zolang je inderdaad je leven er niet op gaat inrichten dat jullie weer samenkomen, dan heeft het misschien nog een kans. zoals je zelf zegt, ga gewoon verder met je leven, en wie weet wat er gebeurt. maar mochten jullie ervoor kiezen om elkaar een tweede kans te geven, bedenk dan wel goed waarom het de vorige keer is foutgelopen, en vraag je eerlijk af of dat deze keer weer zou kunnen gebeuren. ik denk dat jullie er geen van beide baat bij hebben als je hier weer tijd in gaat steken, als één van jullie twijfels heeft.quote:op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef xcept het volgende:
daarom bel ik haar niet en wacht ik gewoon tot ze mij belt, ik spreek niet over de moeilijke dingen behalve als zij daarover wil praten. ik zit niet thuis te janken en bidden dat ze belt, ze is gewoon een vriendin waarvoor ik open sta dat het misschien weer wat wordt, dat heb ik nu bij haar aangegeven en verder zien we het wel. ik heb dit juist aangegeven omdat ik merk dat mijn gevoel weer meer wordt voor haar, nou simpel dus verbreken we nu contact en gaan we verder met ons eigen leven. misschien belt ze misschien niet, maar ik zit echt niet als een hond achter haar reet aan!
potentiele stalker?quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug
geloof bovenstaande ook wel hoor!!!quote:op dinsdag 25 juli 2006 10:37 schreef sunshine2006 het volgende:
alles is mogelijk, zolang je er maar vertrouwen in hebt en zeker weet dat er nog genoeg zit bij diegene. bijvoorbeeld als je ex dermate beinvloed was door zn vrienden en daarom zo gebrainwashed is...
je situatie komt me op sommige delen ongelooflijk bekend voor!quote:op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef xcept het volgende:
nee zeker niet. probleem is vaak dat je de vervelende dingen vergeet en het mooier maakt dan dat het was.
wat ik wel weet is dat ik in het begin ontzettend veel geleuter had, toen dat achter de rug was begon het bij haar. we zijn op zich prima met elkaar alleen door alle omstandigheden werden de kleinste dingen in de relatie te veel.
ach ja we zien wel, ik ben niet echt een jager dus het maakt me ook allemaal niet uit dat er nog niemand na haar is geweest. ik zie het wel, heb net een huis gekocht en ben lekker druk met verbouwen, volgende week naar de sneekweek lekker feesten daar dus ik leef er niet minder om, absoluut niet!
ben ik het dus ook helemaal mee eens!!!quote:op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef 2walletjes het volgende:
hangt er ook vanaf waarom 't is uitgegaan.
als je mekaar niet meer moet, of als je jong bent, mekaar leuk vind, maar toch stopt omdat je verder wil kijken of op dat moment niet toe bent aan een relatie zit een hoop verschil...
ik vind het dus allebei niks.quote:op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef 2walletjes het volgende:
hangt er ook vanaf waarom 't is uitgegaan.
als je mekaar niet meer moet, of als je jong bent, mekaar leuk vind, maar toch stopt omdat je verder wil kijken of op dat moment niet toe bent aan een relatie zit een hoop verschil...
ik weet dat je gelijk hebt, maar ik heb even geen andere referentiemateriaalquote:op donderdag 27 juli 2006 16:00 schreef sunshine2006 het volgende:
dat is generalisatie!!! elke situatie moet je anders bekijken joh!!!
seks met je ex is klaar in elk gevalquote:op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef roeni3 het volgende:
kwam laatst sinds ongeveer een half jaar een ex van me tegen op het strand (was toen ongeveer een jaar uit). op zich merkte ik dat ik wel weer 'into' haar was, dus wij afspreken. nou ja, ik merkte toen dat ik haar toch niet opnieuw leuk begon te vinden. dat vertelde ik haar, maar zei er wel bij dat ik wel voor andere dingen in was
. vond zij ook geen probleem, en was ook wel in voor dat hele 'sex-met-je-ex'-gedoe, wat resulteerde in een avondje... 'andere dingen' doen.
![]()
afijn, om het verhaal kort te maken: gisteravond belt ze me twee keer achter elkaar op (neem niet op), gevolgd door een smsje of we morgenavond wat gaan drinken. dan denk ik 'ik had toch duidelijk gezegd dat ik niets serieus met je wilde?'. dat sms ik haar dan ook (in iets aardigere bewoordingen
) en krijg vervolgens een smsje 'pardon? arrogante zak! ik wilde gewoon wat gaan drinken, net zoals ik met vriendinnen doe!'.
ja, tering he, los van het feit dat haar bel- en smsacties van gisteravond aardig overkwamen als iets anders dan puur 'vriendschappelijk', is ook iets samen gaan drinken out of the question (ik heb tenslotte duidelijk gezegd dat ik niets serieus meer met haar wil), of het nou vriendschappelijk is of niet. dat moet onderhand toch ook voor haar wel duidelijk zijn?![]()
nu kan het door deze ex komen, maar voor mij geldt nu alleen 'ex = gezeik'. jammer, maar helaas.
dat sowieso.quote:op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef avotar het volgende:
[..]
seks met je ex is klaar in elk geval![]()
ik vind je een lekker dingquote:op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef haviksvrouwe het volgende:
ik heb twee keer opnieuw een relatie gehad met mijn ex, ben zelfs met hem getrouwd.![]()
nodeloos toe te voegen dat ik ook weer van hem gescheiden ben.![]()
eigenlijk kan je je vriendin dan geen ex noemen, maar zit je gewoon in een knipperlichtrelatie.quote:op zaterdag 29 juli 2006 17:10 schreef dikkehoi het volgende:
ik heb inmiddels voor de 4e keer met mijn ex (nu dus weer vriendin). in totaal heeft onze relatie nu een jaar geduurd. het is een paar keer kort uit geweest, maar toch is de aantrekkingskracht veel te groot. bij ons is het vooral de lusten maar niet de lasten, terwilj die er ook weldegelijk bij horen. ik twijfel sterk of ik door moet gaan. want ik wil niet mijn tijd vergooien (ben 24).
ik lees hier dat het bijna niet realistisch is om te denken dat het ooit helemaal goed komt.
oke hoe je t noemen wilt.. ik heb t idee dat wanneer dat eenmaal zo is, er maar iets hoeft te gebeuren en het is weer uit. kan iemand deze mening met mij delen?quote:op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef roeni3 het volgende:
[..]
eigenlijk kan je je vriendin dan geen ex noemen, maar zit je gewoon in een knipperlichtrelatie.
ik deel die mening, maar bovendien lijkt me dat sowieso wel duidelijk als je vier keer in een jaar uit elkaar gaat. ik vind het knap dat je na die vier keer nog steeds het vertrouwen hebt dat alles wel goed zal komen.quote:op zaterdag 29 juli 2006 17:28 schreef dikkehoi het volgende:
[..]
oke hoe je t noemen wilt.. ik heb t idee dat wanneer dat eenmaal zo is, er maar iets hoeft te gebeuren en het is weer uit. kan iemand deze mening met mij delen?
komt me enigsinds bekend voor.quote:op maandag 31 juli 2006 12:41 schreef sunshine2006 het volgende:
elkaar uit de tent blijven proberen te lokken is ook zo fijn maar niet heus... beetje spelen van, vind je me nog leuk, ik ga tot het randje en dan kap ik alsnog af....
laat het duidelijk zijn dat dit bericht door de zogenaamde zus zelf geschreven is op mijn accountquote:op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef this-is-life het volgende:
mijn zusjes ex heeft weer iets met zijn ex gekregen na haar, en dat gaat nu alweer anderhalf jaar goed; dus t kan wel! ()
succes dr mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |