. je hebt bv een kind verloren, een zware ziekte overwonnen, je werk verloren.. dit kunnen oorzaken zijn dat je reageert op een manier die je anders niet zou doen.. bij kleine problemen ligt dit in de aard van je karakter, bij grote kan het wel zijn dat je echt even veranderd.. als je dan in een "impulsieve" bui het uitmaakt, geloof je zelf ook op die moment echt dat dat het beste is.. terwijl je eigelijk niet echt over je volle verstand beschikt.. als je dan terug met voetjes op de grond komt wordt soms het een en ander wel duidelijk.. in dit geval kan (weeral naar mijn persoonlijke mening) de liefde wel overwinnen en zelfs de relatie achteraf sterker staan.. natuurlijk is de vraag.. welke oorzaak is "zwaar" genoeg, om een foute beslissing zoals het uitmaken en terug goed maken , om als geldige reden te worden aanschouwd.. ik denk bv je grootmoeder verliezen is iets natuurlijks en dat moet je samen overwinnen.. hangt ook weer af hoelang je reeds samen bent en elkaar kent zoals je écht bent..)

in het eerste geval zou ik niet blijven hopen.. neem je "rouwperiode", leer uit je fouten en ga verder met je leven.. en als het dan toch komt, komt het wel.. ben dan wel heel voorzichtig..

in het tweede geval is blijven hopen zeker niet slecht.. echte liefde kan dit overwinnen.. als het geloof in je partner zo groot is dat je weet dat hij of zei "buiten wil" heeft gereageerd en mss met een psycholoog is gaan praten kan het zeker terug goed komen of zelfs de relatie sterker staan..
probeer dan wel niet teveel over die periode door te drammen.. en maak geen verwijten ..

ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten..
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:47:11 #117
67730 Xenas
Dat is SANEX andersom
pi_40294468
wat mij betreft geldt een milde versie van nr 2. ikzelf wist het op het moment niet meer (school, werk, verhuizen etc). hierdoor was ik vaak sagarijnig en had nergens zin in. toen is het uiteindelijk uit gegaan omdat ik dacht dat dat misschien de oplossing zou zijn.

na een aantal maanden weer wat afgesproken met mn ex, gewoon een keer wat drinken. dit hebben we nog een paar keer gedaan en van het een kwam het ander nu zijn we weer terug bij elkaar en gelukkiger dan ooit!
oi?
pi_40294675
quote:
op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef haviksvrouwe het volgende:
ik heb twee keer opnieuw een relatie gehad met mijn ex, ben zelfs met hem getrouwd.
nodeloos toe te voegen dat ik ook weer van hem gescheiden ben.
ik vind je een lekker ding
pi_40294968
quote:
op zaterdag 29 juli 2006 11:58 schreef peterfdevries het volgende:

[..]

ik vind je een lekker ding
trouw met der.

pi_40297620
quote:
op zaterdag 29 juli 2006 12:14 schreef roeni3 het volgende:

[..]

trouw met der.

ik trouw niet op een eerste date!
pi_40301067
ik heb inmiddels voor de 4e keer met mijn ex (nu dus weer vriendin). in totaal heeft onze relatie nu een jaar geduurd. het is een paar keer kort uit geweest, maar toch is de aantrekkingskracht veel te groot. bij ons is het vooral de lusten maar niet de lasten, terwilj die er ook weldegelijk bij horen. ik twijfel sterk of ik door moet gaan. want ik wil niet mijn tijd vergooien (ben 24).

ik lees hier dat het bijna niet realistisch is om te denken dat het ooit helemaal goed komt.
pi_40301212
quote:
op zaterdag 29 juli 2006 17:10 schreef dikkehoi het volgende:
ik heb inmiddels voor de 4e keer met mijn ex (nu dus weer vriendin). in totaal heeft onze relatie nu een jaar geduurd. het is een paar keer kort uit geweest, maar toch is de aantrekkingskracht veel te groot. bij ons is het vooral de lusten maar niet de lasten, terwilj die er ook weldegelijk bij horen. ik twijfel sterk of ik door moet gaan. want ik wil niet mijn tijd vergooien (ben 24).

ik lees hier dat het bijna niet realistisch is om te denken dat het ooit helemaal goed komt.
eigenlijk kan je je vriendin dan geen ex noemen, maar zit je gewoon in een knipperlichtrelatie.
pi_40301461
quote:
op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef roeni3 het volgende:

[..]

eigenlijk kan je je vriendin dan geen ex noemen, maar zit je gewoon in een knipperlichtrelatie.
oke hoe je t noemen wilt.. ik heb t idee dat wanneer dat eenmaal zo is, er maar iets hoeft te gebeuren en het is weer uit. kan iemand deze mening met mij delen?
pi_40302421
quote:
op zaterdag 29 juli 2006 17:28 schreef dikkehoi het volgende:

[..]

oke hoe je t noemen wilt.. ik heb t idee dat wanneer dat eenmaal zo is, er maar iets hoeft te gebeuren en het is weer uit. kan iemand deze mening met mij delen?
ik deel die mening, maar bovendien lijkt me dat sowieso wel duidelijk als je vier keer in een jaar uit elkaar gaat. ik vind het knap dat je na die vier keer nog steeds het vertrouwen hebt dat alles wel goed zal komen.
pi_40309403
nou ik vind 4x in 1jaar wel veel.
en ik denk dat je beter elkaar even moeten loslaten,en kijken of je na die tijd nog steeds zoveel gevoelens voor elkaar hebt.
maar het kan wel bij mij was het 2x uitgegaan in een jaar(in 1ejaar)we hebben 8jaar relatie gehad zelfs getrouwd geweest maar nu zijn we alweer uit elkaar door domme reden.
dus ik zal zeggen gewoon weer proberen wel even elkaar loslaten.
pi_40315854
ik zou het niet doen puur om het feit dat ik al eens eerder bij haar ben terug gegaan en ze me op precies dezelfde manier als de vorige keer weer flikt om de relatie te verneuken en me weer pijn te doen.
life is like a present you never know what is in it
  zondag 30 juli 2006 @ 13:22:40 #127
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_40320524
mijn zusjes ex heeft weer iets met zijn ex gekregen na haar, en dat gaat nu alweer anderhalf jaar goed; dus t kan wel! ( )

succes dr mee...
Brabantse nuchterheid...
pi_40330579
aaargh geen goede ervarigen mee
  zondag 30 juli 2006 @ 22:17:38 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40335258
lees nou es terug man, zo'n beetje iedereen heeft kutervaringen

kappen
pi_40336209
een ex is niet voor niets een ex.
er is op een bepaald moment iets niet lekker gegaan en de kans dat het zich gaat herhalen, of dat men er in gesprekken op terug gaat komen is te groot.
hierdoor ontstaat er opnieuw een conflict en is de relatie in sommige gevallen zo verrot gegaan, dat men niet eens meer met elkaar zal willen spreken.

probeer gewoon vrienden te blijven en ga verder met een andere relatie.
zelfs al ben je nog zo enorm verliefd, laat het los.
pi_40337745
gedaan en niet gelukt.. toch weer de knelpunten van de 1e keer waar we tegen aan liepen
pi_40349032
elkaar uit de tent blijven proberen te lokken is ook zo fijn maar niet heus... beetje spelen van, vind je me nog leuk, ik ga tot het randje en dan kap ik alsnog af....
pi_40353964
tsja... als je steeds terug gaat met dezelfde voorwaarden en er is niets veranderd dan zal het waarschijnlijk weer dezelfde uitkomst hebben... als er inmiddels echt dingen zijn veranderd kan het best prima werken. ligt er altijd aan hoe en waarom het is uit gegaan.
pi_40367945
[quote]op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef omnifacer het volgende:
lees nou es terug man, zo'n beetje iedereen heeft kutervaringen

kappen

oke maar er zijn wel postieve reacties geweest.
maar idd je kunt beter je ex loslaten en gewoon verder gaan met je leven.
niet je leven laten beinvloeden door je ex.
en vind ik ook als ze jou terugwil na tijdje kun je het altijd proberen.
pi_40379610
quote:
op maandag 31 juli 2006 12:41 schreef sunshine2006 het volgende:
elkaar uit de tent blijven proberen te lokken is ook zo fijn maar niet heus... beetje spelen van, vind je me nog leuk, ik ga tot het randje en dan kap ik alsnog af....
komt me enigsinds bekend voor.
pi_40396583
als pasen en pinksteren op 1 dag valt en het zwarte sneeuw sneeuwt. we gaan nog liever 10jaar zitten wegens moord dan dat ik 10 jaar met die feeks moet doorbrengen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:29:23 #137
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_40397482
quote:
op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef this-is-life het volgende:
mijn zusjes ex heeft weer iets met zijn ex gekregen na haar, en dat gaat nu alweer anderhalf jaar goed; dus t kan wel! ( )

succes dr mee...
laat het duidelijk zijn dat dit bericht door de zogenaamde zus zelf geschreven is op mijn account
Brabantse nuchterheid...
pi_40401432
exen moet je haten en niet koesteren..
pi_40433413
haten hoeft niet perse.
ik haat mijn ex ook niet maar zal er ook niet meer mee omgaan.
zal me veels te pijn doen.
daarom vind ik het ook zo knap van andere mensen die goed bevriend zijn geraakt met der ex.
pi_46565619
niet doen niet handig nooit voor een 2de keer 200% kans dat je genaaid wordt kijk maar naar mij en hiena zit hier ook
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:00:20 #141
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46565649
kutkick.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_46565719
ik geloof er niet zo in. ik kan stuk voor stuk nog goed met al mn exen door een deur, maar ik hoef ze echt geen van allen terug (behalve voor een keertje geile neuqsex misschien). waarom niet? tsja, het is gewoon voorbij, ik geloof meer in verder gaan dan in je vastklampen aan het verleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')