al iets bekend?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
En wanneer wordt dat uitgezonden?
...of een Inge & Lienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Molline het volgende:
Lijkt me niet zo leuk met die semi-BN'ers, maar alles is beter dan een MANJA ...![]()
vanavond al!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Voor wie het interessant vindt;
Morgen voorafgaand aan de eerste aflevering om 19.25u voorstellen van de VIP's.
Gelijk maar geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Voor wie het interessant vindt;
Morgen voorafgaand aan de eerste aflevering om 19.25u voorstellen van de VIP's.
Noem je net de twee programma's waar het niet is gelukt. Wie is de Mol is er leuker op geworden.quote:Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom nou weer een VIP editie
dat is zo niet grappig, omdat het tien keer strakker geregiseerd is dan de vorige edities waarbij er gewone mensen meededen. BN'ers zijn altijd zo verrekte bewust van de camera en letten altijd zo godsongenadig hard op wat ze zeggen, ze zijn constant bezig met hun carriere, en dus is hetgeen ze zeggen en doen altijd een verlengstuk van hun drang om maar niet een collega te beledigen, in ieder geval niet oprecht.
Kijk naar Bobo's in de Bush, waarbij alleen de meest uitgerangeerde BN'er zich nog ergens iets van vrijheid kon verloven omdat deze wist dat zijn carriere toch geen deuk meer kon oplopen. En zelfs toen kwam het grwuelijk geforceerd over. Hetzelfde gold voor de BB-VIP editie.
PE VIP is dus nu al begonnen met een zwakke start, omdat ik niet nog meer inteelt op de Nederlandse buis wil zien... want de Nederlandse sterren zijn nu eenmaal niet boeiend genoeg om een reallife soap mee te vullen.
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Nuna het volgende:
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven![]()
Welkom bij BB-VIP en Bobo's in the Bush... waar ze dat over het algemeen toch goed afging.quote:Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.
http://pekingexpress.org/quote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
Bob is schaatser. Marian speelde in Baantjer.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joep Sertons & Marian Mudder
Regina Romeijn
Bob de Jong
Wie zijn dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |