quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Roept u maar. Niet dat het nut heeft natuurlijk maar dan weet NJ wie hij voortaan meteen kan wegeditten.
Waarschijnlijk omdat ze van een dergelijk niveau zijn, dat het eigenlijk nog beter zou zijn om ze compleet uit de database te wissen. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
NJ zeg het nou eens eerlijk jongen:
waarom ben jij altijd zo'n beetje de eerste die mijn topics sluit?![]()
De vorige acht werden gesloten door Stofje.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
Hoe ben je de tweede die een topic sluit?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het zal je verbazen hoe dicht je bij de waarheid zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Dát. Of jij bent natuurlijk een kutuser.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind de meeste mods. selectief, vaak triest bezig en inconsequent,
hypocriet en bemoeizuchtig!!!![]()
Je weet ook wel dat ik hier een populaire user ben!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát. Of jij bent natuurlijk een kutuser..
En dan ook nog zo'n kutpoll in de OP waar je niks mee kanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe dicht je bij de waarheid zit.
Man, toen je over een ban begon moest ik in je notes opzoeken of je überhaupt ooit in ONZ geweest bent.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:11 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat ik hier een populaire user ben!
Jawel! Stemmen op mij!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n kutpoll in de OP waar je niks mee kan
Je mag achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef BlaineDeMono het volgende:
Dubbeldrank, jij mag ook best weten dat ik je niet mag!
Dat lijkt me stug NJ.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Man, toen je over een ban begon moest ik in je notes opzoeken of je überhaupt ooit in ONZ geweest bent.
Misschien ben ik een slechte mod ofzo, maar ik kon me jou echt niet herrineren.quote:
Ah, nu ik dat weet heb ik op NJ gestemd. Was niet van plan om te stemmen, maar meteen een poll overal verspreiden is lamequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
Sheez, heeft Bupa soms een automatische Polldetector en een botje die dat dan standaard post in SHOchat ofzo?
Je bent inderdaad een slechte mod. NJ! Zelfkennis heb je wel hehe!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte mod ofzo, maar ik kon me jou echt niet herrineren.
misschien?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte mod ofzo, maar ik kon me jou echt niet herrineren.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:15 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een slechte mod. NJ! Zelfkennis heb je wel hehe!![]()
(just kiddin') !![]()
Ik ben inderdaad een kutmod.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
misschien?![]()
lolletje hoor, een twee hupsakee![]()
Riep je mij?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind de meeste mods. selectief, vaak triest bezig en inconsequent,
hypocriet en bemoeizuchtig!!!![]()
Dat wist ik ook niet. Dat moest ik uit z'n notes halen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:18 schreef Snakey het volgende:
BlaineDeMono, dat is toch die jankert die bij elk slotje op een topic van hem een huillie topic opent?
Je weet hoe dat gaat met kritiektopics.quote:
Dat zijn de leukste meestal, vooral als crewleden zichzelf gaan bannen enzoquote:
Jep!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:18 schreef Snakey het volgende:
BlaineDeMono, dat is toch die jankert die bij elk slotje op een topic van hem een huillie topic opent?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:23 schreef Conflict het volgende:
dus...
Opgelostquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
NJ blijft.
CENTRAAL-HELP, moeilijke discussie! HELP.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, dan ga je snel je vriendjes roepen achter de schermen.
Ik ben anders een stuk korter de langstzittende mod dan jij. En dat terwijl ik toch al een stuk langer zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef Pool het volgende:
Prima kerel, maar ik heb een hekel aan langstzittende mods.![]()
*stemt*
Wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef BlaineDeMono het volgende:
NJ bij deze vergeef ik het je!!!!![]()
Kom in m'n armen!!!![]()
Wat mis ik die topics zeg.quote:
Neh, ik geef jou binnenkort ook wel weer een paar notes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
straks haalt 'ie mij nog in, beetje rustig met die notes man!
Dat 'topic' linkt naar een of ander nutteloos topic van Danny in Fokcrew.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat mis ik die topics zeg.![]()
"Help <iemand> heeft een mirror van zus en zo.HELP"
"Help <iemand> legt op het forum uit hoe je gratis cola scoort! HELP"
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, ik geef jou binnenkort ook wel weer een paar notes.![]()
Even geen zin in. Morgen weer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan NJ ff gaan modereren in plaats van zeveren, het is maar een ideetje hoor.
Ik sluit nooit meer wat, jullie zijn me steeds te snel af.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef NJ het volgende:
Zie je, zojuist weer wat gesloten.
Goed bezig, NJ.
Misschien is het tijd dat jíj iets nuttigs gaat doen in dat forumpje van je. Ik weet trouwens nog niet eens welk subforum je doetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan NJ ff gaan modereren in plaats van zeveren, het is maar een ideetje hoor.
Ik heb op jou gestemd omdat je veruit de beste ONZ-mod bent, snakey!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sluit nooit meer wat, jullie zijn me steeds te snel af.![]()
Het was een complot.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens, Bupatih is duidelijk tot de beste verkozen. Zeker ook één van de redenen dat ie nou geen mod meer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |