abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40955638
Lijkt me niet zo leuk met die semi-BN'ers, maar alles is beter dan een MANJA ...
pi_41007922
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
En wanneer wordt dat uitgezonden?
al iets bekend?
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 20:16:41 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_41008001
Om nou te zeggen: die zijn bekend, nou nee. Volgens mij ken ik alleen Pieter Storms en Bas Westerweel, Pieter is dan wel weer leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_41008325
bart veldkamp en bob de jong zijn beiden gouden medaille winnaars op OS
pi_41349059
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Molline het volgende:
Lijkt me niet zo leuk met die semi-BN'ers, maar alles is beter dan een MANJA ...
...of een Inge & Lien

Het begint zondag aanstaande om 21:30 op Net 5. Ze moeten dus van de Himalaya naar het zuiden van India. Het wordt dus een soort van India Express. Ik ga zeker kijken
pi_41434053
Voor wie het interessant vindt;
Morgen voorafgaand aan de eerste aflevering om 19.25u voorstellen van de VIP's.
pi_41446037
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
vanavond al!!!!
pi_41446508
ik hoop dat Guido Weijers ver komt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_41446982
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Gelijk maar geprogrammeerd.
sig verwijderd door FA
  zondag 3 september 2006 @ 12:00:57 #60
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41447431
Waarom nou weer een VIP editie

dat is zo niet grappig, omdat het tien keer strakker geregiseerd is dan de vorige edities waarbij er gewone mensen meededen. BN'ers zijn altijd zo verrekte bewust van de camera en letten altijd zo godsongenadig hard op wat ze zeggen, ze zijn constant bezig met hun carriere, en dus is hetgeen ze zeggen en doen altijd een verlengstuk van hun drang om maar niet een collega te beledigen, in ieder geval niet oprecht.

Kijk naar Bobo's in de Bush, waarbij alleen de meest uitgerangeerde BN'er zich nog ergens iets van vrijheid kon verloven omdat deze wist dat zijn carriere toch geen deuk meer kon oplopen. En zelfs toen kwam het grwuelijk geforceerd over. Hetzelfde gold voor de BB-VIP editie.

PE VIP is dus nu al begonnen met een zwakke start, omdat ik niet nog meer inteelt op de Nederlandse buis wil zien... want de Nederlandse sterren zijn nu eenmaal niet boeiend genoeg om een reallife soap mee te vullen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41447544
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom nou weer een VIP editie

dat is zo niet grappig, omdat het tien keer strakker geregiseerd is dan de vorige edities waarbij er gewone mensen meededen. BN'ers zijn altijd zo verrekte bewust van de camera en letten altijd zo godsongenadig hard op wat ze zeggen, ze zijn constant bezig met hun carriere, en dus is hetgeen ze zeggen en doen altijd een verlengstuk van hun drang om maar niet een collega te beledigen, in ieder geval niet oprecht.

Kijk naar Bobo's in de Bush, waarbij alleen de meest uitgerangeerde BN'er zich nog ergens iets van vrijheid kon verloven omdat deze wist dat zijn carriere toch geen deuk meer kon oplopen. En zelfs toen kwam het grwuelijk geforceerd over. Hetzelfde gold voor de BB-VIP editie.

PE VIP is dus nu al begonnen met een zwakke start, omdat ik niet nog meer inteelt op de Nederlandse buis wil zien... want de Nederlandse sterren zijn nu eenmaal niet boeiend genoeg om een reallife soap mee te vullen.
Noem je net de twee programma's waar het niet is gelukt. Wie is de Mol is er leuker op geworden.
pi_41447663
Hmmm, wat mij betreft waren de Wie is de Mol seizoenen zonder bekende nederlanders toch wel leuker. (australie, schotland, portugal)
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 3 september 2006 @ 12:11:58 #63
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41447699
denk je werkelijk dat we deze editie een Rhani-Hans koppeltje hebben dat opbotst tegen een Reinier-whateverhernamewas met een rellende TattoeBob-TattoeBetty er tussendoor?

Of denk je dat we sympathieke figuren zullen zien zoals in PE2?

Er zal zelfs geen gloeiend irritant pottenkoppel inzitten die je zo erg haat dat ze je flink op de kast jagen als iets hen lukt, omdat je ze nog geen hondenvoer gunt.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41447886
VIP editie of niet, heb er al weer zin in!
pi_41451155
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven Als het niet leuk is zijn er nog veel meer andere programma's te volgen..
pi_41456086
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Nuna het volgende:
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.

Ik ben erg benieuwd naar deze editie, en denk eigenlijk dat het best iets kan worden. Ga het zeker een kans geven!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_41456173
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
  zondag 3 september 2006 @ 18:16:31 #68
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41456542
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.
Welkom bij BB-VIP en Bobo's in the Bush... waar ze dat over het algemeen toch goed afging.

Misschien ligt het ook aan het feit dat ik vorig seizoen het hele "In het spoor van Peking Express" slaapverwekkend debiel vond, met omhoog gevallen sterretjes die diepzinnig dachten te doen in het verre Oosten, omdat ze daarmee hun Zen goed in balans konden brengen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 3 september 2006 @ 18:22:07 #69
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41456644
tvp
  zondag 3 september 2006 @ 18:22:57 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_41456666
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
http://pekingexpress.org/
Onder kandidaten.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41456994
vip editie of niet, ik ga kijken
pi_41457261
Even van de site geplukt, misschien handig voor de OP.

Bas Westerweel & Bob de Jong

Chimène van Oosterhout & Bart Veldkamp

Guido Weijers & Maxim Hartman

Hanna Verboom & Terence Schreurs

Joep Sertons & Marian Mudder

Regina Romeijn & Pieter Storms
  zondag 3 september 2006 @ 18:57:07 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41457626
best leuke kandidaten
alleen met dat laatste koppel heb ik niks... die Regina ken ik geloof ik niet eens
  zondag 3 september 2006 @ 19:05:58 #74
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41457879
Regina Romeijn
Bob de Jong

Wie zijn dit?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 3 september 2006 @ 19:08:30 #75
88233 Steve
Still the best.
pi_41457971
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Regina Romeijn
Bob de Jong

Wie zijn dit?
Bob is schaatser. Marian speelde in Baantjer.
Die andere twee ken ik ook niet.
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')