Nah, ik weet niet hoe jij seks hebt, maar bij mij gaat het er toch vooral ook zeer ontspannen aan toe...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Ramjet het volgende:
[..]
ontspanning zeg je? ... is het niet juist de bedoeling van seks dat je er wel gespannen van wordt,
hoe anders kan je je hoogtepunt bereiken ... zonder inspanning?
Je kan ook een rebound-vriend nemen. Geen echte, hardcore relatie maar gewoon om weer aan een andere dude te wennen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:41 schreef vencodark het volgende:
Hm, reboundseks zou niks voor me zijn. Heb nog niet zoooveel ervaring om daaraan te beginnen.
Hoe dan ook, ik kan me wel indenken dat andere mensen dat doen.
Tuurlijk niet. Je bereikt die ontspanning pas nadat je er inspanning voor hebt geleverd. Gewoon chillen op bed is absoluut niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:43 schreef Ramjet het volgende:
de ontspanning is dan toch geen onderdeel meer van de seks ... alleen op bed liggen zonder seks is ookal ontspannend
Ja, want als ik wel zin kreeg dacht ik aan hem maar bedacht me dan ook dat het uit was en ik dus nooit meer met hem in bed zal liggen enzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Je hebt na 3 weken pas weer zin in seks?.
Nee, snap ik. Ik heb nu ook geen behoefte aan een relatie alleen omdat ik weer zin krijg in seks. Ik kan me beter ff alleen vermaken dan ipv "gelijk" een ander op te zoeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Ramjet het volgende:
[..]
het is ook seks voor alle verkeerde redenen ... geen aanrader dus ... maar nog erger zou zijn als je je mogelijke verdriet probeert kwijt te raken doormiddel van een relatie te beginnen met iemand waar je niet echt van houd ... op die manier kwets je meerdere mensen
vind je het dan heel erg als ik pas?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe jij seks hebt, maar bij mij gaat het er toch vooral ook zeer ontspannen aan toe...
Sensueel, passioneel, af en toe een pauzetje tussendoor en een beetje dom lullen en roken, dan weer keihard, dan weer teasen...
Maar toch echt voornamelijk ontspanning en doen wat je leuk en lekker vindt.
Hell, seks met mij is eigenlijk nog het beste te vergelijken met een potje strippoker.
Ik bedoel, zet het eens op een rijtje:
- Spanning
- Intimiteit
- Lol
- Hard tegen hard
- Biertje
- Peukje
- Beetje lullen
- Ontlading
Hoe eerlijk ben jij tegen jezelf?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want als ik wel zin kreeg dacht ik aan hem maar bedacht me dan ook dat het uit was en ik dus nooit meer met hem in bed zal liggen enzo.![]()
Maar ach, dat trekt wel bij.![]()
je hebt wel gelijk, maar dat is dan toch geen onderdeel meer van de seks ... en op de manier waarop hij het uitlegde was het ontspanning tijdens de seksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Je kan ook een rebound-vriend nemen. Geen echte, hardcore relatie maar gewoon om weer aan een andere dude te wennen.
[..]
Tuurlijk niet. Je bereikt die ontspanning pas nadat je er inspanning voor hebt geleverd. Gewoon chillen op bed is absoluut niet hetzelfde.
Haha, ja euhm hoe verklaar ik dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:53 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoe eerlijk ben jij tegen jezelf?
Maar ik begrijp je punt wel...
Waarom zou ontspanning tijdens de seks niet kunnen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:54 schreef Ramjet het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, maar dat is dan toch geen onderdeel meer van de seks ... en op de manier waarop hij het uitlegde was het ontspanning tijdens de seks
vaker met een man/jongen gedaan dan? (je bent zelf toch ook een man?)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, heb nog nooit klachten gehad.
Dan schiet het verwerkingsproces al lekker op, heheh.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef vencodark het volgende:
Haha, ja euhm hoe verklaar ik dat?Ik mis hem lichamelijk wel, niet geestelijk.
Dat is heel eerlijk.
Ja vond ik ook. Maar heb ik ook mijn redenen voor. Ik had gedacht dat ik in een diepere put zou komen te zitten maar het valt allemaal best mee. Hoera.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Dan schiet het verwerkingsproces al lekker op, heheh.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef trancethrust het volgende:
Ik moet dan eerst over mn (zelf)moordneigingen en depressies heenkomen. Als het uitgaat moet ik altijd ook langs de psychiater enzo anders wordt het gewoon echt gevaarlijk voor mn omgeving ook. Dus als ik het allemaal voor mezelf verwerkt heb en als ik geen grovere geweldsneigingen meer heb jegens willekeurige personen, dan denk ik pas weer aan seks.
Meestal na 63 miliseconden dus.
Nah nee, alhoewel ik 2 weken geleden wel een dude versierd hebquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef Ramjet het volgende:
[..]
vaker met een man/jongen gedaan dan? (je bent zelf toch ook een man?)
nou ... ik hou er ook wel van als het sensueel is ... maar ik gah geen pauzes tussendoor nemen,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom zou ontspanning tijdens de seks niet kunnen?
Een beetje simpel en hard pompen tot de ontlading is toch geen reet aan joh?
Ik geloof jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja euhm hoe verklaar ik dat?Ik mis hem lichamelijk wel, niet geestelijk.
Dat is heel eerlijk.
Op het gebied van seksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:57 schreef vencodark het volgende:
Geheel?
en wrm heb je dat dan gedaan? ... onder invloed?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, alhoewel ik 2 weken geleden wel een dude versierd heb.
Dan heb je nog altijd je eigenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Zit je dan niet in een permanent stijgende kwaliteitseis? Straks is er niemand meer over die aan je eisen voldoet...![]()
Je dacht, he wat loopt daar? Lange haren, strak in een spijkerbroek?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, alhoewel ik 2 weken geleden wel een dude versierd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |