hoi,quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
hallo allemaal,
ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug
wat heb je eraan om hoop te blijven houden? daar voel je je alleen maar kut door als je ex je niet terug wil.. gaat na een tijdje wel over i guess... maar wie weet werkt het voor sommige mensen, dus een klein beetje hoop kan geen kwaad denk ikquote:
mijn zus gaat met haar 'ex' trouwen, ze hebben ook een kindje. ik zie enkel dat ze heel gelukkig zijn. het is 5 jaar geleden een half jaar uit geweest toen ze overhoop lag met alles en zichzelf.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef haviksvrouwe het volgende:
ik heb twee keer opnieuw een relatie gehad met mijn ex, ben zelfs met hem getrouwd.![]()
nodeloos toe te voegen dat ik ook weer van hem gescheiden ben.![]()
quote:op woensdag 12 juli 2006 03:26 schreef syll het volgende:
het is natuurlijk niet voor niks je ex geworden.
toevallig ken ik iemand die heel gelukkig is met een ex. was haar eerste vriendje, na een paar jaar uitgeraakt. tijdje met een ander gehad, nadat het uit was geraakt is ze een paar maanden in het buitenland gaan werken. kwam toen ze terug was in nederland eerste vriendje toevallig weer tegen tijdens uitgaan, werden weer verliefd en wonen nu samen. dus het kan wel.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
hallo allemaal,
ben benieuwd of iemand opnieuw relatie is begonnen met zijn ex
en hoe het toen ging,
ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug,en weet wel veel mensen zeggen ex is een ex maar toch.
ik zeg kunt het altijd nog proberen anders weet je het nooit.
ben benieuw of iemand daar ervaring mee heeft?
gast, move on.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
hallo allemaal,
en hoe het toen ging,
ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug,en weet wel veel mensen zeggen ex is een ex maar toch.
precies...quote:op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef whoopsydaisy het volgende:
het ligt eraan waarom het uit gegaan is. als dat is omdat jullie elkaar hebben leren kennen omdat jullie te jong waren en jullie treffen elkaar na 4 jaar weer eens, waarom niet? als het is omdat jullie niet bij elkaar pasten, is er geen hoop dat het ooit goed komt.
ja, maar als je daar de hele tijd rekening mee blijft houden en op blijft hopen is het nogal treurig. als dat gebeurt dan zie je het dan welquote:op woensdag 12 juli 2006 10:40 schreef whoopsydaisy het volgende:
het ligt eraan waarom het uit gegaan is. als dat is omdat jullie elkaar hebben leren kennen omdat jullie te jong waren en jullie treffen elkaar na 4 jaar weer eens, waarom niet? als het is omdat jullie niet bij elkaar pasten, is er geen hoop dat het ooit goed komt.
ik heb een ex waarmee het met enige frequentie aan en uit ging. ben heel_erg_blij dat die relatie achter de rug is. niets ten nadele van haar, maar een dergelijke relatie is eigenlijk gewoon kut.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
hallo allemaal,
en hoe het toen ging,
eenschquote:op woensdag 12 juli 2006 08:17 schreef ivo1986 het volgende:
mja ligt helemaal aan de situatie hoe het is uitgegaan etc
hoi. ga gewoon in haar tuin liggen, wekenlang. gegarandeerd dat je d'r terugkrijgt.quote:op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef janbeton het volgende:
hallo allemaal,
ikzelf wil mijn ex heel graag terug en krijg haar ook ooit terug,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |