Wat mis ik die topics zeg.quote:
Neh, ik geef jou binnenkort ook wel weer een paar notes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
straks haalt 'ie mij nog in, beetje rustig met die notes man!
Dat 'topic' linkt naar een of ander nutteloos topic van Danny in Fokcrew.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat mis ik die topics zeg.![]()
"Help <iemand> heeft een mirror van zus en zo.HELP"
"Help <iemand> legt op het forum uit hoe je gratis cola scoort! HELP"
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, ik geef jou binnenkort ook wel weer een paar notes.![]()
Even geen zin in. Morgen weer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan NJ ff gaan modereren in plaats van zeveren, het is maar een ideetje hoor.
Ik sluit nooit meer wat, jullie zijn me steeds te snel af.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:37 schreef NJ het volgende:
Zie je, zojuist weer wat gesloten.
Goed bezig, NJ.
Misschien is het tijd dat jíj iets nuttigs gaat doen in dat forumpje van je. Ik weet trouwens nog niet eens welk subforum je doetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:33 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan NJ ff gaan modereren in plaats van zeveren, het is maar een ideetje hoor.
Ik heb op jou gestemd omdat je veruit de beste ONZ-mod bent, snakey!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik sluit nooit meer wat, jullie zijn me steeds te snel af.![]()
Het was een complot.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens, Bupatih is duidelijk tot de beste verkozen. Zeker ook één van de redenen dat ie nou geen mod meer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |