Deze gozer staat er alleen maar. Gabri en Roger gaan met elkaar een kopduel aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maja, wij kunnen niet zeggen een kopduel te zijn aangegaan met Gabri én Roger
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Deze gozer staat er alleen maar. Gabri en Roger gaan met elkaar een kopduel aan.![]()
En er is een duidelijk stijgende lijn te zienquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Freak187 het volgende:
Lijkt me wel. Dit keer staat we tegenover een 4de klasser.... Zelfs een 0-12 voor de rust sluit ik niet uit
EC1, wereldbekerquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zolang Hiddink nog nooit een grote prijs gepakt heeft zal het allemaal wel meevallen.
Jawel, maar niet bewust meegemaaktquote:
Klopt, wij schelen niet zoveel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet bewust meegemaaktDenk dat ik ongeveer net zo oud als jij ben.
Overigens vind ik Hiddink wel een hele goede coach hoor.
Dit is toch het Ajax-topic? Ik wilde een beetje mingelen, maar dan nog val ik op...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie psv'ers zo arrogant? Ik dacht dat die arrogantie alleen bij ons hoorde![]()
Thomasquote:Roger traint niet mee, Ten Cate ontbreekt 12 juli 2006
De Amsterdamse tv-zender AT5 komt woensdagmiddag met een opmerkelijk bericht. De nieuwe nummer 14 van Ajax, de Spanjaard Roger Garcia, bleef vandaag in de dug-out zitten tijdens de training. Het hoe en waarom van de actie van Roger is nog niet duidelijk geworden. Ook opmerkelijk was de afwezigheid van de nieuwe Ajax-coach Henk ten Cate. Volgens AT5 zal de trainer vermoedelijk later op de dag zijn opwachting maken.
Thomas Vermaelen trainde woensdag wél mee met de groep. De verdediger raakte eerder geblesseerd en de verwachting was dat hij voorlopig aan de kant zou moeten blijven. De woensdagtraining werd goed bezocht. Zo'n tweehonderd man stond aan de zijlijn te kijken naar de verrichtingen van de Ajacieden.
28 juli is de loting.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef ROG het volgende:
Wie speelt er 8 óf 9 Aug in de ArenA?
Ik denk dat hij hierop doelt: "Roger Garcia, bleef vandaag in de dug-out zitten tijdens de training. Het hoe en waarom van de actie van Roger is nog niet duidelijk geworden." (?)quote:
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen te) stoken.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen) te stoken.![]()
Koeman? Wie is dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Hadden we nog maar een type als Ronald Koeman, die wist ruzies altijd zo goed buiten de ploeg te houden.![]()
PSV is alleen maar sterker geworden ten opzichte van vorig seizoenquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV'ers zijn weer bang voor Ajax, zoals het hoort. Daarom gaan ze onrust (proberen te) stoken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |